Pfff wat een nepfotograaf met d'r pop-up flitsquote:Op maandag 30 mei 2011 21:31 schreef Rewimo het volgende:
Naar het schijnt een Grieks paar, maar ik geloof er niks van![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, maar ik heb de hele dag in Qduyn gezetenquote:
Wat was daar dan? Of gewoon voor de gezelligheid? Had je Baloe mee?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb de hele dag in Qduyn gezeten
Wat nog erger is, zo'n muts je trouwfoto's laten makenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Pfff wat een nepfotograaf met d'r pop-up flits
Daar was een meet met wat vrienden en bierquote:Op maandag 30 mei 2011 21:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat was daar dan? Of gewoon voor de gezelligheid? Had je Baloe mee?
Hahahaquote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef Qwea het volgende:
Pfff, ik geef mezelf wel aan bij de dierenbescherming dan
Ja, goed. Meneer heeft als nieuw iets uitgevonden dat zodra er iets door de brievenbus komt of er iemand aan de bel is hij als een idioot moet gaan blaffenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef senesta het volgende:
[..]
HahahaZe zien je aankomen
Hoe gaat het Baloe verder?
Jaaaaaaquote:Op maandag 30 mei 2011 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb al een huwelijksschat opgestuurd
quote:
Welnee joh; tis een kleintjequote:
Die rommelt lekker verderquote:Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, goed. Meneer heeft als nieuw iets uitgevonden dat zodra er iets door de brievenbus komt of er iemand aan de bel is hij als een idioot moet gaan blaffenEn hij heeft uitgevonden dat het cool is om zijn kleed overhoop te halen. Gaat ie aan ruiken en dat "stuk" graven totdat zijn kleed overhoop ligt en zijn matras zichtbaar is
Verder gaat het haske goed. Met Elco?
nee joh, das gewoon de nieuwe Klabamquote:Op maandag 30 mei 2011 23:15 schreef oh-oh het volgende:
Ikea ontploft wel ineens overal, mss moet iemand de vriendjes van Osama ff vertellen dat t fake is
Ewekaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |