Probeer het maar eens op de zaterdag-avondquote:Op maandag 6 juni 2011 13:46 schreef JohnB52 het volgende:
Vraagje aan de liefhebbers: als ik zou willen gaan kijken naar de finale op de champs d'elisee , hoe vroeg moet je dan daar gaan staan? Die zondag is de enige dag dat ik daar naartoe zou kunnen gaan, andere weekenden zitten ze te ver van Nederland af, om het in 1 dagje te doen
Ziet er idd goed opgezet uit. Ik doe al jaren mee in Tourploeg.nl Beetje zelfde opzet, minder manieren om punten te sprokkelen.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik doe al enige tijd mee met wijnredergames (tdfgame.com). Leuke opzet iig!
Ik moet dan helaas werken, maar ben je serieus of niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:51 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Probeer het maar eens op de zaterdag-avond![]()
Zelf zit ik op de vrijdag op Alpe d'HuezWoensdag-avond vertrekken, donderdag de berg op en vrijdag hopelijk de beslissing live zien vallen
Zaterdag avond is overdreven, ik stond een aantal jaar geleden in Parijs, eind van de morgen is vroeg genoeg. Tenzij je echt bij finish/start wilt staan, dan moet je denk ik er al eerder staan.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:45 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik moet dan helaas werken, maar ben je serieus of niet?
T is voor mij 3,5 uur rijden naar parijs, maar ik ga dr niet speciaal n hotel voor nemen. (denk dat ze of vol, of veel te duur zijn)
http://www.radiofreak.nl/(...)dt-Tour-Top-100-uit/quote:Radio 1 zendt van 2 tot en met 24 juli de Tour Top 100 uit. Tijdens de drie weken van de Tour de France zijn dagelijks vijf liedjes te horen bij de programma's Tour ontwaakt, de Proloog en Radio Tour de France. Luisteraars kunnen sinds vanmiddag stemmen op de lijst, passend bij het Tour de France gevoel. Luisteraars stellen zo de Radio 1 Tour Top 100 samen.
De keuzelijst bevat een uitgebreide opsomming van Franstalig repertoire, zoals Patrick Bruel met 'Casser la Voix' of 'Il est cinq heures, Paris s'éveille?' van Jacques Dutronc. Stemmers kiezen maximaal tien platen uit de lijst, waarvan vijf nummers vrije keuze mogen zijn. Via Facebook en Twitter kunnen ze hun lijst met anderen delen. Tijdens de stemperiode dragen bekende Nederlanders en Radio 1 presentatoren op zender suggesties aan voor het stemmen en maken ze hun Top 3 bekend.
Op de website van Radio 1 delen luisteraars verhalen over hun chansons en staat informatie over de liedjes. Op zondag 24 juli wordt in het laatste uur van Radio Tour de France de nummer 1 gedraaid.
Dat bestaat allang weer! Het heet nu tourcoach.nl. Werkt supergoedquote:Op maandag 6 juni 2011 13:16 schreef Marcoss het volgende:
Is er al bekend of Rondemaster weer terugkomt in de "normale" versie eigenlijk? Dat blijft veruit het mooiste Tourspel (vind ik), maar vorig jaar hadden ze de hele opzet omgegooid en daardoor werd het een spel, zoals vele anderen..
Dat laatste lijkt me leuk. Ik houd het in de gaten hier, welke manager er gekozen wordt. Ik ga van de week een Tour tijdschrijft kopen om me in te lezen.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:08 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ziet er idd goed opgezet uit. Ik doe al jaren mee in Tourploeg.nl Beetje zelfde opzet, minder manieren om punten te sprokkelen.
Een Fok poule lijkt me zoiezo een goed plan.
Ik heb mijn planning bijgesteld tot volgend jaar. (moet nog 10 kg afvallenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me leuk. Ik houd het in de gaten hier, welke manager er gekozen wordt. Ik ga van de week een Tour tijdschrijft kopen om me in te lezen.
Iemand hier die met de alternative Alpe D'Huez meedoet op 9 juni? Bij mij op kantoor kon je je opgeven (ik doe niet mee, geen conditie).
Ik speel al jaren mee op www.sportpools.net , daar zou je ook een Fok-subpool aan kunnen makenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:08 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ziet er idd goed opgezet uit. Ik doe al jaren mee in Tourploeg.nl Beetje zelfde opzet, minder manieren om punten te sprokkelen.
Een Fok poule lijkt me zoiezo een goed plan.
Nee, dat zeg je verkeerd. TourCoach is door mensen van Tweakers opgezet, dus niet van het AD.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:46 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat bestaat allang weer! Het heet nu tourcoach.nl. Werkt supergoed
De gelegenheid om van een Tweakers team te winnen is natuurlijk sowieso al een incentivequote:Op maandag 6 juni 2011 21:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je verkeerd. TourCoach is door mensen van Tweakers opgezet, dus niet van het AD.
Ik ben bang dat je er toch al wel zaterdag danwel zondag-ochtend heel vroeg moet zijn als je een beetje een fatsoenlijke plek wilt hebben op de champs elysees zelf.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:45 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik moet dan helaas werken, maar ben je serieus of niet?
T is voor mij 3,5 uur rijden naar parijs, maar ik ga dr niet speciaal n hotel voor nemen. (denk dat ze of vol, of veel te duur zijn)
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zaterdag avond is overdreven, ik stond een aantal jaar geleden in Parijs, eind van de morgen is vroeg genoeg. Tenzij je echt bij finish/start wilt staan, dan moet je denk ik er al eerder staan.
Ik heb nu een paar keer de finish in Parijs mee gemaakt en er staan wel veel tribunes, maar niet overal. In ieder geval niet bij het winkel gedeelte van de CDE.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:20 schreef Drebbelman het volgende:
De laatste keer dat ik er was, enige jaren geleden stonden er inderdaad overal tribunes langs de Champs Elysees, maar toen viel het een week na 14 juli dus het kan ook zijn dat ze de tribunes gewoon een weekje extra lieten staan na de parade.
Als je echt vol op de streep wilt staan wel ja, maar enigszins in de buurt kan je nog wel komenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:13 schreef cafca het volgende:
Is de finish niet gewoon afgezet, met tribunes waar je voor veel geld een kaartje voor kunt kopen?
Je moet een VIP-ticket hebben om op de tribunes te komen. Waar je die precies kan krijgen weet ik niet, maar zie wel diverse aanbiedingen van complete reizen (1 of meerdaags) icm zo'n ticket. Je zou even bij Thomas Cook kunnen informeren of ze deze kaarten ook los verkopen danwel waar je ze wel kan krijgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:00 schreef JohnB52 het volgende:
En is er ergens wat te vinden over de kaartverkoop? (heb al ff gegoogled)
Dat is het leuke van de pools op Sportpools.net (en zo zullen er vast nog meer werken), daar krijgen alle favorieten "zwarte-lijst-punten" en je team mag maximaal 15 van die punten hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die tourspelletjes zijn helemaal niet leuk, elke malloot die een beetje kan googlen kan een goed team in elkaar zetten dankzij het overschot aan voorbeschouwingen. Zou leuk zijn als er een tourpool was waarvan de deadline de dag na het einde van de TdS zou liggen.
Maar net die renners presteren meestal niet zo in de Tour, het gaat er om net de juiste renners te selecteren en keuzes durven te maken. Basso wel of niet selecteren of 7 of 9 sprinters.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die tourspelletjes zijn helemaal niet leuk, elke malloot die een beetje kan googlen kan een goed team in elkaar zetten dankzij het overschot aan voorbeschouwingen. Zou leuk zijn als er een tourpool was waarvan de deadline de dag na het einde van de TdS zou liggen.
Idd, Schleck & Cavendish zal iedereen wel pakken, maar daarnaast is het kiezen/gokken wie er door het ijs gaat zakken, wie de verrssingen zijn etc. Doe al lang mee me verschillende poule's maar de winnaar is zelden iemand met een standaard lijstje favorieten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:57 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Maar net die renners presteren meestal niet zo in de Tour, het gaat er om net de juiste renners te selecteren en keuzes durven te maken. Basso wel of niet selecteren of 7 of 9 sprinters.
Het leuke is natuurlijk om te gokken op outsiders die misschien wat etappes winnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Daar verdien je meestal maar weinig punten mee, de kunst is de verrassende klassementsrenners eruit te halen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:04 schreef Karina het volgende:[..]Het leuke is natuurlijk om te gokken op outsiders die misschien wat etappes winnen.
Dikgedrukte renners zijn 100% zeker.quote:Wout Poels (Ned)
Rob Ruijgh (Ned)
Lieuwe Westra (Ned)
Johnny Hoogerland (Ned)
Stijn Devolder (Bel)
Björn Leukemans (Bel)
Frederik Veuchelen (Bel)
Thomas De Gendt (Bel)
Borut Bozic (Slo)
Matteo Carrara (Ita)
Marco Marcato (Italië)
Sergey Lagutin (Oez)
Romain Feillu (Fra)
Twijfel ik over en hij zelf ook. De selectie is misschien aan hem alleen een teken dat hij bij de betere renners van Vacansoleil hoort en dat hij de gewoon de Vuelta gaat rijden, zoals gedacht in het begin van het jaar. Marcato zal ook heus wel meegaan en als Devolder dan nog meegaat, heb je nog maar 1 plek overquote:
Veruit de leukste wielerpool door de opzet die ze gebruiken.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik speel al jaren mee op www.sportpools.net , daar zou je ook een Fok-subpool aan kunnen maken
Doe ik inderdaad ook altijd aan mee, afgelopen giro nog de 29ste gewordenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is het leuke van de pools op Sportpools.net (en zo zullen er vast nog meer werken), daar krijgen alle favorieten "zwarte-lijst-punten" en je team mag maximaal 15 van die punten hebben.
Dus je kunt geen team volproppen met alle favorieten. Dat maakt het wel een stuk leuker.
Daarnaast moet je natuurlijk de juiste afweging maken tussen het aantal sprinters en klassementsrenners dat je kiest. (vooral als na etappe 8 alle sprinters opstappen, want uigevallen renners leveren weer strafpunten op)
Van der Schueren zei pas nog dat Devolder in principe de Tour rijdt (ongeacht het totaal ontbreken van vorm blijkbaar?). Stond in ieder geval op Sporza.be, dacht ik, en dat was echt geen weken geleden. Of dat helemaal klopt weet ik natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denk niet dat devolder mee gaat eigenlijk
Dat vind ik hier op FOK ook een groot probleem met de wielerprono. Dat soort spelletjes zijn ook pas echt leuk als je voor de niet of minder verwachtte namen veel meer punten kunt verdienen als je ze goed hebt. Gokken hoort leuker te zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou, nu ben ik én een malloot én ken ik googel maar ik blijf balzak zuigen in poolsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Devolder heeft aangegeven dat sinds de dood van WW zijn hoofd totaal niet naar wielrennen staat. Dus als daar nog geen verbetering in is gekomen kunnen ze hem lekker thuis laten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:30 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Van der Schueren zei pas nog dat Devolder in principe de Tour rijdt (ongeacht het totaal ontbreken van vorm blijkbaar?). Stond in ieder geval op Sporza.be, dacht ik, en dat was echt geen weken geleden. Of dat helemaal klopt weet ik natuurlijk niet.
voor de dood van WW was het niet veel beter, dus daar moet hij niet mee afkomen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:13 schreef Chielus het volgende:
[..]
Devolder heeft aangegeven dat sinds de dood van WW zijn hoofd totaal niet naar wielrennen staat. Dus als daar nog geen verbetering in is gekomen kunnen ze hem lekker thuis laten.
Voor de dood had hij misschien niet zn vorm, maar ik neem aan dat zn hoofd toen wel op koersen stond... Nu dus kennelijk in zn geheel nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:19 schreef Beregd het volgende:
[..]
voor de dood van WW was het niet veel beter, dus daar moet hij niet mee afkomen.
quote:"Hij wou de Ronde van Luxemburg niet rijden", zegt Vacansoleil-ploegleider Hilaire Van der Schueren. "Maar wat zou hij thuis kunnen doen? Hij kon beter Luxemburg rijden en er alles geven."
"Zijn mentale weerbaarheid, dat is zijn grootste zwakte", zegt Van der Schueren. "Hij trekt zich iets aan, raakt in de put en raakt daar alleen niet uit. Het is aan ons om hem dan te helpen."
Van der Schueren wil het dan ook iets anders gaan aanpakken. "Hij mag van mij zijn goesting doen, maar nu moet hij ook de wedstrijden rijden, die volgens mij belangrijk zijn voor de Tour. Want normaal gezien zal hij die rijden, ja."
Devolder laat de schouders niet hangen. "Drie jaar geleden was ik nu super en ging het in de Tour bergaf. Misschien ben ik nu juist op tijd in vorm."
Gebaseerd op dit artikel zou ik echt geen oordeel willen vellen over een tourdeelname van Devolderquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:30 schreef SuikerVuist het volgende:
Het artikel waar ik net aan refereerde:
http://www.sporza.be/cm/sporza/wielrennen/110605_SPWK_devolder
[..]
quote:Zeker
Philippe Gilbert (Bel)
André Greipel (Dui)
Sebastian Lang (Dui)
Jurgen Roelandts (Bel)
Marcel Sieberg (Dui)
Jurgen Van de Walle (Bel)
Jurgen Van den Broeck (Bel)
Jelle Vanendert (Bel)
5 renners voor 1 plek
Francis De Greef (Bel)
Adam Hansen (Aus)
Oscar Pujol (Spa)
Vicente Reynes (Spa)
Frederik Willems (Bel)
Alsof hij daarvoor echt slecht was. in rvv heeft hij ervoor gezorgt dat nuyens terug vanvoor kwam nadat hij een inhaalrace moest doen door pech. Daarna heeft hij voor leukemans gereden en meegereden om het gat met cancellera te dichten. en de groep die overschoot is uiteindelijk de groep geworden die stuivertje om voor winst gingen.. Ik geloof niet eens dat hij minder was dan nuyens en die had gewonnen. Hij was niet super zoals 2andere jaren, maar echt slecht was het niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:19 schreef Beregd het volgende:
[..]
voor de dood van WW was het niet veel beter, dus daar moet hij niet mee afkomen.
Shit, Frederik nog niet zeker...quote:
Als ik één naam uit die 5 moet kiezen ben ik geneigd om Willems te kiezen, al moet ik erbij zeggen dat ik niet weet hoe momenteel zijn vorm is i.v.m. blessure van een paar maanden terug en ik bovendien die 2 Spanjaarden niet voldoende ken.quote:
Het ligt eraan wat OPL wilt hè. Wil je een extra man voor Gilbert en Greipel dan zou ik voor Reynes of Hansen gaan, willen ze een extra man voor VDB2 dan moeten ze voor Pujol of De Greef gaan. Ik geef Willems eigenlijk nog de minste kans.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als ik één naam uit die 5 moet kiezen ben ik geneigd om Willems te kiezen, al moet ik erbij zeggen dat ik niet weet hoe momenteel zijn vorm is i.v.m. blessure van een paar maanden terug en ik bovendien die 2 Spanjaarden niet voldoende ken.
Dat vrees ik ook al eigenlijk, Willems is ook nog niet zo gek lang terug van blessure, dus wordt een lastig karwei.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat OPL wilt hè. Wil je een extra man voor Gilbert en Greipel dan zou ik voor Reynes of Hansen gaan, willen ze een extra man voor VDB2 dan moeten ze voor Pujol of De Greef gaan. Ik geef Willems eigenlijk nog de minste kans.
Was niet bedoeld als definitief ordeel, maar als de ploegleiding na zo'n slechte Ronde van Luxemburg nog steeds zegt dat Devolder "in principe" de Tour rijdt, dan moet je daar toch mee beginnen rekening te houden. De kans dat hij nog in vorm raakt is ongeveer 0%quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gebaseerd op dit artikel zou ik echt geen oordeel willen vellen over een tourdeelname van Devolder
Ach, waarom moet iedereen zonodig een specifiek mannetje voor een ander zijn. Willems is perfect in staat om iets te betekenen voor zowel VDB2, Greipel als Gilbert en van alles wat er tussen staat, lijkt Willems me de meest geschikte om in een overgangsrit met een vlucht mee te sturen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook al eigenlijk, Willems is ook nog niet zo gek lang terug van blessure, dus wordt een lastig karwei.
als je enkel een matige rvv kan voorleggen tot nu toe qua resultaat, is de som toch wel vrij belabberd. Stijn zal de eerste zijn om dat toe te geven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:38 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Alsof hij daarvoor echt slecht was. in rvv heeft hij ervoor gezorgt dat nuyens terug vanvoor kwam nadat hij een inhaalrace moest doen door pech. Daarna heeft hij voor leukemans gereden en meegereden om het gat met cancellera te dichten. en de groep die overschoot is uiteindelijk de groep geworden die stuivertje om voor winst gingen.. Ik geloof niet eens dat hij minder was dan nuyens en die had gewonnen. Hij was niet super zoals 2andere jaren, maar echt slecht was het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |