quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:33 schreef Rewimo het volgende:
Dat is nog niet zo erg, maar laten we zeggen dat ze gehakt neemt, er ballen van maakt en die bakt.Das dan wel heel sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Okeeeequote:
Waaromquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:44 schreef DanseMacabre het volgende:
En ik moet vanavond helemaal alleen langs de loverboys.
Het is natuurlijk ook heel wat voor zo'n klein meisje. Nieuwe dingen. alleen maar fles... geen wonder dat ze moe is. Slaapt ze wel lekker?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag wilde het z-huis ean toch nog even zien. Maar ze mocht toch weer mee naar huis.
Ik bied de fles goed aan maar ze is gewoon snel moe.
Ik ga nu maar opzoek naar een babyweegschaal
Ja, wat lavendelolie in een brandertje wil ook wel eens helpen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze slaapt heel erg veel. 's nachts is ze wat onrustiger maar ik denk dat ze het gewoon te rustig vindt dus vanavond maar wat langer een muziekje laten horen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag wilde het z-huis ean toch nog even zien. Maar ze mocht toch weer mee naar huis.
Ik bied de fles goed aan maar ze is gewoon snel moe.
Ik ga nu maar opzoek naar een babyweegschaal
Ik heb de moed al opgegeven om er iets aan te doen. Gelukkig komt het niet zo vaak voorquote:
Lok haar weg uit de keukenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb de moed al opgegeven om er iets aan te doen. Gelukkig komt het niet zo vaak voorMeestal zien we wel kans om zelf te koken. Helaas wist ik niet dat ze gehakt zou maken anders had ik wel gezorgd dat we braadworst of zo zouden eten - die zijn tenminste al gekruid
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik kom zo door Sjefkes oude woonplaats!
Ah okee, daar ben ik niet geweestquote:
't Is al te laatquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:20 schreef ElisaB het volgende:
Lok haar weg uit de keukenDoe of je van de trap valt en laat Christan met de zout- en pepermolen in de weer gaan
quote:
Nietes, jij hebt Oscar en Jompel Jipquote:
Iewquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:30 schreef Rewimo het volgende:
't Is al te laatToen ik het gehakt zag was het al in balvorm...
Dat ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Iew
Sterkte. Het was leuk je gekend te hebben
snif...
Wat voor een afstand ben jij wel niet aan het overbruggen joh. Voor mijn gevoel zit je al de hele dag in de treinquote:
2.5 uur.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat voor een afstand ben jij wel niet aan het overbruggen joh. Voor mijn gevoel zit je al de hele dag in de trein
Ben je aan het testen voor de NS?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ging eerst met de bus naar Eindhoven, nu trein naar Utrecht en dan trein naar Veenendaal.
Ja, dat is wederzijds.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:52 schreef ElisaB het volgende:
Iew
Sterkte. Het was leuk je gekend te hebben
snif...
Gewoon een beetje peper en zout zou al een hele verbetering zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:08 schreef DanseMacabre het volgende:
De gehaktballen van mijn schoonmoeder zijn ook niet lekker.
Ze doet dat er wel in.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gewoon een beetje peper en zout zou al een hele verbetering zijn
Nee uit Westerhoven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
Kom je ook uit Eersel of niet. Ik ben daar weleens geweest
Ik vond altijd dat dat zo afgelegen lag net als eersel/steensel/bladel/reusel. Klasgenoten moesten altijd zolang in de bus zitten. Ik hoefde maar 10min in de trein en dan nog een stukje met de bus om naar school te gaan.quote:
Dat viel mij ook op, ja. Vooral haar oogleden en de huid eromheen. Maar tegelijk kijkt ze wijs en alert. Maar als het kwaad zou kunnen hadden ze haar niet meegegevenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben ook blij dat ze weer thuis is. Net meldde ze zich en dronk 65cc bij vriend.
Het is gewoon even afwachten welke kant de weegschaal heen gaat. trekt ze het of kantelt die.
De kinderarts vond wel dat ze erg jong oogt vooral qua hoofd en huid en vroeg of mijn zwangerschapstermijn wel klopte en ze niet jonger was. Euh nee die klopte echt
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja ik moet jou 10 euro betalen. De workshops staan er nog niet bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:30 schreef Ynske het volgende:
![]()
![]()
![]()
Daar mag je best blij om zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:30 schreef Ynske het volgende:
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Helaas nog niet.quote:
wanneer zou je wat horen?quote:
"spoedig", geen vaste termijn afgesprokenquote:
Van mij mogen zequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:46 schreef nokwanda het volgende:
Misschien vanmiddag al, dus ze kunnen hem nog uit zijn bed bellen
Ik ga pitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |