abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 augustus 2011 @ 08:40:16 #157
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_100303970
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, mis het maar heel soms. Maar ben helaas lichamelijk ook niet meer in staat om 18-holes te lopen.
Ik zeg buggy :P ;)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 08:41:14 #158
65960 sanger
pi_100303982
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:43 schreef Misan het volgende:

[..]

ja gewoon ingevoerd, maar staat me iets bij dat je ze ook moest opsturen?
Wat ik begrepen heb hoeft dat niet, maar moet je ze bewaren voor als ze die willen inzien.

Ben jij trouwens al toegevoegd door die Mark? Die zou ons toch allemaal toevoegen daar?
  donderdag 4 augustus 2011 @ 08:42:11 #159
65960 sanger
pi_100303989
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:45 schreef Misan het volgende:

[..]

hoe herkenbaar :')
De watervrees neem ik aan?

Op een of andere manier ga ik bij een waterhindernis altijd proberen veel meer kracht in de swing te leggen dan bij een gewone slag :')
  donderdag 4 augustus 2011 @ 08:43:45 #160
65960 sanger
pi_100304006
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Mijn allereerste pro (Ad Wessels) heeft mij ooit geleerd: dat is helemaal geen water, dat is gewoon allemaal gras met een ander kleurtje waar je gewoon overheen kunt slaan.
Sinds ik die gedachte goed bij mijzelf had ingeprent nooit meer watervrees gehad. :)
Misschien eens proberen indd. Goede tip.

Overigens kun je ook over water heen slaan, als de bal laag blijft scheert ie er soms over en land keurig op de fairway :') :D :P
  donderdag 4 augustus 2011 @ 08:45:38 #161
65960 sanger
pi_100304027
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef Godtje het volgende:
Lekker gespeeld.
Doen ze voor zo een drukke baan met veel weinig opgevoede mensen toch best knap. De baan lag er echt leuk bij.

9 holes en dat was ook wel weer mooi. Ik vind 18 bijna altijd te veel.
Ik heb ook nog een leven. Het moet wel leuk blijven.
Was het druk? Ik heb begrepen dat je bij Spaarnwoude heel moeilijk een starttijd kunt krijgen omdat leden 2 weken van te voren al kunnen resereveren.
pi_100304380
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 08:45 schreef sanger het volgende:

[..]

Was het druk? Ik heb begrepen dat je bij Spaarnwoude heel moeilijk een starttijd kunt krijgen omdat leden 2 weken van te voren al kunnen resereveren.
Ik heb de dag van tevoren geboekt en had de enerlaatste plek op de E holes.
Op de andere was meer plek. D was geloof ik zelfs rustig.

Maar ja elke 10 minuten vertrekt er een flight. Dus het is er relatief druk met wat ik gewend ben
Niet storend trouwens. Ik vind het echt knap dat ze het zo rustig laten ogen.

Volgens mij heeft elke 9 holes ook ongeveer zijn eigen marshall. Voor ons zat de zomeravond comp misschien had dat er mee te maken.

Je kan online checken trouwens hoeveel starttijden ze hebben.
Even registreren en je kan het zien
http://online.nugolfen.nl/StarterHutOnline/RedirectOnline.aspx
pi_100304480
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 08:41 schreef sanger het volgende:

[..]

Wat ik begrepen heb hoeft dat niet, maar moet je ze bewaren voor als ze die willen inzien.

Ben jij trouwens al toegevoegd door die Mark? Die zou ons toch allemaal toevoegen daar?
Ik heb Mark zelf toegevoegd, maar hij heeft zijn gvb pas een week of twee in huis en verder niets gehoord van ugc
  donderdag 4 augustus 2011 @ 10:03:51 #164
65960 sanger
pi_100305438
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 09:16 schreef Misan het volgende:

[..]

Ik heb Mark zelf toegevoegd, maar hij heeft zijn gvb pas een week of twee in huis en verder niets gehoord van ugc
Ow, das wel erg laat. Ik heb al even gezocht maar kan niemand vinden daar :')
  zondag 14 augustus 2011 @ 09:24:35 #165
65960 sanger
pi_100704667
Gisteren op een nat en drassig Heemskerk mijn derde Q-kaart gelopen :) Heerlijke miezerregen in het begin, die er volgens buienradar niett was (moest onbewolkt zijn :') ). Pas op de 8ste hole stopte het met regenen :D

Mijn eerste handicap wordt 31,8. Niet werelds, maar het is een begin :P Twee slechte kaarten en een redelijke. Mijn maatje gaat naar een eerste handicap van 28,5.
pi_100704894
Ik loop volgende week mijn derde Q-kaart en ik heb meteen acht lessen ingepland om iets van techniek aan te leren wat totaal niet gelukt is tijdens dat GVB-weekend :D
  zondag 14 augustus 2011 @ 12:35:27 #167
65960 sanger
pi_100707797
Wij gaan ook nog wat lessen plannen indd, nog even kijken wanner. Wsl najaar of voorjaar.

Welke baan ga je lopen volgende week? Wij gaan voor het eerst meedoen aan een wedstrijd.
  zondag 14 augustus 2011 @ 12:37:06 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100707836
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:35 schreef sanger het volgende:
Wij gaan ook nog wat lessen plannen indd, nog even kijken wanner. Wsl najaar of voorjaar.

Welke baan ga je lopen volgende week? Wij gaan voor het eerst meedoen aan een wedstrijd.
Ben je lid van de Heemskerkse geworden?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_100709094
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:35 schreef sanger het volgende:

in Abcoude? Daar haak ik misschien ook aan als ik mijn afspraak die dag kan verplaatsen :) Ik denk dat ik op Naarderbos of Edda Huzid ga lopen deze week ;)
  maandag 15 augustus 2011 @ 08:18:48 #170
65960 sanger
pi_100748860
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Ben je lid van de Heemskerkse geworden?
:N

We willen eerst eens wat banen leren kennen voor we ergens lid worden :) Maar dan is Heemskerk zeker een goede optie :Y

Je bedoeld omdat er in het weekend eigenlijk geen greenfeespelers worden toegelaten zeker?
  maandag 15 augustus 2011 @ 08:21:57 #171
65960 sanger
pi_100748891
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:15 schreef Misan het volgende:

[..]

in Abcoude? Daar haak ik misschien ook aan als ik mijn afspraak die dag kan verplaatsen :) Ik denk dat ik op Naarderbos of Edda Huzid ga lopen deze week ;)
Nee niet Abcoude, maar Amsterdam: KLIK

Edda Huzid willen wij binnenkort ook eens heen :) Schijnt wel leuk te zijn. En Prise 'd Eau (Tilburg) ook trouwens :)
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:35:09 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100752872
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:18 schreef sanger het volgende:

:N

We willen eerst eens wat banen leren kennen voor we ergens lid worden :) Maar dan is Heemskerk zeker een goede optie :Y

Je bedoeld omdat er in het weekend eigenlijk geen greenfeespelers worden toegelaten zeker?
Inderdaad is dat meestal de policy, tenzij je geïntroduceerd bent door een lid.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 15 augustus 2011 @ 12:03:36 #173
65960 sanger
pi_100753849
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:35 schreef golfer het volgende:
Inderdaad is dat meestal de policy, tenzij je geïntroduceerd bent door een lid.
We hebben nu twee keer in het weekend als greenfee speler gelopen. Volgens mij staat op de website dat het op aanvraag is of het kan. Wat ik begrepen heb alleen als het rustig is.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 09:55:56 #174
65960 sanger
pi_100843155
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:15 schreef Misan het volgende:

[..]

in Abcoude? Daar haak ik misschien ook aan als ik mijn afspraak die dag kan verplaatsen :)
Welke wedstrijd is dat eigenlijk? De wedstrijd waar ik aan mee wilde doen schijnt een ANWB wedstrijd te zijn, en dan moet je daar lid van zijn :P
  † In Memoriam † woensdag 17 augustus 2011 @ 10:58:06 #175
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_100844718
Werken jullie niet dat je zoveel tijd hebt om te golfen???
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:06:48 #176
65960 sanger
pi_100844993
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 10:58 schreef just me het volgende:
Werken jullie niet dat je zoveel tijd hebt om te golfen???
En bestaat zoiets als een leven naast werk ;) :P

Ik werk gewoon 40 uur hoor :P En ik studeer ca. 20 uur per week, heb nog een eigen bedrijfje en ben bezig met klussen in huis. Maar ik neem af en toe een middagje vrij om te golfen. Mijn maatje werkt in ploegendiensten dus die is regelmatig overdag 'vrij'.
  † In Memoriam † woensdag 17 augustus 2011 @ 19:02:20 #177
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_100863483
Gelukkig kun je dan regelmatig tijd nemen voor je leven naast je werk en klussen:)

Ik werk (helaas) maar part-time en heb ook veel vrij om te golfen maar er zijn ook nog wel eens andere dingen te doen zoals schoonmaken, koken e.d. Maar maar dit weer neem ik het er wel van hoor, van de winter ga ik wel weer een huismusje worden ):O
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_100884826
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:55 schreef sanger het volgende:

[..]

Welke wedstrijd is dat eigenlijk? De wedstrijd waar ik aan mee wilde doen schijnt een ANWB wedstrijd te zijn, en dan moet je daar lid van zijn :P
Was ff zoeken, maar heb 'm weer gevonden ;) http://www.dehogedijk.nl/scripts/beginnerswedstrijd.cgi
  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:30:16 #179
65960 sanger
pi_100892288
quote:
12s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:02 schreef just me het volgende:
Gelukkig kun je dan regelmatig tijd nemen voor je leven naast je werk en klussen:)

Ik werk (helaas) maar part-time en heb ook veel vrij om te golfen maar er zijn ook nog wel eens andere dingen te doen zoals schoonmaken, koken e.d. Maar maar dit weer neem ik het er wel van hoor, van de winter ga ik wel weer een huismusje worden ):O
Ja indd.

Ik ben nu even studie af, vakantie. Eigen zaak ligt ook wat stil in de zomermaanden. Dus tijd zat :)

En een huismus ben ik nooit geweest :+
  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:31:25 #180
65960 sanger
pi_100892338
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 08:04 schreef Misan het volgende:

[..]

Was ff zoeken, maar heb 'm weer gevonden ;) http://www.dehogedijk.nl/scripts/beginnerswedstrijd.cgi
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2011 @ 19:49:06 #181
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_100908056
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:30 schreef sanger het volgende:

[..]

Ja indd.

Ik ben nu even studie af, vakantie. Eigen zaak ligt ook wat stil in de zomermaanden. Dus tijd zat :)

En een huismus ben ik nooit geweest :+
Wij proberen één avond per week een rondje te lopen van 9 holes en als het echt lekker weer is wil ik wel op vrijdagavond met een wedstrijdje meedoen, ook 9 holes. De zondagwedstrijden heb ik geen zin in dat komt vooral door de deelnemers :r

Oooh golf jij ook, ik dacht dat je alleen van het voetballen was (ben secretaris geweest), vorige week had mijn vriend wel meegedaan en ik niet, krijg ik geen stukje kaas omdat ik niet meegedaan had. Vreselijke mensen :(
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:44:33 #182
65960 sanger
pi_100927366
Gisteravond weer 18 holes gelopen :)

Ging wel redelijk. Eerste 2 holes wat minder, maar we hadden dan ook geen tijd om in te slaan. Dus eigenlijk meteen de baan in. Niet ideaal.

En we eindigden in het donker :P Dat is pas funest voor je score :') Vanaf de 13de hole was het al schemerig aan het worden, dan is het al wat lastiger. Vanaf hole 16 was het min of meer donker :D
pi_100928332
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 08:44 schreef sanger het volgende:
Gisteravond weer 18 holes gelopen :)

Ging wel redelijk. Eerste 2 holes wat minder, maar we hadden dan ook geen tijd om in te slaan. Dus eigenlijk meteen de baan in. Niet ideaal.

En we eindigden in het donker :P Dat is pas funest voor je score :') Vanaf de 13de hole was het al schemerig aan het worden, dan is het al wat lastiger. Vanaf hole 16 was het min of meer donker :D
Ja klopt en het wordt ook steeds sneller donker :P
Woensdag liepen we 9 holes en de 9e hole begonnen we toen het officieel het zonsondergangtijdstip was :D Binnen een half uur daarna was het gewoon donker en niet handig om dan nog door te spelen :)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:38:25 #184
65960 sanger
pi_100930115
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 09:33 schreef Misan het volgende:

[..]

Ja klopt en het wordt ook steeds sneller donker :P
Woensdag liepen we 9 holes en de 9e hole begonnen we toen het officieel het zonsondergangtijdstip was :D Binnen een half uur daarna was het gewoon donker en niet handig om dan nog door te spelen :)
Gelukkig speelde we tegen een twilight tarief :P

Maar wat zeur ik. Ik heb ook weleens om 23 uur pas afgeslagen (wel met lichtgevende ballen overigens).
pi_101585544
Dit weekend ook zo een groupon beginnersdeal gedaan samen met mijn ouders, mijn vader en ik gingen wel lekker, hoewel mijn swing nog veel te onregelmatig is, ik heb als nadeel dat ik vroeger gehonkbald heb, en dus gewent ben om in te stappen en met gestrekte armen horizontaal te slaan.
Snelheid was prima, bij me 3e poging ramde ik hem met een stuit tegen het 150 meter bord :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  † In Memoriam † maandag 5 september 2011 @ 13:11:40 #186
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_101588790
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 11:10 schreef raptorix het volgende:
Dit weekend ook zo een groupon beginnersdeal gedaan samen met mijn ouders, mijn vader en ik gingen wel lekker, hoewel mijn swing nog veel te onregelmatig is, ik heb als nadeel dat ik vroeger gehonkbald heb, en dus gewent ben om in te stappen en met gestrekte armen horizontaal te slaan.
Snelheid was prima, bij me 3e poging ramde ik hem met een stuit tegen het 150 meter bord :D
Gedraag je op de golfbaan :D :D
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_101589192
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:11 schreef just me het volgende:

[..]

Gedraag je op de golfbaan :D :D
Ho ho, ik gedraag me altijd netjes, we gingen ook nog even de vaardigheids testen oefenen, hoewel putten hele dag lekker ging, ging het op dat moment enorm mis bij de eerste, had daar 6 :(

Chippen ging wel lekker, had daar 5 uit 5, en 1 ging er zelfs bijna in, draaide er net uit :D
  maandag 5 september 2011 @ 13:39:22 #188
65960 sanger
pi_101589657
Gisteren op Regthuysen geweest in Winkel. Hoewel op internet toch wel positieve reacties niet voor herhaling vatbaar :N

De greens waren voorzien van heel veel dorre plekken welke de lijn van je put beinvloeden en op de fairway was het gras erg lang (vergelijk het met de semi-rough van een andere baan). Daarnaast was de baan imo onoverzichtelijk, slechte wegwijzering naar de volgende hole en weinig baaninfo op het bordje naast de teebox.

Volgende keer toch maar weer naar Dirkshorn als we de noord in willen :Y
pi_101589866
Ik had me cursus in wijdewormer, veel koude kak, en dan zei de instructeur dat het hier nog wel mee viel, moet zeggen dat me dat echt niet aan staat, kennen jullie clubs waar dat minder is?
  maandag 5 september 2011 @ 13:50:36 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_101589998
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:46 schreef raptorix het volgende:
Ik had me cursus in wijdewormer, veel koude kak, en dan zei de instructeur dat het hier nog wel mee viel, moet zeggen dat me dat echt niet aan staat, kennen jullie clubs waar dat minder is?
Spaarnwoude is heel laagdrempelig.
Soms zelfs te laagdrempelig, want daar zie soms je mannen in voetbalbroekjes en hemden zonder mouwen de baan ingaan.
Poef.....gone! ©golfer
pi_101590316
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Spaarnwoude is heel laagdrempelig.
Soms zelfs te laagdrempelig, want daar zie soms je mannen in voetbalbroekjes en hemden zonder mouwen de baan ingaan.
Ja dat begreep ik ook al, dat vind ik ook weinig hebben, elke sport kent zijn etiquette, net zoals je bij tennis ook niet in "schreeuw" shirts gaat lopen. Uiteraard werp je met golf natuurlijk wel een barriere omdat het natuurlijk vrij kostbare sport is, maar dat hoef je denk ik niet aan iedereen te laten zien.
  maandag 5 september 2011 @ 14:13:15 #192
65960 sanger
pi_101590699
quote:
Op de Zaanse? Dat valt reuze mee. Wij hebben na onze lessen gezellig nog een rondje gedaan met een aantal leden en gezellig een biertje gedronken op het terras.

Welke pro had je? Manuel?

En wat versta je onder koude kak? Ik heb nog nergens gehad dat er niet vriendelijk gedag gezegd werd of dat men je negeerde :N

En anders Dirkshorn :) Dat is laagdrempelig, maar niet zoals Spaarnwoude.
pi_101591023
Volgens mij John Bos, prima vent, gaf duidelijke instructies.
pi_101592702
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja dat begreep ik ook al, dat vind ik ook weinig hebben, elke sport kent zijn etiquette, net zoals je bij tennis ook niet in "schreeuw" shirts gaat lopen. Uiteraard werp je met golf natuurlijk wel een barriere omdat het natuurlijk vrij kostbare sport is, maar dat hoef je denk ik niet aan iedereen te laten zien.
Maar waar heb je je aan gestoord dan? Ik vind het kouwe kak gehalte daar wel meevallen. of je moet je al aanstoot nemen aan een rode broek oid.
pi_101593060
quote:
Daar heb ik mijn GVB ook gehaald, vond het echt wel meevallen qua koude kak. Eigenlijk heb ik dat nog helemaal nergens ervaren, in elk geval niet als negatief. Men is altijd vriendelijk en zegt elkaar altijd gedag, behalve op ontzettend openbare banen als van Burggolf of GMG, maar ook daar meestal wel. :)

Enige negatieve dat ik ooit heb meegemaakt is dat één van mijn medespelers een pitching wedge was vergeten bij de vorige green en deze dus in de tas van de volgende spelers beland was 'die nergens een club hadden zien liggen'. Dat was op Naarderbos trouwens en betrof niet eens een spijkerbroek-speler :D
pi_101593070
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 15:25 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Maar waar heb je je aan gestoord dan? Ik vind het kouwe kak gehalte daar wel meevallen. of je moet je al aanstoot nemen aan een rode broek oid.
die kunnen ècht niet meer :{w

:P
pi_101594167
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 15:38 schreef Misan het volgende:

[..]

die kunnen ècht niet meer :{w

:P
Golf, vrij naar Tiger Woods, de enige sport waar je zonder problemen als pimp gekleed kan gaan.
pi_101600586
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:09 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Golf, vrij naar Tiger Woods, de enige sport waar je zonder problemen als pimp gekleed kan gaan.
Ik heb toch het vermoeden dat ik op zijn minst raar aangekeken word als ik er zo bij loop :+
pi_101600654
Trouwens vandaag nog even een golfcursus geboekt om iets van techniek mee te krijgen na het behalen van mijn GVB. Heb zo maar eens het idee dat ik nog bizar veel te leren heb qua techniek. Mijn GVB-cursus was dan ook een cursus om alleen je GVB te kunnen halen :D
pi_101620625
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:10 schreef Misan het volgende:

[..]

Ik heb toch het vermoeden dat ik op zijn minst raar aangekeken word als ik er zo bij loop :+
[ afbeelding ]
Komt in de buurt

_O_

Misschien dat ik ook maar eens zo'n Loudmouth broek bestel :D

[ Bericht 23% gewijzigd door tjoptjop op 06-09-2011 01:09:21 ]
  dinsdag 6 september 2011 @ 08:11:14 #201
65960 sanger
pi_101622439
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 15:38 schreef Misan het volgende:
Enige negatieve dat ik ooit heb meegemaakt is dat één van mijn medespelers een pitching wedge was vergeten bij de vorige green en deze dus in de tas van de volgende spelers beland was 'die nergens een club hadden zien liggen'. Dat was op Naarderbos trouwens en betrof niet eens een spijkerbroek-speler :D
Is de club uiteindelijk wel in de goede tas terechtgekomen?
  dinsdag 6 september 2011 @ 08:15:48 #202
65960 sanger
pi_101622480
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:11 schreef Misan het volgende:
Trouwens vandaag nog even een golfcursus geboekt om iets van techniek mee te krijgen na het behalen van mijn GVB. Heb zo maar eens het idee dat ik nog bizar veel te leren heb qua techniek. Mijn GVB-cursus was dan ook een cursus om alleen je GVB te kunnen halen :D
En meer ook niet indd :P

Ik ben nog een beetje aan het selecteren welke pro ik ga bezoeken.

Iemand goede tips? Ik wil voornamelijk een betere, zuiverdere swing krijgen met wat meer swingsnelheid :P Het gaat voornamelijk om de fullswing, Ik heb nog teveel dat ik vanaf bv. 140 meter met een ijzer 7 naast de green kom, het net niet haal, net er overheen ga ipv op de green zelf kom. Dat kost me iedere keer een slag extra zeg maar.

Het pitchen, chippen en putten gaat al redelijk dus daar wil ik in een later stadium pas naar gaan kijken :) Vanaf een meter of 75 kom ik eigenlijk 'altijd' wel op de green :)
pi_101624221
Ik heb een maandje geleden mijn GVB gehaald in een weekend met geleende stokken en ga nu zelf (2e hands) stokken aanschaffen. Maar aangezien ik nog studeer en het budget niet hoog is, wil ik wel 2e hands stokken voor niet meer dan 75eu en nieuwe voor niet meer dan 150eu. Weet iemand waarop ik moet letten als ik bij lui ga kijken.

Ik ga vanmiddag langs bij iemand die een set dunlop verkoopt die al 10 jaar oud is... Ik zat ook over te denken om deze te kopen: http://www.john-sportshop.nl/

Mijn eis is dat ze recht slaan als ik dat ook doe en ik er minimaal 5 jaar mee door kan...

Ik dank u vriendelijk :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Pierrre op 06-09-2011 10:23:50 ]
pi_101624651
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 08:11 schreef sanger het volgende:

[..]

Is de club uiteindelijk wel in de goede tas terechtgekomen?
Ja, hij keek wat rond en zag zijn P in een tas zitten en men had geen idee hoe die in die tas gekomen was :D
pi_101624899
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 09:59 schreef Pierrre het volgende:
Ik heb een maandje geleden mijn GVB gehaald in een weekend met geleende stokken en ga nu zelf (2e hands) stokken aanschaffen. Maar aangezien ik nog studeer en het budget niet hoog is, wil ik wel 2e hands stokken voor niet meer dan 75eu en nieuwe voor niet meer dan 150eu. Weet iemand waarop ik moet letten als ik bij lui ga kijken.

Ik ga vanmiddag langs bij iemand die een set dunlop verkoopt die al 10 jaar oud is... Ik zat ook over te denken om deze te kopen: http://www.john-sportshop.nl/

Mijn eis is dat ze recht slaan als ik dat ook doe en ik er minimaal 5 jaar mee door kan...

Recht slaan doet elke stok die bij je past. Je moet als man zeker geen te slappe (vrouwen) clubs nemen zoals een collega van me ooit heeft gekocht.

Ze geen allemaal scheef!! Joh! Misschien moet je ook mannen clubs hebben.

Voor de rest ga je er geen 5 jaar mee doen als je fanatiek gaat spelen. Beginnersetjes zijn leuk en heel verstandig om mee te beginnen maar als je op een gegeven moment een lagere handicap wil gaan spelen ga je het er niet mee redden.

Die set van je link ziet er prima uit met een degelijke tas.
pi_101624960
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 09:59 schreef Pierrre het volgende:

Mij eis is dat ze recht slaan als ik dat ook doe en ik er minimaal 5 jaar mee door kan...

Dat wordt lastig denk ik :P
quote:
Momenteel zijn wij bezig met het opzetten van een volledig nieuwe webshop, daarom is deze webshop tijdelijk gesloten.
Maar zat sets voor 150 euro nieuw te koop. De Groupons en 1dayfly's hebben ook geregeld dergelijke aanbiedingen met dit soort sets http://www.golfdiscountst(...)t-8717677219704.html
pi_101625083
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:

[..]

Recht slaan doet elke stok die bij je past. Je moet als man zeker geen te slappe (vrouwen) clubs nemen zoals een collega van me ooit heeft gekocht.

Ze geen allemaal scheef!! Joh! Misschien moet je ook mannen clubs hebben.

Voor de rest ga je er geen 5 jaar mee doen als je fanatiek gaat spelen. Beginnersetjes zijn leuk en heel verstandig om mee te beginnen maar als je op een gegeven moment een lagere handicap wil gaan spelen ga je het er niet mee redden.

Die set van je link ziet er prima uit met een degelijke tas.
Hoe weet je of een club slap of juist hard is? Grafiet is waarschijnlijk een van de zachtere materialen?
pi_101625238
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 10:31 schreef Misan het volgende:

[..]

Dat wordt lastig denk ik :P

[..]

Maar zat sets voor 150 euro nieuw te koop. De Groupons en 1dayfly's hebben ook geregeld dergelijke aanbiedingen met dit soort sets http://www.golfdiscountst(...)t-8717677219704.html
Er zit een fysieke winkel in tilburg dus daar kan ik altijd langsgaan.

Maar er is bij 2e hands clubs niet echt iets waar ik op moet letten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')