Ik heb mijn planning bijgesteld tot volgend jaar. (moet nog 10 kg afvallenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me leuk. Ik houd het in de gaten hier, welke manager er gekozen wordt. Ik ga van de week een Tour tijdschrijft kopen om me in te lezen.
Iemand hier die met de alternative Alpe D'Huez meedoet op 9 juni? Bij mij op kantoor kon je je opgeven (ik doe niet mee, geen conditie).
Ik speel al jaren mee op www.sportpools.net , daar zou je ook een Fok-subpool aan kunnen makenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:08 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ziet er idd goed opgezet uit. Ik doe al jaren mee in Tourploeg.nl Beetje zelfde opzet, minder manieren om punten te sprokkelen.
Een Fok poule lijkt me zoiezo een goed plan.
Nee, dat zeg je verkeerd. TourCoach is door mensen van Tweakers opgezet, dus niet van het AD.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:46 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat bestaat allang weer! Het heet nu tourcoach.nl. Werkt supergoed
De gelegenheid om van een Tweakers team te winnen is natuurlijk sowieso al een incentivequote:Op maandag 6 juni 2011 21:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je verkeerd. TourCoach is door mensen van Tweakers opgezet, dus niet van het AD.
Ik ben bang dat je er toch al wel zaterdag danwel zondag-ochtend heel vroeg moet zijn als je een beetje een fatsoenlijke plek wilt hebben op de champs elysees zelf.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:45 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik moet dan helaas werken, maar ben je serieus of niet?
T is voor mij 3,5 uur rijden naar parijs, maar ik ga dr niet speciaal n hotel voor nemen. (denk dat ze of vol, of veel te duur zijn)
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zaterdag avond is overdreven, ik stond een aantal jaar geleden in Parijs, eind van de morgen is vroeg genoeg. Tenzij je echt bij finish/start wilt staan, dan moet je denk ik er al eerder staan.
Ik heb nu een paar keer de finish in Parijs mee gemaakt en er staan wel veel tribunes, maar niet overal. In ieder geval niet bij het winkel gedeelte van de CDE.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:20 schreef Drebbelman het volgende:
De laatste keer dat ik er was, enige jaren geleden stonden er inderdaad overal tribunes langs de Champs Elysees, maar toen viel het een week na 14 juli dus het kan ook zijn dat ze de tribunes gewoon een weekje extra lieten staan na de parade.
Als je echt vol op de streep wilt staan wel ja, maar enigszins in de buurt kan je nog wel komenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:13 schreef cafca het volgende:
Is de finish niet gewoon afgezet, met tribunes waar je voor veel geld een kaartje voor kunt kopen?
Je moet een VIP-ticket hebben om op de tribunes te komen. Waar je die precies kan krijgen weet ik niet, maar zie wel diverse aanbiedingen van complete reizen (1 of meerdaags) icm zo'n ticket. Je zou even bij Thomas Cook kunnen informeren of ze deze kaarten ook los verkopen danwel waar je ze wel kan krijgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:00 schreef JohnB52 het volgende:
En is er ergens wat te vinden over de kaartverkoop? (heb al ff gegoogled)
Dat is het leuke van de pools op Sportpools.net (en zo zullen er vast nog meer werken), daar krijgen alle favorieten "zwarte-lijst-punten" en je team mag maximaal 15 van die punten hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die tourspelletjes zijn helemaal niet leuk, elke malloot die een beetje kan googlen kan een goed team in elkaar zetten dankzij het overschot aan voorbeschouwingen. Zou leuk zijn als er een tourpool was waarvan de deadline de dag na het einde van de TdS zou liggen.
Maar net die renners presteren meestal niet zo in de Tour, het gaat er om net de juiste renners te selecteren en keuzes durven te maken. Basso wel of niet selecteren of 7 of 9 sprinters.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die tourspelletjes zijn helemaal niet leuk, elke malloot die een beetje kan googlen kan een goed team in elkaar zetten dankzij het overschot aan voorbeschouwingen. Zou leuk zijn als er een tourpool was waarvan de deadline de dag na het einde van de TdS zou liggen.
Idd, Schleck & Cavendish zal iedereen wel pakken, maar daarnaast is het kiezen/gokken wie er door het ijs gaat zakken, wie de verrssingen zijn etc. Doe al lang mee me verschillende poule's maar de winnaar is zelden iemand met een standaard lijstje favorieten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:57 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Maar net die renners presteren meestal niet zo in de Tour, het gaat er om net de juiste renners te selecteren en keuzes durven te maken. Basso wel of niet selecteren of 7 of 9 sprinters.
Het leuke is natuurlijk om te gokken op outsiders die misschien wat etappes winnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Daar verdien je meestal maar weinig punten mee, de kunst is de verrassende klassementsrenners eruit te halen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:04 schreef Karina het volgende:[..]Het leuke is natuurlijk om te gokken op outsiders die misschien wat etappes winnen.
Dikgedrukte renners zijn 100% zeker.quote:Wout Poels (Ned)
Rob Ruijgh (Ned)
Lieuwe Westra (Ned)
Johnny Hoogerland (Ned)
Stijn Devolder (Bel)
Björn Leukemans (Bel)
Frederik Veuchelen (Bel)
Thomas De Gendt (Bel)
Borut Bozic (Slo)
Matteo Carrara (Ita)
Marco Marcato (Italië)
Sergey Lagutin (Oez)
Romain Feillu (Fra)
Twijfel ik over en hij zelf ook. De selectie is misschien aan hem alleen een teken dat hij bij de betere renners van Vacansoleil hoort en dat hij de gewoon de Vuelta gaat rijden, zoals gedacht in het begin van het jaar. Marcato zal ook heus wel meegaan en als Devolder dan nog meegaat, heb je nog maar 1 plek overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |