Ja, hij keek wat rond en zag zijn P in een tas zitten en men had geen idee hoe die in die tas gekomen wasquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Is de club uiteindelijk wel in de goede tas terechtgekomen?
Recht slaan doet elke stok die bij je past. Je moet als man zeker geen te slappe (vrouwen) clubs nemen zoals een collega van me ooit heeft gekocht.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:59 schreef Pierrre het volgende:
Ik heb een maandje geleden mijn GVB gehaald in een weekend met geleende stokken en ga nu zelf (2e hands) stokken aanschaffen. Maar aangezien ik nog studeer en het budget niet hoog is, wil ik wel 2e hands stokken voor niet meer dan 75eu en nieuwe voor niet meer dan 150eu. Weet iemand waarop ik moet letten als ik bij lui ga kijken.
Ik ga vanmiddag langs bij iemand die een set dunlop verkoopt die al 10 jaar oud is... Ik zat ook over te denken om deze te kopen: http://www.john-sportshop.nl/
Mijn eis is dat ze recht slaan als ik dat ook doe en ik er minimaal 5 jaar mee door kan...
Ik dank u vriendelijk
Dat wordt lastig denk ikquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:59 schreef Pierrre het volgende:
Ik heb een maandje geleden mijn GVB gehaald in een weekend met geleende stokken en ga nu zelf (2e hands) stokken aanschaffen. Maar aangezien ik nog studeer en het budget niet hoog is, wil ik wel 2e hands stokken voor niet meer dan 75eu en nieuwe voor niet meer dan 150eu. Weet iemand waarop ik moet letten als ik bij lui ga kijken.
Ik ga vanmiddag langs bij iemand die een set dunlop verkoopt die al 10 jaar oud is... Ik zat ook over te denken om deze te kopen: http://www.john-sportshop.nl/
Mij eis is dat ze recht slaan als ik dat ook doe en ik er minimaal 5 jaar mee door kan...
Ik dank u vriendelijk
Maar zat sets voor 150 euro nieuw te koop. De Groupons en 1dayfly's hebben ook geregeld dergelijke aanbiedingen met dit soort sets http://www.golfdiscountst(...)t-8717677219704.htmlquote:Momenteel zijn wij bezig met het opzetten van een volledig nieuwe webshop, daarom is deze webshop tijdelijk gesloten.
Hoe weet je of een club slap of juist hard is? Grafiet is waarschijnlijk een van de zachtere materialen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Recht slaan doet elke stok die bij je past. Je moet als man zeker geen te slappe (vrouwen) clubs nemen zoals een collega van me ooit heeft gekocht.
Ze geen allemaal scheef!! Joh! Misschien moet je ook mannen clubs hebben.
Voor de rest ga je er geen 5 jaar mee doen als je fanatiek gaat spelen. Beginnersetjes zijn leuk en heel verstandig om mee te beginnen maar als je op een gegeven moment een lagere handicap wil gaan spelen ga je het er niet mee redden.
Die set van je link ziet er prima uit met een degelijke tas.
Er zit een fysieke winkel in tilburg dus daar kan ik altijd langsgaan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:31 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat wordt lastig denk ik
[..]
Maar zat sets voor 150 euro nieuw te koop. De Groupons en 1dayfly's hebben ook geregeld dergelijke aanbiedingen met dit soort sets http://www.golfdiscountst(...)t-8717677219704.html
Dit is een vrij uitgebreik stuk. En dat zal gelijk duidelijk maken waarom je het niet gaat redden met een beginnerset als je eenmaal beter gaat spelen. Dan zal je een set moeten hebben waarbij je doorgemeten bent en waarbij je proef hebt geslagen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:36 schreef Misan het volgende:
[..]
Hoe weet je of een club slap of juist hard is? Grafiet is waarschijnlijk een van de zachtere materialen?
Ook daar heb je verschillende flex inquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:36 schreef Misan het volgende:
[..]
Hoe weet je of een club slap of juist hard is? Grafiet is waarschijnlijk een van de zachtere materialen?
Ik heb eventueel nog een set Cougar Hybrid Cat, graphite staan. De 7 is wat beschadigd aan de shaft maar verder nog knappe set.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:59 schreef Pierrre het volgende:
Mijn eis is dat ze recht slaan als ik dat ook doe en ik er minimaal 5 jaar mee door kan...
Ik dank u vriendelijk
Tnx voor de linksquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is een vrij uitgebreik stuk. En dat zal gelijk duidelijk maken waarom je het niet gaat redden met een beginnerset als je eenmaal beter gaat spelen. Dan zal je een set moeten hebben waarbij je doorgemeten bent en waarbij je proef hebt geslagen.
De ene wil wat harder de andere wil wat zchter en zoals ook al aangegeven kan bijvoorbeeld een slappere shaft er voor zorger dat power hitters zachter gaan slaan om de zuiverheid ten goede te komen.
http://golf.about.com/cs/tipslessons/a/shaftflex.htm
En hier kan je het zelfs berekenen
http://www.pinemeadowgolf.com/cfw/
Maar aangezien je je swingspeed niet weet en die in de komende tijd nog wel zal veranderen heb je daar weinig aan.
Ha, dank je!quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is een vrij uitgebreik stuk. En dat zal gelijk duidelijk maken waarom je het niet gaat redden met een beginnerset als je eenmaal beter gaat spelen. Dan zal je een set moeten hebben waarbij je doorgemeten bent en waarbij je proef hebt geslagen.
De ene wil wat harder de andere wil wat zchter en zoals ook al aangegeven kan bijvoorbeeld een slappere shaft er voor zorger dat power hitters zachter gaan slaan om de zuiverheid ten goede te komen.
http://golf.about.com/cs/tipslessons/a/shaftflex.htm
En hier kan je het zelfs berekenen
http://www.pinemeadowgolf.com/cfw/
Maar aangezien je je swingspeed niet weet en die in de komende tijd nog wel zal veranderen heb je daar weinig aan.
Net te laat. Ben thuisgekomen met een dunlop RMS set met carbon stokken (in reviews wordt het vergeleken met mizuno callaway en pingquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb eventueel nog een set Cougar Hybrid Cat, graphite staan. De 7 is wat beschadigd aan de shaft maar verder nog knappe set.
Als ik dit zo zie kan ik me niet echt voorstellen dat hij er goede en consistente resultaten mee boektquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:39 schreef Godtje het volgende:
Hebben jullie trouwens te golfswing van Charles Barkley (ex pro basketball player) wel eens gezien.
Te bizar voor woorden.
Is de scorekaarthouder in hoogte verstelbaar? Bij mij is het plastic eraf dus ik zoek alleen de scorekaarthouderquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:21 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Net te laat. Ben thuisgekomen met een dunlop RMS set met carbon stokken (in reviews wordt het vergeleken met mizuno callaway en ping). Als extra zaten er nog Carbite gyroseven, carbite putter, golftas, heeel veel goede ballen (o.a. cougar), 2 handschoenen van mizuno, pitchfork en een turfmaster eco golfkar bij.
Iemand toevallig nog behoefte aan de turfmaster eco golfkar, was niet van plan deze te gaan gebruiken... Staat is zeer goed. Kleur is geel. Hij is inklapbaar en er zit een ballendragertje op en een handig dingetje waarachter je je scorepapiertje kunt klemmen en waardoor het niet nat wordt. 10 euro is het van u! Foto's op aanvraag.
OMGquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:39 schreef Godtje het volgende:
Hebben jullie trouwens te golfswing van Charles Barkley (ex pro basketball player) wel eens gezien.
Te bizar voor woorden.
Nope, zit vast met schroeven...quote:Is de scorekaarthouder in hoogte verstelbaar? Bij mij is het plastic eraf dus ik zoek alleen de scorekaarthouder
Waarom zou je het karretje niet gaan gebruiken, weet je hoe relaxed op de back ninequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:21 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Net te laat. Ben thuisgekomen met een dunlop RMS set met carbon stokken (in reviews wordt het vergeleken met mizuno callaway en ping). Als extra zaten er nog Carbite gyroseven, carbite putter, golftas, heeel veel goede ballen (o.a. cougar), 2 handschoenen van mizuno, pitchfork en een turfmaster eco golfkar bij.
Iemand toevallig nog behoefte aan de turfmaster eco golfkar, was niet van plan deze te gaan gebruiken... Staat is zeer goed. Kleur is geel. Hij is inklapbaar en er zit een ballendragertje op en een handig dingetje waarachter je je scorepapiertje kunt klemmen en waardoor het niet nat wordt. 10 euro is het van u! Foto's op aanvraag.
Dat kan iedereen toch? Ik wel in elk geval.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:22 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie kan ik me niet echt voorstellen dat hij er goede en consistente resultaten mee boekt![]()
En echte baas slaat natuurlijk gewoon zo van de tee
Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan iedereen toch? Ik wel in elk geval.
Doet alle jeugd wel van de driving range. Ik heb het laatste nog staan doen.
En het verbaasd me elke keer hoe ver je dan slaat en hoe weinig er mis gaan.
Dat dus. Daarbij woon ik op een studentenkamer waar die golftas met stokken al in de weg staatquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:30 schreef Godtje het volgende:
Een karretje is voor bejaarde.
Draagtassen zoveel relaxter. Overal lopen. nergens om afzettingen heen. Ideaal.
Waar op te halen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:33 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Dat dus. Daarbij woon ik op een studentenkamer waar die golftas met stokken al in de weg staat![]()
Maar interesse tjoptjop? 10 euro
Nah is net ff te ver allemaal.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef Pierrre het volgende:
Hahaha uithoeken nog wel, je wil het niet hebben dus?
Is een standbag ook? Dan heb ik evt wel interessequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:37 schreef Pierrre het volgende:
Groningen, Utrecht CS, Zwolle, Tilburg CS, Den Bosch
Waar jij wil
Liefst in Groningen btw... anders moet ik m in de trein meenemen
Wat bedoel je? Er kan een standbag op ja... Anders PM maar even voordat we dit forum volspammen met verkoopgeouwehoerquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:48 schreef Misan het volgende:
[..]
Is een standbag ook? Dan heb ik evt wel interesse
ah, verkeerd begrepenquote:Op woensdag 7 september 2011 10:37 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Er kan een standbag op ja... Anders PM maar even voordat we dit forum volspammen met verkoopgeouwehoer
Dit is trouwens de marktplaatsadvertentie:
http://sport.marktplaats.(...)-turfmaster-eco.html
Nee dat zijn andere noppen. Kunstgras schoenen van hockey mogen niet eens meer op de meeste clubs net zoals spikes.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:07 schreef Pierrre het volgende:
Iemand nog tips voor nieuwe golfschoenen?
Gewoon schoenen kopen met van die noppen net als bij kunstgras voetbalschoenen?
Nog met een bepaalde reden (seizoen, dagelijks gebruik) of gewoon omdat je vrouw bent?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:51 schreef just me het volgende:
Ik heb 2 paar golfschoenen, kan ik afwisselen
Ik had er, afhankelijk van de weersomstandigheden, meestal 3, plus nog een paar rubber golflaarsen voor in de winter.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:51 schreef just me het volgende:
Ik heb 2 paar golfschoenen, kan ik afwisselen
bij elke kleur broek een paar andere schoenen natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nog met een bepaalde reden (seizoen, dagelijks gebruik) of gewoon omdat je vrouw bent?
Kleintje, of lijkt dat maar zo?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:10 schreef Godtje het volgende:
Oh ja en een nieuwe putter
[ afbeelding ]
Niet klein en de taylor made ghostquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:32 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Kleintje, of lijkt dat maar zo?
Rossa?
Ja Rossa dusquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet klein en de taylor made ghost
[ afbeelding ]
worden die niet standaard bij je tas meegeleverd?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:46 schreef Pierrre het volgende:
Ik zoek zo'n regencover voor aan de bovenkast van mijn tas, met van die drukkers. Heeft iemand een idee waar ik die op internet kan kopen?
De E holes zijn de oude holes en wat mij betreft het leukst inderdaad.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:51 schreef sanger het volgende:
Gisteren voor het eerst op Spaarnwoude gelopen, de E lus (9 holes).
Best wel mooie fairways, goede greensAl met al zeker een baan om wel vaker heen te gaan
Had van anderen gehoord dat het een knollenveld zou zijn en een slechte baan etc. Maar het tegendeel is waar.
Sport?quote:
Was inderdaad zeer druk nogquote:Op maandag 26 september 2011 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
De E holes zijn de oude holes en wat mij betreft het leukst inderdaad.
Met het kleine nadeel dat die 3 keer een par 3 heeft.
Ik vind het ook vrij knap dat ze de baan er zo altijd bij hebben liggen met de intensiteit waarmee ze er op spelen.
Leuke baan al met al
Ja ik wilde golfen toen het zonnetje scheen maar goed ik moet ook werken, even broodje maken en dan toch maar gaan golfen!quote:
Niet echt een recreatieve golfer, die Vijay Singh.quote:
Wel toen die deze sloegquote:Op maandag 26 september 2011 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet echt een recreatieve golfer, die Vijay Singh.
Dan nog was ie prof.quote:Op maandag 26 september 2011 17:25 schreef Godtje het volgende:
Wel toen die deze sloeg
Oefenrondje @ the masters
wtf?quote:Op maandag 5 september 2011 13:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Spaarnwoude is heel laagdrempelig.
Soms zelfs te laagdrempelig, want daar zie soms je mannen in voetbalbroekjes en hemden zonder mouwen de baan ingaan.
Hoofdletters, punten en leestekens zijn dan weer niet verplicht zo te zien.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:17 schreef markmarkmark het volgende:
[..]
wtf?
bij ons verplicht polo met kraag en een broek tot over de knie.
wil je het clubhuis in, omkleden en een pantalon en overhemd aan
Hebben jullie het wel over dezelfde Spaarnwoude?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:17 schreef markmarkmark het volgende:
[..]
wtf?
bij ons verplicht polo met kraag en een broek tot over de knie.
wil je het clubhuis in, omkleden en een pantalon en overhemd aan
Nee, want als je goed leert lezen kan je zien dat het over De Pan gaat.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef Misan het volgende:
Hebben jullie het wel over dezelfde Spaarnwoude?
Op de Royald Club de Fagnes meegemaakt dat iemand in zijn Armani spijkerbroek geweigerd werdquote:Op woensdag 2 november 2011 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want als je goed leert lezen kan je zien dat het over De Pan gaat.
Overigens hebben heel veel clubs kledingvoorschriften, maar niet allen zijn zo strikt en streng als De Pan.
Bij mijn oude club waren blue jeans ook verboden.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef just me het volgende:
Op de Royald Club de Fagnes meegemaakt dat iemand in zijn Armani spijkerbroek geweigerd werd![]()
Ik pleit voor een ontheffing voor hotpantsquote:Op woensdag 2 november 2011 22:37 schreef just me het volgende:
Ik zal er ook altijd rekening mee houden, shirtjes zonder mouwen met kraagje en géén hotpants
in 1986 misschien. Ik kom overal op met een donkerblauwe spijkerbroek. Snap ook niet wat erop tegen is. Het is gewoon zo'n regel door bekakte josti's bedacht om plebs te weren.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef tjoptjop het volgende:
Spijkerbroeken zijn bij bijna elke zichzelf respecterende baan niet toegestaan. Of het nu Armani of Wibra isTerecht ook wat mij betreft, het is een sport, dan draag je geen jeans
Waarom hebben ze de green niet gemaaid?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:55 schreef Kreator het volgende:
Afgelopen weekend weer eens in Duitsland geweest. (Teckelenburg). Toch 1 vd mooiste banen die ik ken, zo in de heuvels.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas liep ik een 112 op deze par 72 (speel normaal op een par3 baantje, dus ben dit niet echt gewend) omdat ik na meestal goede afslagen nogal wat moeite had om de afstanden te overbruggen met een houten 3 of ijzer 5. Sloeg regelmatig op de bal, of gewoon kudt..
En terechtquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
in 1986 misschien. Ik kom overal op met een donkerblauwe spijkerbroek. Snap ook niet wat erop tegen is. Het is gewoon zo'n regel door bekakte josti's bedacht om plebs te weren.
Hij was ermee bezig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom hebben ze de green niet gemaaid?
Dat er niet tegen wordt opgetreden wil niet zeggen dat het niet in de reglementen staatquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
in 1986 misschien. Ik kom overal op met een donkerblauwe spijkerbroek. Snap ook niet wat erop tegen is. Het is gewoon zo'n regel door bekakte josti's bedacht om plebs te weren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben jij trouwens nog lid van united golfclub?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:40 schreef sanger het volgende:
Vandaag op de Westfriese geweest. Best een leuke baan. Veel hoogteverschil, vooral op de tweede 9. De eerste negen lijken een stuk nieuwer, en hebben juist veel (lateraal) water (en super mooie greens). Veel blinde slagen ook, best leuk maar zeker lastig als je de baan niet kent.
Al met al een baan om vaker op te spelen
Nog wel jaquote:Op maandag 14 november 2011 22:19 schreef Misan het volgende:
[..]
ben jij trouwens nog lid van united golfclub?
Tot 1 januari, daarna bij GVNquote:Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Nog wel jaJij niet meer dan?
Wij gaan per januari over op Burggolf, mede vanwege de loyalteepas die je er bij krijgt.
Ik ben lid geworden op het Par 3 baantje van Burggolf voor 25 euro per maand, ik wil nog dit jaar me GVB gaan doen, dus perfect om te oefenen. Vind de sfeer daar ook prettig, erg informeel en veel andere beginnende golfers, gaat nu ook wel lekker, weet iemand trouwens of de oefenexamens op golfersinfo.nl representatief voor het echte praktijk examen is?quote:Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Nog wel jaJij niet meer dan?
Wij gaan per januari over op Burggolf, mede vanwege de loyalteepas die je er bij krijgt.
Theorie examen bedoel je neem ik aan? Ja bij mij welquote:Op zondag 20 november 2011 13:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben lid geworden op het Par 3 baantje van Burggolf voor 25 euro per maand, ik wil nog dit jaar me GVB gaan doen, dus perfect om te oefenen. Vind de sfeer daar ook prettig, erg informeel en veel andere beginnende golfers, gaat nu ook wel lekker, weet iemand trouwens of de oefenexamens op golfersinfo.nl representatief voor het echte praktijk examen is?
Jep, ik oefen nu gewoon elke dag een halfuurtje, lees daarnaast vaak in de tram/bus het officieele regelboekje.quote:Op zondag 20 november 2011 14:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Theorie examen bedoel je neem ik aan? Ja bij mij wel
Als je niet een complete debiel bent ga je het gewoon halen zoquote:Op zondag 20 november 2011 14:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jep, ik oefen nu gewoon elke dag een halfuurtje, lees daarnaast vaak in de tram/bus het officieele regelboekje.
Ja, maar wil niet als een complete debiel overkomen door tijdens het examen al te falen op het theoriequote:Op zondag 20 november 2011 14:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als je niet een complete debiel bent ga je het gewoon halen zo
Idem, toen ik daar constant zo'n 85-90% scoorde vond ik het prima. Plus een beetje de logica van de strafslagen zien.quote:Op zondag 20 november 2011 16:22 schreef sanger het volgende:
Ik heb niets anders geleerd dan een stuk of 10 van de oefenexamens op golfersinfo
Logica?quote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Idem, toen ik daar constant zo'n 85-90% scoorde vond ik het prima. Plus een beetje de logica van de strafslagen zien.
Logica was het voornaamste dat ik te weinig kon ontdekken toen ik leerde voor mijn regelexamen. Gelukkig voldeed domweg stampwerk ookquote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef golfer het volgende:
In The Rules zit volop logica, hoor.
Het wordt iets lastiger als je, zoals ik ooit als lid van de regel- en handicapcommissie voor een referee-examen gedaan heb, ook alle R&A-uitzonderingen en besluiten moet kennen. Maar dan praat je dus ook niet meer over een regelboekje leren, maar dan heb je het over een hele dikke pocket.
Mwah, verschil tussen fout en pech bijv (1 of 2 strafslagen) als voor de hand liggend voorbeeldje, dan heb je al een paar vragen van dat examen goed. Het examen gaat nu juist niet over de uitzonderingen. Hooguit 1 vraag en dat was bij mij dan gewoon een ingecalculeerde fout.quote:Op zondag 20 november 2011 21:26 schreef Misan het volgende:
[..]
Logica?Volgens mij was die nauwelijks terug te vinden tussen de uitzonderingen door
Wat ik zelf nog steeds raar vind dat wanneer je een onspeelbare bal dropt, en deze weer onspeelbaar is, je niet zonder straf opnieuw mag droppen. Dat blijf ik raar vinden, als ik het tenminste goed begrepen hebquote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef golfer het volgende:
In The Rules zit volop logica, hoor.
Het wordt iets lastiger als je, zoals ik ooit als lid van de regel- en handicapcommissie voor een referee-examen gedaan heb, ook alle R&A-uitzonderingen en besluiten moet kennen. Maar dan praat je dus ook niet meer over een regelboekje leren, maar dan heb je het over een hele dikke pocket.
Droppen is ook aan regels gebonden. Nearest point of relieve enzo en dan bij freedrop 1 stoklengte of bij strafslag 2 stoklengtes. Als je dan nog verkeerd dropt ben je een druif.quote:Op maandag 21 november 2011 09:53 schreef raptorix het volgende:
Wat ik zelf nog steeds raar vind dat wanneer je een onspeelbare bal dropt, en deze weer onspeelbaar is, je niet zonder straf opnieuw mag droppen. Dat blijf ik raar vinden, als ik het tenminste goed begrepen heb
Niemand een idee dus? Het enige dat ik zeker weet is dat ze bij bevroren grond bijzonder handig zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef Misan het volgende:
Wanneer heb je trouwens wintertees nodig? Zijn die verplicht als er wintergreens zijn aangelegd? Kan ik ergens teruglezen hoe dat in zijn werk gaat?
Geen enkele verplichting hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef Misan het volgende:
Wanneer heb je trouwens wintertees nodig? Zijn die verplicht als er wintergreens zijn aangelegd? Kan ik ergens teruglezen hoe dat in zijn werk gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |