Een nieuw topic misschien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:44 schreef cageon2 het volgende:
avond!
ff muziek selectie aan t maken, voor wat ik voor de races kan luisteren
Van het weekend al geboden op diverse VX800's.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:12 schreef Geerd het volgende:
Als je even wacht wb kun je een leuke vx800 uit 91 ophalen in Laren.
moet je voor de grap is een supermoto hebben dan met passagier over spoorbielzen rijden...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:33 schreef whY... het volgende:
Even voor de mannen onder ons, hebben jullie wel eens met iemand achterop gereden en vervolgens iets te hard een drempeltje genomen. Want ooo dat doet zo zeer...... en dan moet je nog een stuk voor je thuis bent en kan afstappen. Ze schoof zo naar voren
...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha ik zie het zo gebeuren, wat een pijn ookquote:
Slaaf.quote:
Is toch een mooie Honda?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:22 schreef Den_Haag het volgende:
WB, nog tips voor olie?
binnenkort eens wat nieuw bestellen
quote:
Procycle bij Louis, en doe mij gelijk ook een kan van vier liter 10W50 volsyntheet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:22 schreef Den_Haag het volgende:
WB, nog tips voor olie?
binnenkort eens wat nieuw bestellen
Prima, als jij de schijven binnenkort wisseltquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Procycle bij Louis, en doe mij gelijk ook een kan van vier liter 10W50 volsyntheet.
JoaH gooi maar een keer alles af met die leasebak van je.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:36 schreef Den_Haag het volgende:
Prima, als jij de schijven binnenkort wisselt
Voor mij gewoon weer 2x 4l 10W40 halfsyn
Ja, en ik kan niet rijden; Twinnie is ziekjesquote:
Andere Twinnie pakken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, en ik kan niet rijden; Twinnie is ziekjes![]()
die is op smurfenhoogtequote:Op donderdag 2 juni 2011 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Andere Twinnie pakken.
Fokking kabeloortje gemonteerd met pijn en moeite, is weer helemaal kaal.
Goede zet van mijn oude merk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:42 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
Bimota TB-1 675 is Sweet
HEBBUH HEBBUH HEBBUH!quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:42 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
Bimota TB-1 675 is Sweet
die kenteken houder is inderdaad spuuglelijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
Dat wasrek met die oranje vissenogen achterop halen ze er dan toch wel vanaf voordat ie wordt afgeleverd hoop ik?
Da's nie liev.quote:
Typegoedkering enzo.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
Dat wasrek met die oranje vissenogen achterop halen ze er dan toch wel vanaf voordat ie wordt afgeleverd hoop ik?
Oh en een CBR600RR wel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:03 schreef cageon2 het volgende:
HEBBUH HEBBUH HEBBUH!![]()
Helaas is zo'n 675 blok niet echt geschikt om mee te racen (zonder aanpassingen ten minste...)
Toen ik mijn motor ging ophalen bleek dat er iets mis was met de typegoedkeuring; de lengte was ingevoerd als 14.0m i.p.v. 1.40m...quote:
Aardig gek.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Toen ik mijn motor ging ophalen bleek dat er iets mis was met de typegoedkeuring; de lengte was ingevoerd als 14.0m i.p.v. 1.40m...
De dealer vertelde dat ze 'm niet op de afgesproken dag konden afleveren omdat het RDW geen typegoedkeuring af wilde geven. Toen ze gingen informeren hoe dat precies zat bleek dat Yamaha dus een komma verkeerd had gezet bij een van de afmetingen. Omdat ik blijkbaar de eerste was in Nederland die een dergelijke motor had besteld, kwamen ze er uitgerekend bij mijn fietsje achter.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aardig gek.Maar hoe zag je dat dan.
![]()
Betrouwbaarheid etc. Maar die is ook echt niet std van haarquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Da's nie liev.
[..]
Typegoedkering enzo.
[..]
Oh en een CBR600RR wel.![]()
Nadieh rijdt toch wel ff 1.48 op Assen.
[ afbeelding ]
En dat is een meisje van net 18 geweest.
ben zelf straks nog wat langer weg. Denk dat dinnetje geen behoefte heeft aan nog een motor in de schuur? ;-)quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
JoaH gooi maar een keer alles af met die leasebak van je.
Gereedschap en bokkies staan ook hier.
Voorlopig ben ik ff 1.5 week er tussenuit.
Misschien volgende week zaterdag fok alweer een trouwerijnet als morgen.
Euh even kijken zondag of maandag die week, of anders weer iets in het weekend later..
(ben tussendoor een week in het buitenland)
En welke motor had je dan gekocht toen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De dealer vertelde dat ze 'm niet op de afgesproken dag konden afleveren omdat het RDW geen typegoedkeuring af wilde geven. Toen ze gingen informeren hoe dat precies zat bleek dat Yamaha dus een komma verkeerd had gezet bij een van de afmetingen. Omdat ik blijkbaar de eerste was in Nederland die een dergelijke motor had besteld, kwamen ze er uitgerekend bij mijn fietsje achter.
Ze heeft er wel veel gezeur mee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:55 schreef cageon2 het volgende:
Betrouwbaarheid etc. Maar die is ook echt niet std van haar
Geen plek.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:02 schreef Den_Haag het volgende:
ben zelf straks nog wat langer weg. Denk dat dinnetje geen behoefte heeft aan nog een motor in de schuur? ;-)
Als ik het had zou ik het ook doen, helaas blijft het bij mij bij honderden euriesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En welke motor had je dan gekocht toen?![]()
[..]
Ze heeft er wel veel gezeur mee.
Eerste jaartje was op een Duc, nou dit jaar valt qua pech nu al hoger uit.
(en de eerste races ook ondermeer dezelfde probs als in Spanje, dus matig opgelost.
In januari waren ze nog zo 'blij' dat ze het toen al wisten en zo helemaal klaar konden zijn voor het seizoen)
Zij stopt trouwens duizenden euro's per maand in de sport. En het meeste prive.![]()
Zag de activiteiten van de afgelopen maand, ook nog even naar Texas voor vier circuitdagen met Colin Edwards.![]()
quote:[..]
Geen plek.VXie overnacht al bij de buurvrouw.
Een YBR125 (eigenlijk een brommer dusquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:19 schreef Worldbeater het volgende:
En welke motor had je dan gekocht toen?![]()
Als je haar lang genoeg kan aanduwen welquote:
Zo weet je hetquote:
Nah, de mijne had wel wat kuurtjes de laatste tijd, maar dat heb ik vandaag weer opgelost met een stuk van mijn oude kabelboom, een beetje soldeerwerk, een handjevol stukkies krimpkous en een rolletje isolatiebandquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Aan de andere kant Honda's doen het wel altijd. Mijn Triumph daarentegen ....
Inhalen, heel demonstratief je drinkflesje leeglurken en achteloos over je schouder op zijn voorruit donderenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vandaag reed ik achter zo'n idioot die z'n peuk uit het raam gooide. Ging gelukkig goed, maar wat denken sommige automobilisten toch ontzettend niet na...
Je doet het in de Lincoln ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Inhalen, heel demonstratief je drinkflesje leeglurken en achteloos over je schouder op zijn voorruit donderen![]()
Ik flikker ook meestal mijn peuken uit het raam als ik in Anne d'r auto rijd omdat die kut asbak na 2 peuken vol is, maar ik kijk wel ff in mijn spiegel voor ik dat doe![]()
Overigens vind ik van die mafkezen die hun ruitensproeier voor je neus gebruiken veel irritanter, zeker omdat ik 99 van de 100 keer met mijn vizier open rijd, en die shit smaakt niet echt naar aardbeien
Verkapt-ik-rij-in-Anne's-autoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
omdat die kut asbak na 2 peuken vol is
Alleen woensdag, omdat die kut Honda het liet afwetenquote:
Die is best groen, daar kunnen best nog een paar honderd vliegjes opquote:Op zondag 5 juni 2011 16:30 schreef DarkNoize het volgende:
Had het in het lestopic al wel gepost, maar nu ook maar hier even.
mijn eerste motor:
[ afbeelding ]
Nu rijbewijs nog
binnenkort is het weer tijd voor vliegende mierenquote:Op maandag 6 juni 2011 10:49 schreef Den_Haag het volgende:
paar honderd?
Die zitten er alleen al op de zonnebril.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:00 schreef menmulder het volgende:
Ik heb ook een nieuwe trotst, zal alleen nog een paar weekjes in de schuur moeten staan aangezien ik nog bezig ben met mijn rijbewijs.
[ afbeelding ]
Wat een scheurijzers als eerste motor, de plaatselijke flitspalen gaan het druk krijgen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:30 schreef DarkNoize het volgende:
Had het in het lestopic al wel gepost, maar nu ook maar hier even.
mijn eerste motor:
[ afbeelding ]
Nu rijbewijs nog
Geflitst worden door vaste flitspalenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[..]
Wat een scheurijzers als eerste motor, de plaatselijke flitspalen gaan het druk krijgen.
Of de ramen sproeien...mongolenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vandaag reed ik achter zo'n idioot die z'n peuk uit het raam gooide. Ging gelukkig goed, maar wat denken sommige automobilisten toch ontzettend niet na...
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:06 schreef cageon2 het volgende:
BAAAM!
1:50.7 op Assen![]()
Heerlijk gereden echt super!
Brikken afstoffen.quote:
P'cies, net reclame voor de laatste circuitdag in september.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:28 schreef OPM het volgende:
begrijpbaar..volgende dagen ga ik ook last minute boeken... (na 12 juli)
quote:
Heeeee Isdatzo, eerder een motor van gekocht met schade.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:14 schreef Den_Haag het volgende:
Projectje voor jou WB?
http://www.motor-forum.nl(...)erk-2-blokken-1.html
Al doende leert men.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:06 schreef cageon2 het volgende:
BAAAM!
1:50.7 op Assen![]()
Heerlijk gereden echt super!
Die heb ik twee jaar geleden gekocht voor een vakantie in de Eiffel en later de Dolomieten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met zadeltassen van textiel, zoals:
[ afbeelding ]
?
Zoiets zoek ik ook nog. Waar in de aanbieding?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met zadeltassen van textiel, zoals:
[ afbeelding ]
?
Nice!!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:06 schreef cageon2 het volgende:
BAAAM!
1:50.7 op Assen![]()
Heerlijk gereden echt super!
Lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:06 schreef cageon2 het volgende:
BAAAM!
1:50.7 op Assen![]()
Heerlijk gereden echt super!
Iets dergelijks gebruik ik vrijwel jaarlijks voor een motor vakantie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met zadeltassen van textiel, zoals:
[ afbeelding ]
?
jep, ik heb ze nog liggen thuis, zijn van Dane, goed spul, redelijk goed waterproof zonder de hoezen, alleen gaan ze een beetje hangen als je ze er altijd op hebt zitten, en je moet de kappen waar ze op hangen beschermen tegen krassen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met zadeltassen van textiel, zoals:
[ afbeelding ]
?
kewl, hou hem heel hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:56 schreef ArnosL het volgende:
Gisteravond mn motor opgehaald en ook gelijk een broek gekochtNu lekker leren motorrijden
Dat was toch wel de bedoelingquote:
Mensen die het woord treffen gebruikenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:16 schreef ArnosL het volgende:
Dat was toch wel de bedoeling![]()
Morgen trouwens ff kijken naar een goldwing treffen hier in de buurt. Een flinke verzameling goldwings uit heel Europa. Altijd leuk om even te kijken
mensen die anderhalve normale post per jaar plaatsenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:29 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Mensen die het woord treffen gebruiken
Het was voor mij extra, maar het komt toch wat sneller nodig dan gepland.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:09 schreef Den_Haag het volgende:
WB, oliebestelling komt ff na de vakantie
Er is wel belangstelling voor de VXquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:40 schreef cageon2 het volgende:
mensen die enige waarde toekennen aan het aantal (kwalitatieve) posts van een persoon
Op de Yamaha heb ik een degelijke topkoffer, maar op de Kawa en de Suzuki heb ik niets om bagage mee te vervoeren. Zo'n tas leek me wel een goed en betaalbaar alternatief voor een koffer eigenlijk, vooral omdat ik vaker niet dan wel iets hoef te vervoeren en ik voor twee motoren maar één ding hoef aan te schaffen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jep, ik heb ze nog liggen thuis, zijn van Dane, goed spul, redelijk goed waterproof zonder de hoezen, alleen gaan ze een beetje hangen als je ze er altijd op hebt zitten, en je moet de kappen waar ze op hangen beschermen tegen krassen.
Ik gebruikte ze op mijn vorige twin om af en toe eens wat spullen te vervoeren, maar liet ze er gewoon altijd op zitten, waren ook erg handig met offroaden als ik het weer eens verloor van de zwaartekrachtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Op de Yamaha heb ik een degelijke topkoffer, maar op de Kawa en de Suzuki heb ik niets om bagage mee te vervoeren. Zo'n tas leek me wel een goed en betaalbaar alternatief voor een koffer eigenlijk, vooral omdat ik vaker niet dan wel iets hoef te vervoeren en ik voor twee motoren maar één ding hoef aan te schaffen.
Is zo'n tas een beetje makkelijk te bevestigen, of heb je naast de tas ook nog hulpmiddelen zoals een rekje nodig? En dat 'hangen', is dat vooral lelijk of kan de tas ook tegen het wiel komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegen het wiel komt 'ie niet, ze zitten aan elkaar met klittenband, dus je kunt er heel aardig mee rommelen qua 'montage/bevestiging', het hangen zit hem meer in de tassen zelf, dat ze ipv rechthoekig een beetje een zoute drop vorm krijgen. overigens was dat pas na een jaartje of 2 in weer en wind hoor, tis niet dat ze dat meteen doen, het is best goed spul, ik zou ze zo weer kopen
Is een rugzakje niks? of gaat daar niet genoeg in?
[ Bericht 5% gewijzigd door Sounddragon op 10-06-2011 19:27:25 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Klassieke baggermuziek ipv van motorgejank onder een pr0n filmpje?quote:
Laarzen: 100 - 150¤ voor goedkoper spul, handschoenen: 25 - 75¤ voor enigszins fatsoenlijke, broek: 100 - 150¤, jas: 150 - 250¤ voor iets met een ingelijmd membraam, helm: 150 - 300 voor iets wat fatsoenlijk bruikbaar is.. en dan hebben we het over allemaal wat goedkoper 'instap' spul, als je serieuzer gaat rijden ga je al snel eisen stellen en is het dubbele of 3-voudige uitgeven een makkiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:24 schreef Hoogheid het volgende:
Heb 3 weken een motor mogen lenen, heerlijk kunnen oefenen. Mocht ook wel, aangezien ik in november mijn rijbewijs heb gehaald en sindsdien niet meer heb gereden.
Het was een thundercat. Zelf wilde ik voor een naked bike gaan, maar ik denk dat ik nu toch eens mijn pijlen ga richten op de opvolger van die thundercat, namelijk een mooie R6
Iemand hier die een leuke schatting kan doen voor een motorkostuumpje? Helm, broek, jas, handschoenen, schoenen? Daar kan je ook wel 500-600 voor rekenen in totaal denk ik? Zonder dat je bagger koopt maar ook niet het luxe spul hebt.
JASO MA2 en API SM (hoogste spec)10W40 bij Louis.de is net geen 25 euro.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:34 schreef DeKleineBaas het volgende:
Hallo .
Vraagje he doen jullie het onderhoud van de motor ook zelf ?
Zoja waar halen jullie je onderdelen weg .
Ik had vandaag ff een nieuw filtertje en 4 liter olie opgehaald .
En moest 60 euro aftikken vond ik best prijzig
Motor oost heb ik het ook vandaan .quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef ArnosL het volgende:
Mn broer loopt stage bij een olieverwerkingsbedrijf en had daar tegen kostprijs 20 liter 10W-40 gekregen, dus de 3 liter olie voor mijn motor kost me 5 eurooliefilter heb ik bij motor oost vandaan, daar gaan wij hier thuis altijd heen
Dank voor de info! Ik vind een rugzak niet zo fijn, al helemaal niet als ik er een flink stuk op uit trek en spullen als sloten, water, setje kleding e.d. mee wil nemen. Het is zeker niet de bedoeling dat de tassen er permanent op hangen, dus moet goed gaan lijkt me. En het zijn twee oudere motoren, een krasje meer of minder zal waarschijnlijk niet eens opvallen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:19 schreef Sounddragon het volgende:
Tegen het wiel komt 'ie niet, ze zitten aan elkaar met klittenband, dus je kunt er heel aardig mee rommelen qua 'montage/bevestiging', het hangen zit hem meer in de tassen zelf, dat ze ipv rechthoekig een beetje een zoute drop vorm krijgen. overigens was dat pas na een jaartje of 2 in weer en wind hoor, tis niet dat ze dat meteen doen, het is best goed spul, ik zou ze zo weer kopen
Is een rugzakje niks? of gaat daar niet genoeg in?
Olie hoef ik de komende jaren hopelijk nog niet te kopenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Motor oost heb ik het ook vandaan .
Filter was nog niet zo duur alleen die olie
Nou ik zou toch maar ff boeklon eronder plakken, kleine moeite en gaat er makkelijk af.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..] En het zijn twee oudere motoren, een krasje meer of minder zal waarschijnlijk niet eens opvallen...
Die kleine baantjes doen mij aan MQP denken, en die bestaan al tien jaar niet meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:40 schreef Thrilled het volgende:
Ik hoop dat jullie er wat van kunnen maken
Dinnetjes klapjap is een ramp met foto's kijken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:52 schreef Thrilled het volgende:
Ik zie wel Büse op de kleerhanger staan, en het logootje net boven de ellebogen komt terug op andere pakken van Büse.. kan dat kloppen?
Beter niet, kan er niets meer stuk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
WB, zx9r gaat maandag het zirkwie opHoop dat ie em heel laat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hep ie een zx9rquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
WB, zx9r gaat maandag het zirkwie opHoop dat ie em heel laat
Dinnetjes klapjap? Ruiken? dude.. ik snap je nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dinnetjes klapjap is een ramp met foto's kijken.
Maar misschien staat er ook Büse bovenaan de rits, weerspiegeling van de flits.
In ieder geval is het nog een ouderwets degelijk Europees pak.
En nu maar even ruiken..
Vriendinnetjes laptopquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:16 schreef Thrilled het volgende:
Dinnetjes klapjap? Ruiken? dude.. ik snap je niet
Zijn vriendquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dinnetjes klapjap? Ruiken? dude.. ik snap je niet
Tnx.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:54 schreef Bunnybeater het volgende:
Vriendinnetjes laptop![]()
Ruiken verwijst naar de geur die dat pak achterlaat
Ja mijn oude.quote:Zijn vriend
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:29 schreef Thrilled het volgende:
... ja stom dat ik dat niet wist ja....
Nou ja heb er nu echt kruipolie op he, geen mixje van wat spul bij elkaar.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:12 schreef CocaColaLight het volgende:
WD40 rox the world
En wat voor camera heb je want voor iso 1600 is de ruis damn laag.
Water. zeep en Turtle-wax?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:02 schreef Hoogheid het volgende:
Effe een bus WD40 erdoorheen gejaagd bij het schoonmakenKappen eraf, en spuiten maar!
Nu zoek ik nog een mooi middeltje om de kappen te laten glimmen en sprankelen, iemand?
Leuke brommertquote:Op zondag 12 juni 2011 14:05 schreef Blackviper het volgende:
Wist niet dat dit topic er was![]()
Ook maar ff meedoen dan![]()
Beginnen met een foto.
[ afbeelding ]
Fiets:
Yamaha FZ6 Fazer met ABS uit 2006.
600cc volgens de RDW 96PK volgens de fabriek 98PK
Binnen een paar weken gaan wet het zeker weten want dan gaat hij op de bank.
Verder nog een PCIII en Slip on dempers van Akrapovic
Rij voornamelijk woon werk verkeer. Sinds eind oktober 2010 rijbewijs en begin november eigenaar van de fazer.
Voor de liefhebbers nog maar een foto dan.
[ afbeelding ]
Ik welquote:Op zondag 12 juni 2011 17:40 schreef densmee het volgende:
net weer een rondje gereden, en ik ben toch wel erg tevreden met mijn bridgestone bt016 banden
morgen eens kijken of we bij pinkpop op de uitkijkheuvel kunnen komen, met de motor natuurlijk
Volgens mij kun je wel ff vooruit met honderd paardjesquote:
ik weet ook al wel zeker dat ik boven kom, het probleem zal de pliesie zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 18:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik wel
[..]
Volgens mij kun je wel ff vooruit met honderd paardjes
Vandaag met Annuh en schoonpaps en -mams een ritje binnendoor naar Grubbenvorst gemaakt om een ijsje te scoren bij IJssalon Clevers, da's wel de moeite waardquote:Op zondag 12 juni 2011 18:20 schreef ArnosL het volgende:
Vandaag een tour ritje gehad van 140 km van de motorclub. Lekker met m'n pa getourd door de achterhoek
Gewoon een beetje doorrijden heahquote:Op zondag 12 juni 2011 18:24 schreef densmee het volgende:
[..]
ik weet ook al wel zeker dat ik boven kom, het probleem zal de pliesie zijn
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vandaag met Annuh en schoonpaps en -mams een ritje binnendoor naar Grubbenvorst gemaakt om een ijsje te scoren bij IJssalon Clevers, da's wel de moeite waard![]()
[ afbeelding ]
nog wat Challengers voor me op de foto gezet?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vandaag met Annuh en schoonpaps en -mams een ritje binnendoor naar Grubbenvorst gemaakt om een ijsje te scoren bij IJssalon Clevers, da's wel de moeite waard![]()
[ afbeelding ]
ja met die 4 cilindertjes tegen die bult op klappen moet geen probleem zijn,quote:
kun je beter doen vanaf de a73quote:Op zondag 12 juni 2011 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog wat Challengers voor me op de foto gezet?![]()
![]()
Dat inderdaad, en foto's maken met handschoenen aan werkt niet; heeft me al eens een foon gekost toen ik het tóch probeerdequote:
Idd goeie sjit, en redelijk betaalbaar ook nog, die coupe die ik had was mediumsize volgens de kaart, en ik schat hem op een ruime halve liter, ben zéker een kwartiertje zoet geweestquote:Op zondag 12 juni 2011 19:16 schreef densmee het volgende:
[..]
ja met die 4 cilindertjes tegen die bult op klappen moet geen probleem zijn,
maar dat zijn nog eens goeie ijsco's die jullie daar naar binnen hebben geschoven
Duct tape, popnagels, tie raps en/of de plaat met een touwtje op je rug knopenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:00 schreef DeKleineBaas het volgende:
Was ik vanmiddag lekker aan het toeren met me pa .
Laatste stukje even terug over de snelweg .
Kijk ik in me spiegel zie ik iemand op de motor naast me komen rijden .
Ik denk nah wat doet die maf nou .
Rijd hij naast me en maar wijzen naar achter heen .
Toch maar ff op de vluchtstrook gestopt om te kijken wat er was.
Blijkt dat mijn kentekenplaat houder afgebroken is .
En dat hij alleen nog maar vast zit via de kabels van de kniperlichten .
Hij bungelde er een beetje zielig onder![]()
Ik was bijna thuis dus toch maar doorgereden naar huis heen .
Morgen maar is even kijken hoe we dat gaan fixxen .
Het schijnt toch kut weer te worden
Het zou wel mijn oplossing geweest zijn toen ik 16 was en met mijn zundap reedquote:Op zondag 12 juni 2011 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Duct tape, popnagels, tie raps en/of de plaat met een touwtje op je rug knopen![]()
Fixed, slotje!
Plaat in je binnenzak stoppenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:00 schreef DeKleineBaas het volgende:
Was ik vanmiddag lekker aan het toeren met me pa .
Laatste stukje even terug over de snelweg .
Kijk ik in me spiegel zie ik iemand op de motor naast me komen rijden .
Ik denk nah wat doet die maf nou .
Rijd hij naast me en maar wijzen naar achter heen .
Toch maar ff op de vluchtstrook gestopt om te kijken wat er was.
Blijkt dat mijn kentekenplaat houder afgebroken is .
En dat hij alleen nog maar vast zit via de kabels van de kniperlichten .
Hij bungelde er een beetje zielig onder![]()
Ik was bijna thuis dus toch maar doorgereden naar huis heen .
Morgen maar is even kijken hoe we dat gaan fixxen .
Het schijnt toch kut weer te worden
Absoluut, maar wel een die 1 op 55 haalt.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
Het blijft een beetje een opgevoerde brommert
Waar heb je die troep dan precies opgespoten.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:02 schreef Hoogheid het volgende:
Effe een bus WD40 erdoorheen gejaagd bij het schoonmakenKappen eraf, en spuiten maar!
Nu zoek ik nog een mooi middeltje om de kappen te laten glimmen en sprankelen, iemand?
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:03 schreef CocaColaLight het volgende:
Tja een nieuwe camera was ook het plan ooit bij mij. Ik mag me nog behelpen met een 350D die is al wat ouder dan die jou. volgens mij loop ik al een jaar of 6 met dat ding.
Gevalletje het wat of een camera of een ER6N. De ER6N heeft gewonnen
En hoe ging het vandaag?quote:
Een spannende motor is het allerminst, maar hij haalt toch echt wel de 110 hoor...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom een 125CC? Rij je alleen maar korte stukjes en weinig snelweg?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Net m'n YBR'etje opgehaald bij paps die er een TomTom-aansluiting op heeft gemaakt. Binnenkort maar eens een stukkie touren op dat ding, eigenlijk is 'ie veel te leuk voor alleen maar de korte stukjes...
Tja alles boven de 49CC is volgens mij een motor hier in NLquote:Op
zondag 12 juni 2011 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
Het blijft een beetje een opgevoerde brommert
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Een spannende motor is het allerminst, maar hij haalt toch echt wel de 110 hoor...
112SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10PK toch?
Bla Bla Bla :P
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een spannende motor is het allerminst, maar hij haalt toch echt wel de 110 hoor...
Hoe zwaar ben jij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is morgenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar heb je die troep dan precies opgespoten.![]()
[..]![]()
[..]
En hoe ging het vandaag?
Of ben je niet wezen kijken...
Zo'n 70 kilo... Mijn neefje van een kleine 1.90 meter rijdt er ook weleens op (klein rijbewijs), die moet echt heftig bukken om boven de 100 km/u te komen...quote:
Daarover gesproken hè.. iemand al eens langs een paal gereden terwijl hij of zij met zijn voet op de kentekenplaat is gaan liggen?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:22 schreef Blackviper het volgende:
Plaat in je binnenzak stoppenDaarna vol gas langs flitsers
![]()
Gewoon, op alles. Gaat als een jekko en laat alles weer glimmen. Alles wat geel/bruin was, glimt nu weer mooi zilver of zwartquote:Op zondag 12 juni 2011 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
Waar heb je die troep dan precies opgespoten.![]()
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef Hoogheid het volgende:
iemand al eens langs een paal gereden terwijl hij of zij met zijn voet op de kentekenplaat is gaan liggen?
Haha, laatst zat ik op de motor mij dat te bedenken, en een klein beetje te testen. Maar toen zag ik wat rare gezichten in mijn spiegels toen ik voor een stoplicht stond dus ben ik er maar gestopt. Morgen eens (uit het zichtquote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen?
Wat zal het ze frusteren om op foto verwijderen te klikkenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Daarover gesproken hè.. iemand al eens langs een paal gereden terwijl hij of zij met zijn voet op de kentekenplaat is gaan liggen?Of dat je een passagier bij je hebt die even de boel blokkeert. Lijkt me heerlijk om te doen en de gefrustreerde gezichtjes in te beelden bij de mensen die de foto's te zien krijgen bij het CJIB
Ik kan de achterkant van deze beste man niet zien .quote:Op maandag 13 juni 2011 00:14 schreef Blackviper het volgende:
Joh daar hebben ze cursussen voor!
Helaas geen foto van mijzelf waar ik het doe
[ afbeelding ]
Goeden gedigtquote:Op zondag 12 juni 2011 21:00 schreef DeKleineBaas het volgende:
Was ik vanmiddag lekker aan het toeren met me pa .
Laatste stukje even terug over de snelweg .
Kijk ik in me spiegel zie ik iemand op de motor naast me komen rijden .
Ik denk nah wat doet die maf nou .
Rijd hij naast me en maar wijzen naar achter heen .
Toch maar ff op de vluchtstrook gestopt om te kijken wat er was.
Blijkt dat mijn kentekenplaat houder afgebroken is .
En dat hij alleen nog maar vast zit via de kabels van de kniperlichten .
Hij bungelde er een beetje zielig onder![]()
Ik was bijna thuis dus toch maar doorgereden naar huis heen .
Morgen maar is even kijken hoe we dat gaan fixxen .
Het schijnt toch kut weer te worden
Aja vorig jaar erop gereden toen mijn ZX-10R even een garantietestje kreeg op de rollenbank .quote:Op zondag 12 juni 2011 23:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo'n 70 kilo... Mijn neefje van een kleine 1.90 meter rijdt er ook weleens op (klein rijbewijs), die moet echt heftig bukken om boven de 100 km/u te komen...
Pics!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben wel eens met mijn benen strak in de lucht in de boomstammetjes van Walibiworld voorbij het fototoestel gezoeft, telt dat ook?
Enig idee wat de samenstelling is van WD40 en wat het doet met rubber en kunstof op de langere termijn?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:07 schreef Hoogheid het volgende:
Gewoon, op alles. Gaat als een jekko en laat alles weer glimmen. Alles wat geel/bruin was, glimt nu weer mooi zilver of zwart
Ow dat is lekker nat dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het is morgenEn ik ga niet mee kijken, zit met rotzooi voor school.
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef cageon2 het volgende:
Verslag + foto's + filmpje staat online!![]()
09-06-2011 - ZAC Race 4 - Assen - Race 2
quote:Het verslag dat u probeerde te openen is niet gevonden.
Nee scottoiler en na 3 tankbeurten zelf ff smeren met een tandenborstel en een pot vet die na 100 jaar nog niet leeg is..quote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef whY... het volgende:
Net de motorketting weer gesmeerd dus die kan er weer tegenaan!! Gebruiken jullie wel eens de spuitbus variant?
2 naast elkaar? of levert dat probs met Dinnie op?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar eens kopen, al heb ik liever wat meer ruimte met acht paar handschoenen en vijf helmen.
Scottoiler idd, af en toe effe op standje 1 op de terugweg, en af en toe met de spuitbus, maar dat maakt idd een zooitje, is wel de snelste optie thoughquote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef whY... het volgende:
Net de motorketting weer gesmeerd dus die kan er weer tegenaan!! Gebruiken jullie wel eens de spuitbus variant?
Natuurlijk kan datquote:Op maandag 13 juni 2011 18:19 schreef DarkNoize het volgende:
Misschien zeg ik nu iets heel doms, maar kun je dan niet gewoon een krant of doekje of iets dergelijks achter de ketting houden terwijl je die zooi op je ketting spuit?
Duidelijk verhaalquote:Op maandag 13 juni 2011 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
motor elfstedentocht was weer leuk vandaag, maar wat is dat met klapjosties die je rechts inhalen??? Serieus, die spiegel doet hetniet, dus de flippos mogen blij zijn dat hun darmen niet over de Franeker klinkers gedrappeerd werden...
Scottoiler is nogal matig te doseren; in de praktijk smeer je al rap veel te veel, en dan zit ook alles onder de oliequote:Op maandag 13 juni 2011 18:53 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Natuurlijk kan datmaar ik wil graag dat het product wat ik koop voor mijn ketting ook daar beland en niet 50% ervan op doekjes, stukjes papier of mijn banden
En het is niet alsof je er enorm lang mee bezig bent.. nog geen 5 minuten ben je klaar.
En als je echt zo een luie donder bent installeer dan gewoon een osco of scottoiler![]()
Als je rechts ingehaald wordt, rijd je blijkbaar onnodig links met dat hobbelhokquote:Op maandag 13 juni 2011 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
motor elfstedentocht was weer leuk vandaag, maar wat is dat met klapjosties die je rechts inhalen??? Serieus, die spiegel doet hetniet, dus de flippos mogen blij zijn dat hun darmen niet over de Franeker klinkers gedrappeerd werden...
Bij mij staat hij klein stukje open nog net voor streepje 1.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Scottoiler is nogal matig te doseren; in de praktijk smeer je al rap veel te veel, en dan zit ook alles onder de olieIk heb hem gewoon dicht staan en af en toe zet ik hem eventjes een paar tikjes open zodat hij even smeert, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling natuurlijk. Als ik zie dat de ketting wat droogjes wordt geef ik hem er even een likje uit de spuitbus bij, dat vet plakt lekker, en als er wat op de velgen terecht komt, is dat mooi tegen de roest
Van de achterband haal ik het wel weer af als het echt heel erg is
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je rechts ingehaald wordt, rijd je blijkbaar onnodig links met dat hobbelhok
De duitse motorrijders die me rechts inhaaldenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal
Welke "klapjosties"?? En waarom werkt je spiegel niet?
Volgende vraag is kan je ook niet over je schouder kijken?
En laatste maar niet onbelangrijke vraag.. Waarom reed je zo langzaam links dat mensen je rechts in gingen halen?
ik moest een stempelpost hebben aan de bestuurderskant, omdat het raam aan de bijrijderskant 5 minuten eerder wat kapsones hadquote:Op maandag 13 juni 2011 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je rechts ingehaald wordt, rijd je blijkbaar onnodig links met dat hobbelhok
Ik had hem laatst op standje 1 staan, en toen was ie aardig vlotjes met druppelen (zomerspec Scott olie), tevens lekt het lijer telkens een beetje (paar druppies) na als je hem parkeert na een ritje, en daar zijn ze niet blij mee op de zaak, zeker omdat 'ie elke dag op exact dezelfde plek staatquote:Op maandag 13 juni 2011 19:59 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Bij mij staat hij klein stukje open nog net voor streepje 1.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik moest een stempelpost hebben aan de bestuurderskant, omdat het raam aan de bijrijderskant 5 minuten eerder wat kapsones had
Fixedquote:Op maandag 13 juni 2011 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je rechts ingehaald wordt, rijd je blijkbaar onnodig links met dat >gebrekkige< hobbelhok
Is dat die rode of dat blauwe smurfensnot? Ik heb die blauwe erin zitten. Vind het nog wel meevallen heb ook nog nooit druppels olie gevonden onder mijn motor.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had hem laatst op standje 1 staan, en toen was ie aardig vlotjes met druppelen (zomerspec Scott olie), tevens lekt het lijer telkens een beetje (paar druppies) na als je hem parkeert na een ritje, en daar zijn ze niet blij mee op de zaak, zeker omdat 'ie elke dag op exact dezelfde plek staat
[..]
[..]
Fixed
Gele fles, en die zut is groen volgens mijquote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Is dat die rode of dat blauwe smurfensnot? Ik heb die blauwe erin zitten. Vind het nog wel meevallen heb ook nog nooit druppels olie gevonden onder mijn motor.
Gele fles is beidequote:Op maandag 13 juni 2011 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gele fles, en die zut is groen volgens mij
quote:Traditional Blue Scottoil should be used in temperatures of 0-20°C. (32-68°F)
High Temp Scottoil is designed for use in warmer climates with ambient temperatures of 20-40°C.
quote:Een motorfiets welke uitgerust is met Hyperpro progressieve veren hebben een remwegverkorting van maar liefst 15% ten opzichte van dezelfde motorfiets, maar dan uitgerust met standaard lineaire veren. Nog meer voordelen… ook de prestaties van de motor verbeteren aanzienlijk met de progressieve veren bij onregelmatigheden in de weg, kleine hobbels, minder en betere slijtage aan de banden!
Ik heb een Hyperpro op mijn monoshock zitten, en een Technoflex-set in mijn voorvork, en ja, dat verbetert het rijgedrag aanzienlijk, bij mijn zwabber-allroad voornamelijk op de snelweg, ligt nu als een huis, maar als ik de demping aanpas aan offroad wordt het verschil pas écht merkbaarquote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef Blackviper het volgende:
Trouwens mensen hier ervaring met Hyperpro progressieve vering?
Zo ja komt het het rij comfort een beetje ten goede? En merkt iemand iets van de genoemde voordelen op de site?
[..]
Bel binnenkort wel ff voor een afspraak voor wat advies.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb een Hyperpro op mijn monoshock zitten, en een Technoflex-set in mijn voorvork, en ja, dat verbetert het rijgedrag aanzienlijk, bij mijn zwabber-allroad voornamelijk op de snelweg, ligt nu als een huis, maar als ik de demping aanpas aan offroad wordt het verschil pas écht merkbaar![]()
De verkooppraatjes shit op de site zal ook best wel, maar daar let ik niet echt op, da's meer wegfietsen geloel, al kan ik dat remweg verhaal wel beamen denk ik
Maar volgens mij rijden er hier wel meer mensen met HyperPro, sowieso WB als ik me niet vergis![]()
Laat ook maarquote:Op maandag 13 juni 2011 17:12 schreef DarkNoize het volgende:
Vorige eigenaar van mijn motor gebruikte altijd de s100 spray, komt overal als beste uit de bus dus zal wel goed zijn![]()
Die ga ik ook halen zodra ik m'n rijbewijs heb![]()
Die spray is trouwens wit, wat best handig is want als het wit er af begint te gaan weet je dus dat je weer moet sprayen
Dat moet mijn vader niet proberen als ik een motor hebquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:12 schreef ArnosL het volgende:
M'n pa is blij dat ik een topkoffer op m'n motor heb. Gisteravond is de auto van m'n moeder kapot gegaan, dus moest hij vandaag op de motor naar z'n werk, maar hij heeft geen waterdichte tas. En laat die koffer van mij nou eens waterdicht zijn.
Hij heeft gelijk maar m'n hele motor mee genomen, hij wilde er toch nog een keer op rijden dus dit is een mooie gelegenheid daarvoor
tas in een vuilniszak, spinnetje eromheen en achterop knopen; geen excuus om op andermans brommer er vandoor te gaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:25 schreef ArnosL het volgende:
Mijn pa heeft dus wel een motorrijbewijs en 2 motoren
Hyperpro is een no-go op het circuit, maar de produkten en vooral service zijn goed.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
Maar volgens mij rijden er hier wel meer mensen met HyperPro, sowieso WB als ik me niet vergis![]()
hyperpro is niet persé no-go voor het circuit, alleen geen progressieve meuk nemenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hyperpro is een no-go op het circuit, maar de produkten en vooral service zijn goed.
Heb in het verleden bij diverse motoren wat aan laten passen, altijd top.
De voorvork van de ZX-10R is alleen Hyperpro serviced met originele delen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
Hyperpro is een no-go op het circuit, maar de produkten en vooral service zijn goed.
Heb in het verleden bij diverse motoren wat aan laten passen, altijd top.
De voorvork van de ZX-10R is alleen Hyperpro serviced met originele delen.
Waarom? niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:12 schreef cageon2 het volgende:
[..]
hyperpro is niet persé no-go voor het circuit, alleen geen progressieve meuk nemen
Vanavond is het wel OK, morgen iets minder, overmorgen is het motorpakken wasdag en vrijdag is nog even afwachten geloof ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:08 schreef ArnosL het volgende:
Had ook gekund, maar hij wilde toch nog op m'n 25 kw brommer rijden![]()
Vanavond begint de avond vierdaagse van de motorclub, dus de komende avonden zit ik lekker op de motor. Nu nog hopen op een beetje droog weer
Ik ken het, ik houd ook van een beetje doorrijden in de file, ik heb een tijdje gehad dat ik élke dag op de A59 achter dezelfde 3 mongolen zat die dachten dat ze nergens tussendoor pasten, ik kreeg lasogen van de gepimpte LED achterlichtjes en hun gele homohesjes, en om de 3 auto's kwam er wel ergens een voetje aan de grondquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:41 schreef Blackviper het volgende:
Zoo even klagen hoor..
Als je niet snel door de file wilt ga er dan aub in staan!![]()
Of als je wilt oefenen ook niet erg maar laat mensen die wel wat harder willen dan bijna omvallen er even langs.. Maar nee niet doen natuurlijk. Is de file over denk je van zo hehe eindelijk gas.. Nee gaat die persoon lekker rustig links blijven tuffen.. Come on!..
Zo dat lucht op
Verder relaxt ritje weer mijn max gps high score verbeterd
Ja Fok! maakt alles kapotquote:
Disclaimer: FOK! maakt meer kapot dan je lief isquote:
dan weet ik dat vastquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal 600, maar volgens mij mag 610 ook.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Disclaimer: FOK! maakt meer kapot dan je lief is
![]()
En effe erin plempen dat dit dient te geschieden dmv dequote:Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub topic [# xxx] + topictitel naar keuze".
:^ wat de chef zegtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:38 schreef Bunnybeater het volgende:
Nummer 3 en alle linkjes eruit + alle foto's van die pauperts die niet komen weg.
Lijkt me duidelijk waarom nummer 3, die ander is niet van onze motoren.. slechts van 1![]()
Ik zie alleen maar professionele coureurs, dat zijn nooooit Fok! MCérs.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Alternatiefus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OP tekst doe ik nu niet
Zo is'tie goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:12 schreef cageon2 het volgende:
hyperpro is niet persé no-go voor het circuit, alleen geen progressieve meuk nemen
Een progressief veerkarakter is amper af te stellen, want het verandert zichzelf aan de hand van de belasting.quote:
Ah op die fietsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo is'tie goed.![]()
Maar 99.99% gaat bij Hyperpro uit van progresief, en dat hebben ze ook op voorraad, lineair beperkt en op aanvraag.
[..]
Een progressief veerkarakter is amper af te stellen, want het verandert zichzelf aan de hand van de belasting.
Een onzekere factor. Met linaire veren weet je precies wat je doet. Kwaliteit is het niet dus.
Maar je bent wel heel serieus bezig als je het verschil merkt.
(sowieso competitie, maar ook circuitdagen met veerinstellingen noteren en experimenteren, constant zoeken naar die ene seconde..)
Ik zie nog een paar ons winst onder het kontje zitten ook, daar kan zéker de helft nog vanafquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
Piccie van gisteren nog ff voor KoffiekoekjuH.
[ afbeelding ]
Al het plastic nog verwijderd, hoop meerwerk gezien.
Bagagebeugels onder de kappen gedemonteerd, ga ik toch niet gebruiken.
Halve kilo winst.
Bijna alle boutjes onder het zadel vervangen door nieuwe, voetsteun+uitlaatbeugel van de duo zat losen de kop dolgedraaid. Schroefjes van het remreservoir achter moeten uitboren want de kop was te zacht door roest.
Linkse tap erin en los was het deksel met remvloeistof zo zwart als motorolie.
Zit nu alleen nog met een remrevisie achter en de voorklauw die dus muurvast gerot zit op de bracket.
(heb het even niet over het meerwerk aan het frame en bedrading wat ik onder de kappen zag)
olie peil verhogen helpt de veren ook, neemt ook progressief toe naarmate de lucht meer samengeperst wordt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah op die fiets![]()
Zo erg ben ik niet, ik heb niet eens druk in de voorvork, ik vind hem stug zat zo, terwijl er 0.4 bar in hoort te zitten eigenlijk, maar dat is met standaard veren. heb wel het oliepeil ietsjes verhoogd in de vork, is nét effe lekkerder op de weg![]()
Sirkwie wilde ik maar niet doen met het nijlpaard![]()
Laat Cageon het niet horenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar professionele coureurs, dat zijn nooooit Fok! MCérs.
Ja daar weet ik alles van. Luchtkamer van 90 mm waar 140 mm moet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:13 schreef cageon2 het volgende:
olie peil verhogen helpt de veren ook, neemt ook progressief toe naarmate de lucht meer samengeperst wordt.
Ja was met een vette knipoog.quote:
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:08 schreef Sounddragon het volgende:
Sirkwie wilde ik maar niet doen met het nijlpaard![]()
Ja dat gaat er zeker nog vanaf, het is dat het echt donker werd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:11 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zie nog een paar ons winst onder het kontje zitten ook, daar kan zéker de helft nog vanaf![]()
Wat voor klauwen zitten er op aan de voorkant? ik heb nog een set van de Twin ergens in de schuur zwemmen in Nwk, zou dat passen?
Welk blok?quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:23 schreef Geerd het volgende:
Zodan eerste ritje naar het werk zit erop, wat een vermogen heeft dat blok
147 op t achterwiel bedoel je daarmee?;)quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daytona 1200 met 147 koppelrijke peeeká.
640 pixquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
Piccie van gisteren nog ff voor KoffiekoekjuH.
[ afbeelding ]
Al het plastic nog verwijderd, hoop meerwerk gezien.
Bagagebeugels onder de kappen gedemonteerd, ga ik toch niet gebruiken.
Halve kilo winst.
Bijna alle boutjes onder het zadel vervangen door nieuwe, voetsteun+uitlaatbeugel van de duo zat losen de kop dolgedraaid. Schroefjes van het remreservoir achter moeten uitboren want de kop was te zacht door roest.
Linkse tap erin en los was het deksel met remvloeistof zo zwart als motorolie.
Zit nu alleen nog met een remrevisie achter en de voorklauw die dus muurvast gerot zit op de bracket.
(heb het even niet over het meerwerk aan het frame en bedrading wat ik onder de kappen zag)
quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:23 schreef Geerd het volgende:
Zodan eerste ritje naar het werk zit erop, wat een vermogen heeft dat blok
Je hebt de WIKI ook aangepast?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
640 pix![]()
O en uhh... de rest van de OP tekst mag een ander editen/updaten/bijwerken
De volgende WB is upon us.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:53 schreef PeeJie_ het volgende:
rij ongeveer 1,5 jaar motor.Yamaha Thundercat daarvoor Thundercat Daarvoor FZ750
Ik ook - bvvt er uit - bwt er inquote:
"Sleutelen voor beginners" door W. Beaterquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:33 schreef Thrilled het volgende:
Hallo allen, ik ben op zoek naar een algemeen boek over motoren met betrekking tot techniek, onderhoud en kleine reparaties.. een beetje sleutelen voor dummies zeg maar.. Ik wil toch wat meer ervaring en kennis kweken op dat gebied, en zag bij de drukkerij nou niet echt boeken die mij de moeite waard leken..
Weten jullie iets dat mij verder kan helpen?
Maak je nou een grapje? Eerste link lijkt een kookboek en de tweede leidt naar stripboeken...quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
"Sleutelen voor beginners" door W. Beater
Oa. Hier en hier te vinden
quote:To COOK TWO ARTICLES OF DIFFEFENT
FLAVORS in the kettle at the same time without mixing
flavors such as cabbage and riCe.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:35 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Maak je nou een grapje? Eerste link lijkt een kookboek en de tweede leidt naar stripboeken...
[..]
Whehequote:Op donderdag 16 juni 2011 15:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
"Sleutelen voor beginners" door W. Beater
Oa. Hier en hier te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |