Gooi het maar in de groep hoorquote:
Hij gaat met ElisaB trouwenquote:
quote:
Valt een beetje tegen; en ik maar aantekeningen maken en data plannen in mijn agendaquote:
Ja, je krijgt het druk met jurken passen en ceremoniemeesters instruerenquote:Op maandag 30 mei 2011 17:36 schreef ElisaB het volgende:
Valt een beetje tegen; en ik maar aantekeningen maken en data plannen in mijn agenda
Goeie zin, aan het aftellen. Alle shit die nu nog uitbreekt is niet mijn shit meerquote:
Hoe lang nog?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef Barbaaf het volgende:
Goeie zin, aan het aftellen. Alle shit die nu nog uitbreekt is niet mijn shit meer
Nog 11 werkdagen, na vandaag.quote:
En wel in overleg met je aanstaande bruid Elisa Bquote:Op maandag 30 mei 2011 18:08 schreef Barbaaf het volgende:
En of, en wat voor, motor ik ga kopen hangt erg af van m'n sollicitatiegesprek van morgen
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Jezus Fuck wat een lilleke jurrek Multi.
Maar die deed het maar voor een kwartquote:Op maandag 30 mei 2011 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb al een huwelijksschat opgestuurd
Steeds dezelfde jurk en hetzelfde draaiboek; valt toch niemand opquote:Op maandag 30 mei 2011 17:55 schreef Rewimo het volgende:
Ja, je krijgt het druk met jurken passen en ceremoniemeesters instrueren
Ik ben vrij makkelijk hoor; geld moet rollen (bij voorkeur mijn kant op)quote:Op maandag 30 mei 2011 18:30 schreef indaha het volgende:
En wel in overleg met je aanstaande bruid Elisa Bhopelijk
, maar alvast heel veel succes morgen bij je sollicitatiegesprek , ik zal voor je duimen
Mwoah, zwart misschienquote:Op maandag 30 mei 2011 18:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan me jou ook niet echt voorstellen in een trouwjurk
Jammer dat de Elf Fantasy Fair niet valt rond hun favoriete datumquote:
You didquote:
Een Eneuko envelopquote:Op maandag 30 mei 2011 19:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
You didWaarom heb ik die dan niet
Ik ga de beeb ondersteboven houden vanavond
Waar is het herniatopic ook alweer?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:15 schreef ElisaB het volgende:
You didWaarom heb ik die dan niet
Ik ga de beeb ondersteboven houden vanavond
Die is ook heel apart, gelukkig is het in septenber meestal nog goed weerquote:
Stiekummerd, je hebt al een jurk uitgezocht en wij maar zoeken.quote:
Das meer voor een decemberhuwelijk, lekker warm.quote:
Zwangere ventquote:
Da's pas leuk als je 8 maanden zwanger bent als je gaat trouwenquote:
Speciaal voor jou danquote:
Hoe donzig is donzig? Heeft het al slagpennen en fladdert het? Dan is het waarschijnlijk een overmoedig jong dat uit het nest gesprongen is en door de ouders op de grond gevoerd wordt: laten zitten tenzij veel katten.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
Vraagje he, er zit een klein donzig vogeltje in de steeg hier, en er is geen nest te bekennen op het dak. Wat kan ik er mee doen?
Kinkyquote:
Laatste keer dat ik de dierenambulance belde kwamen ze 4 uur later dan dat ze zouden komen, dus daar ga ik helaas niet op wachten. Ik ben er expres niet bij in de buurt gekomen omdat hij dan misschien verstoten zou worden door zijn ouders.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef Barbaaf het volgende:
Jongens, ff stoppen met geiten, d'r zit een serieuze vraag tussen:
[..]
Hoe donzig is donzig? Heeft het al slagpennen en fladdert het? Dan is het waarschijnlijk een overmoedig jong dat uit het nest gesprongen is en door de ouders op de grond gevoerd wordt: laten zitten tenzij veel katten.
Kleiner dan dat: mogelijk door een kat of vogel uit het nest gesleept, of door ouders of zusjes eruit getrapt. Kans op overleven erg klein maar misschien wil de dierenambulance ervoor komen.
/serieus
[..]
Kinky
'Ik heb een jong vogeltje gevonden'quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
Laatste keer dat ik de dierenambulance belde kwamen ze 4 uur later dan dat ze zouden komen, dus daar ga ik helaas niet op wachten. Ik ben er expres niet bij in de buurt gekomen omdat hij dan misschien verstoten zou worden door zijn ouders.
Ik laat hem wel lekker zitten.
Goedenachtquote:
Of ze ligt gewoon per ongeluk verkeerd om en hij heeft het niet in de gatenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:31 schreef Rewimo het volgende:
Naar het schijnt een Grieks paar, maar ik geloof er niks van![]()
[ afbeelding ]
Pfff wat een nepfotograaf met d'r pop-up flitsquote:Op maandag 30 mei 2011 21:31 schreef Rewimo het volgende:
Naar het schijnt een Grieks paar, maar ik geloof er niks van![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, maar ik heb de hele dag in Qduyn gezetenquote:
Wat was daar dan? Of gewoon voor de gezelligheid? Had je Baloe mee?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb de hele dag in Qduyn gezeten
Wat nog erger is, zo'n muts je trouwfoto's laten makenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Pfff wat een nepfotograaf met d'r pop-up flits
Daar was een meet met wat vrienden en bierquote:Op maandag 30 mei 2011 21:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat was daar dan? Of gewoon voor de gezelligheid? Had je Baloe mee?
Hahahaquote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef Qwea het volgende:
Pfff, ik geef mezelf wel aan bij de dierenbescherming dan
Ja, goed. Meneer heeft als nieuw iets uitgevonden dat zodra er iets door de brievenbus komt of er iemand aan de bel is hij als een idioot moet gaan blaffenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef senesta het volgende:
[..]
HahahaZe zien je aankomen
Hoe gaat het Baloe verder?
Jaaaaaaquote:Op maandag 30 mei 2011 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb al een huwelijksschat opgestuurd
quote:
Welnee joh; tis een kleintjequote:
Die rommelt lekker verderquote:Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, goed. Meneer heeft als nieuw iets uitgevonden dat zodra er iets door de brievenbus komt of er iemand aan de bel is hij als een idioot moet gaan blaffenEn hij heeft uitgevonden dat het cool is om zijn kleed overhoop te halen. Gaat ie aan ruiken en dat "stuk" graven totdat zijn kleed overhoop ligt en zijn matras zichtbaar is
Verder gaat het haske goed. Met Elco?
nee joh, das gewoon de nieuwe Klabamquote:Op maandag 30 mei 2011 23:15 schreef oh-oh het volgende:
Ikea ontploft wel ineens overal, mss moet iemand de vriendjes van Osama ff vertellen dat t fake is
Ewekaquote:
Zo had NokManda me ook wel gewildquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |