Nah is net ff te ver allemaal.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef Pierrre het volgende:
Hahaha uithoeken nog wel, je wil het niet hebben dus?
Is een standbag ook? Dan heb ik evt wel interessequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:37 schreef Pierrre het volgende:
Groningen, Utrecht CS, Zwolle, Tilburg CS, Den Bosch
Waar jij wil
Liefst in Groningen btw... anders moet ik m in de trein meenemen
Wat bedoel je? Er kan een standbag op ja... Anders PM maar even voordat we dit forum volspammen met verkoopgeouwehoerquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:48 schreef Misan het volgende:
[..]
Is een standbag ook? Dan heb ik evt wel interesse
ah, verkeerd begrepenquote:Op woensdag 7 september 2011 10:37 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Er kan een standbag op ja... Anders PM maar even voordat we dit forum volspammen met verkoopgeouwehoer
Dit is trouwens de marktplaatsadvertentie:
http://sport.marktplaats.(...)-turfmaster-eco.html
Nee dat zijn andere noppen. Kunstgras schoenen van hockey mogen niet eens meer op de meeste clubs net zoals spikes.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:07 schreef Pierrre het volgende:
Iemand nog tips voor nieuwe golfschoenen?
Gewoon schoenen kopen met van die noppen net als bij kunstgras voetbalschoenen?
Nog met een bepaalde reden (seizoen, dagelijks gebruik) of gewoon omdat je vrouw bent?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:51 schreef just me het volgende:
Ik heb 2 paar golfschoenen, kan ik afwisselen
Ik had er, afhankelijk van de weersomstandigheden, meestal 3, plus nog een paar rubber golflaarsen voor in de winter.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:51 schreef just me het volgende:
Ik heb 2 paar golfschoenen, kan ik afwisselen
bij elke kleur broek een paar andere schoenen natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nog met een bepaalde reden (seizoen, dagelijks gebruik) of gewoon omdat je vrouw bent?
Kleintje, of lijkt dat maar zo?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:10 schreef Godtje het volgende:
Oh ja en een nieuwe putter
[ afbeelding ]
Niet klein en de taylor made ghostquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:32 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Kleintje, of lijkt dat maar zo?
Rossa?
Ja Rossa dusquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet klein en de taylor made ghost
[ afbeelding ]
worden die niet standaard bij je tas meegeleverd?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:46 schreef Pierrre het volgende:
Ik zoek zo'n regencover voor aan de bovenkast van mijn tas, met van die drukkers. Heeft iemand een idee waar ik die op internet kan kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |