Dit is een vrij uitgebreik stuk. En dat zal gelijk duidelijk maken waarom je het niet gaat redden met een beginnerset als je eenmaal beter gaat spelen. Dan zal je een set moeten hebben waarbij je doorgemeten bent en waarbij je proef hebt geslagen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:36 schreef Misan het volgende:
[..]
Hoe weet je of een club slap of juist hard is? Grafiet is waarschijnlijk een van de zachtere materialen?
Ook daar heb je verschillende flex inquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:36 schreef Misan het volgende:
[..]
Hoe weet je of een club slap of juist hard is? Grafiet is waarschijnlijk een van de zachtere materialen?
Ik heb eventueel nog een set Cougar Hybrid Cat, graphite staan. De 7 is wat beschadigd aan de shaft maar verder nog knappe set.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:59 schreef Pierrre het volgende:
Ik heb een maandje geleden mijn GVB gehaald in een weekend met geleende stokken en ga nu zelf (2e hands) stokken aanschaffen. Maar aangezien ik nog studeer en het budget niet hoog is, wil ik wel 2e hands stokken voor niet meer dan 75eu en nieuwe voor niet meer dan 150eu. Weet iemand waarop ik moet letten als ik bij lui ga kijken.
Ik ga vanmiddag langs bij iemand die een set dunlop verkoopt die al 10 jaar oud is... Ik zat ook over te denken om deze te kopen: http://www.john-sportshop.nl/
Mijn eis is dat ze recht slaan als ik dat ook doe en ik er minimaal 5 jaar mee door kan...
Ik dank u vriendelijk
Tnx voor de linksquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is een vrij uitgebreik stuk. En dat zal gelijk duidelijk maken waarom je het niet gaat redden met een beginnerset als je eenmaal beter gaat spelen. Dan zal je een set moeten hebben waarbij je doorgemeten bent en waarbij je proef hebt geslagen.
De ene wil wat harder de andere wil wat zchter en zoals ook al aangegeven kan bijvoorbeeld een slappere shaft er voor zorger dat power hitters zachter gaan slaan om de zuiverheid ten goede te komen.
http://golf.about.com/cs/tipslessons/a/shaftflex.htm
En hier kan je het zelfs berekenen
http://www.pinemeadowgolf.com/cfw/
Maar aangezien je je swingspeed niet weet en die in de komende tijd nog wel zal veranderen heb je daar weinig aan.
Ha, dank je!quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is een vrij uitgebreik stuk. En dat zal gelijk duidelijk maken waarom je het niet gaat redden met een beginnerset als je eenmaal beter gaat spelen. Dan zal je een set moeten hebben waarbij je doorgemeten bent en waarbij je proef hebt geslagen.
De ene wil wat harder de andere wil wat zchter en zoals ook al aangegeven kan bijvoorbeeld een slappere shaft er voor zorger dat power hitters zachter gaan slaan om de zuiverheid ten goede te komen.
http://golf.about.com/cs/tipslessons/a/shaftflex.htm
En hier kan je het zelfs berekenen
http://www.pinemeadowgolf.com/cfw/
Maar aangezien je je swingspeed niet weet en die in de komende tijd nog wel zal veranderen heb je daar weinig aan.
Net te laat. Ben thuisgekomen met een dunlop RMS set met carbon stokken (in reviews wordt het vergeleken met mizuno callaway en pingquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb eventueel nog een set Cougar Hybrid Cat, graphite staan. De 7 is wat beschadigd aan de shaft maar verder nog knappe set.
Als ik dit zo zie kan ik me niet echt voorstellen dat hij er goede en consistente resultaten mee boektquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:39 schreef Godtje het volgende:
Hebben jullie trouwens te golfswing van Charles Barkley (ex pro basketball player) wel eens gezien.
Te bizar voor woorden.
Is de scorekaarthouder in hoogte verstelbaar? Bij mij is het plastic eraf dus ik zoek alleen de scorekaarthouderquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:21 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Net te laat. Ben thuisgekomen met een dunlop RMS set met carbon stokken (in reviews wordt het vergeleken met mizuno callaway en ping). Als extra zaten er nog Carbite gyroseven, carbite putter, golftas, heeel veel goede ballen (o.a. cougar), 2 handschoenen van mizuno, pitchfork en een turfmaster eco golfkar bij.
Iemand toevallig nog behoefte aan de turfmaster eco golfkar, was niet van plan deze te gaan gebruiken... Staat is zeer goed. Kleur is geel. Hij is inklapbaar en er zit een ballendragertje op en een handig dingetje waarachter je je scorepapiertje kunt klemmen en waardoor het niet nat wordt. 10 euro is het van u! Foto's op aanvraag.
OMGquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:39 schreef Godtje het volgende:
Hebben jullie trouwens te golfswing van Charles Barkley (ex pro basketball player) wel eens gezien.
Te bizar voor woorden.
Nope, zit vast met schroeven...quote:Is de scorekaarthouder in hoogte verstelbaar? Bij mij is het plastic eraf dus ik zoek alleen de scorekaarthouder
Waarom zou je het karretje niet gaan gebruiken, weet je hoe relaxed op de back ninequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:21 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Net te laat. Ben thuisgekomen met een dunlop RMS set met carbon stokken (in reviews wordt het vergeleken met mizuno callaway en ping). Als extra zaten er nog Carbite gyroseven, carbite putter, golftas, heeel veel goede ballen (o.a. cougar), 2 handschoenen van mizuno, pitchfork en een turfmaster eco golfkar bij.
Iemand toevallig nog behoefte aan de turfmaster eco golfkar, was niet van plan deze te gaan gebruiken... Staat is zeer goed. Kleur is geel. Hij is inklapbaar en er zit een ballendragertje op en een handig dingetje waarachter je je scorepapiertje kunt klemmen en waardoor het niet nat wordt. 10 euro is het van u! Foto's op aanvraag.
Dat kan iedereen toch? Ik wel in elk geval.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:22 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie kan ik me niet echt voorstellen dat hij er goede en consistente resultaten mee boekt![]()
En echte baas slaat natuurlijk gewoon zo van de tee
Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan iedereen toch? Ik wel in elk geval.
Doet alle jeugd wel van de driving range. Ik heb het laatste nog staan doen.
En het verbaasd me elke keer hoe ver je dan slaat en hoe weinig er mis gaan.
Dat dus. Daarbij woon ik op een studentenkamer waar die golftas met stokken al in de weg staatquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:30 schreef Godtje het volgende:
Een karretje is voor bejaarde.
Draagtassen zoveel relaxter. Overal lopen. nergens om afzettingen heen. Ideaal.
Waar op te halen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:33 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Dat dus. Daarbij woon ik op een studentenkamer waar die golftas met stokken al in de weg staat![]()
Maar interesse tjoptjop? 10 euro
Nah is net ff te ver allemaal.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef Pierrre het volgende:
Hahaha uithoeken nog wel, je wil het niet hebben dus?
Is een standbag ook? Dan heb ik evt wel interessequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:37 schreef Pierrre het volgende:
Groningen, Utrecht CS, Zwolle, Tilburg CS, Den Bosch
Waar jij wil
Liefst in Groningen btw... anders moet ik m in de trein meenemen
Wat bedoel je? Er kan een standbag op ja... Anders PM maar even voordat we dit forum volspammen met verkoopgeouwehoerquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:48 schreef Misan het volgende:
[..]
Is een standbag ook? Dan heb ik evt wel interesse
ah, verkeerd begrepenquote:Op woensdag 7 september 2011 10:37 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Er kan een standbag op ja... Anders PM maar even voordat we dit forum volspammen met verkoopgeouwehoer
Dit is trouwens de marktplaatsadvertentie:
http://sport.marktplaats.(...)-turfmaster-eco.html
Nee dat zijn andere noppen. Kunstgras schoenen van hockey mogen niet eens meer op de meeste clubs net zoals spikes.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:07 schreef Pierrre het volgende:
Iemand nog tips voor nieuwe golfschoenen?
Gewoon schoenen kopen met van die noppen net als bij kunstgras voetbalschoenen?
Nog met een bepaalde reden (seizoen, dagelijks gebruik) of gewoon omdat je vrouw bent?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:51 schreef just me het volgende:
Ik heb 2 paar golfschoenen, kan ik afwisselen
Ik had er, afhankelijk van de weersomstandigheden, meestal 3, plus nog een paar rubber golflaarsen voor in de winter.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:51 schreef just me het volgende:
Ik heb 2 paar golfschoenen, kan ik afwisselen
bij elke kleur broek een paar andere schoenen natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nog met een bepaalde reden (seizoen, dagelijks gebruik) of gewoon omdat je vrouw bent?
Kleintje, of lijkt dat maar zo?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:10 schreef Godtje het volgende:
Oh ja en een nieuwe putter
[ afbeelding ]
Niet klein en de taylor made ghostquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:32 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Kleintje, of lijkt dat maar zo?
Rossa?
Ja Rossa dusquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet klein en de taylor made ghost
[ afbeelding ]
worden die niet standaard bij je tas meegeleverd?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:46 schreef Pierrre het volgende:
Ik zoek zo'n regencover voor aan de bovenkast van mijn tas, met van die drukkers. Heeft iemand een idee waar ik die op internet kan kopen?
De E holes zijn de oude holes en wat mij betreft het leukst inderdaad.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:51 schreef sanger het volgende:
Gisteren voor het eerst op Spaarnwoude gelopen, de E lus (9 holes).
Best wel mooie fairways, goede greensAl met al zeker een baan om wel vaker heen te gaan
Had van anderen gehoord dat het een knollenveld zou zijn en een slechte baan etc. Maar het tegendeel is waar.
Sport?quote:
Was inderdaad zeer druk nogquote:Op maandag 26 september 2011 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
De E holes zijn de oude holes en wat mij betreft het leukst inderdaad.
Met het kleine nadeel dat die 3 keer een par 3 heeft.
Ik vind het ook vrij knap dat ze de baan er zo altijd bij hebben liggen met de intensiteit waarmee ze er op spelen.
Leuke baan al met al
Ja ik wilde golfen toen het zonnetje scheen maar goed ik moet ook werken, even broodje maken en dan toch maar gaan golfen!quote:
Niet echt een recreatieve golfer, die Vijay Singh.quote:
Wel toen die deze sloegquote:Op maandag 26 september 2011 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet echt een recreatieve golfer, die Vijay Singh.
Dan nog was ie prof.quote:Op maandag 26 september 2011 17:25 schreef Godtje het volgende:
Wel toen die deze sloeg
Oefenrondje @ the masters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |