quote:Op zondag 12 juni 2011 23:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een spannende motor is het allerminst, maar hij haalt toch echt wel de 110 hoor...
Hoe zwaar ben jij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is morgenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar heb je die troep dan precies opgespoten.![]()
[..]![]()
[..]
En hoe ging het vandaag?
Of ben je niet wezen kijken...
Zo'n 70 kilo... Mijn neefje van een kleine 1.90 meter rijdt er ook weleens op (klein rijbewijs), die moet echt heftig bukken om boven de 100 km/u te komen...quote:
Daarover gesproken hè.. iemand al eens langs een paal gereden terwijl hij of zij met zijn voet op de kentekenplaat is gaan liggen?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:22 schreef Blackviper het volgende:
Plaat in je binnenzak stoppenDaarna vol gas langs flitsers
![]()
Gewoon, op alles. Gaat als een jekko en laat alles weer glimmen. Alles wat geel/bruin was, glimt nu weer mooi zilver of zwartquote:Op zondag 12 juni 2011 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
Waar heb je die troep dan precies opgespoten.![]()
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef Hoogheid het volgende:
iemand al eens langs een paal gereden terwijl hij of zij met zijn voet op de kentekenplaat is gaan liggen?
Haha, laatst zat ik op de motor mij dat te bedenken, en een klein beetje te testen. Maar toen zag ik wat rare gezichten in mijn spiegels toen ik voor een stoplicht stond dus ben ik er maar gestopt. Morgen eens (uit het zichtquote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen?
Wat zal het ze frusteren om op foto verwijderen te klikkenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Daarover gesproken hè.. iemand al eens langs een paal gereden terwijl hij of zij met zijn voet op de kentekenplaat is gaan liggen?Of dat je een passagier bij je hebt die even de boel blokkeert. Lijkt me heerlijk om te doen en de gefrustreerde gezichtjes in te beelden bij de mensen die de foto's te zien krijgen bij het CJIB
Ik kan de achterkant van deze beste man niet zien .quote:Op maandag 13 juni 2011 00:14 schreef Blackviper het volgende:
Joh daar hebben ze cursussen voor!
Helaas geen foto van mijzelf waar ik het doe
[ afbeelding ]
Goeden gedigtquote:Op zondag 12 juni 2011 21:00 schreef DeKleineBaas het volgende:
Was ik vanmiddag lekker aan het toeren met me pa .
Laatste stukje even terug over de snelweg .
Kijk ik in me spiegel zie ik iemand op de motor naast me komen rijden .
Ik denk nah wat doet die maf nou .
Rijd hij naast me en maar wijzen naar achter heen .
Toch maar ff op de vluchtstrook gestopt om te kijken wat er was.
Blijkt dat mijn kentekenplaat houder afgebroken is .
En dat hij alleen nog maar vast zit via de kabels van de kniperlichten .
Hij bungelde er een beetje zielig onder![]()
Ik was bijna thuis dus toch maar doorgereden naar huis heen .
Morgen maar is even kijken hoe we dat gaan fixxen .
Het schijnt toch kut weer te worden
Aja vorig jaar erop gereden toen mijn ZX-10R even een garantietestje kreeg op de rollenbank .quote:Op zondag 12 juni 2011 23:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo'n 70 kilo... Mijn neefje van een kleine 1.90 meter rijdt er ook weleens op (klein rijbewijs), die moet echt heftig bukken om boven de 100 km/u te komen...
Pics!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben wel eens met mijn benen strak in de lucht in de boomstammetjes van Walibiworld voorbij het fototoestel gezoeft, telt dat ook?
Enig idee wat de samenstelling is van WD40 en wat het doet met rubber en kunstof op de langere termijn?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:07 schreef Hoogheid het volgende:
Gewoon, op alles. Gaat als een jekko en laat alles weer glimmen. Alles wat geel/bruin was, glimt nu weer mooi zilver of zwart
Ow dat is lekker nat dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het is morgenEn ik ga niet mee kijken, zit met rotzooi voor school.
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef cageon2 het volgende:
Verslag + foto's + filmpje staat online!![]()
09-06-2011 - ZAC Race 4 - Assen - Race 2
quote:Het verslag dat u probeerde te openen is niet gevonden.
Nee scottoiler en na 3 tankbeurten zelf ff smeren met een tandenborstel en een pot vet die na 100 jaar nog niet leeg is..quote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef whY... het volgende:
Net de motorketting weer gesmeerd dus die kan er weer tegenaan!! Gebruiken jullie wel eens de spuitbus variant?
2 naast elkaar? of levert dat probs met Dinnie op?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar eens kopen, al heb ik liever wat meer ruimte met acht paar handschoenen en vijf helmen.
Scottoiler idd, af en toe effe op standje 1 op de terugweg, en af en toe met de spuitbus, maar dat maakt idd een zooitje, is wel de snelste optie thoughquote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef whY... het volgende:
Net de motorketting weer gesmeerd dus die kan er weer tegenaan!! Gebruiken jullie wel eens de spuitbus variant?
Natuurlijk kan datquote:Op maandag 13 juni 2011 18:19 schreef DarkNoize het volgende:
Misschien zeg ik nu iets heel doms, maar kun je dan niet gewoon een krant of doekje of iets dergelijks achter de ketting houden terwijl je die zooi op je ketting spuit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |