Geflitst worden door vaste flitspalenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[..]
Wat een scheurijzers als eerste motor, de plaatselijke flitspalen gaan het druk krijgen.
Of de ramen sproeien...mongolenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vandaag reed ik achter zo'n idioot die z'n peuk uit het raam gooide. Ging gelukkig goed, maar wat denken sommige automobilisten toch ontzettend niet na...
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:06 schreef cageon2 het volgende:
BAAAM!
1:50.7 op Assen![]()
Heerlijk gereden echt super!
Brikken afstoffen.quote:
P'cies, net reclame voor de laatste circuitdag in september.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:28 schreef OPM het volgende:
begrijpbaar..volgende dagen ga ik ook last minute boeken... (na 12 juli)
quote:
Heeeee Isdatzo, eerder een motor van gekocht met schade.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:14 schreef Den_Haag het volgende:
Projectje voor jou WB?
http://www.motor-forum.nl(...)erk-2-blokken-1.html
Al doende leert men.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:06 schreef cageon2 het volgende:
BAAAM!
Die heb ik twee jaar geleden gekocht voor een vakantie in de Eiffel en later de Dolomieten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met zadeltassen van textiel, zoals:
[ afbeelding ]
?
Zoiets zoek ik ook nog. Waar in de aanbieding?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[ afbeelding ]
?
Nice!!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:06 schreef cageon2 het volgende:
BAAAM!
Lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:06 schreef cageon2 het volgende:
BAAAM!
Iets dergelijks gebruik ik vrijwel jaarlijks voor een motor vakantie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[ afbeelding ]
?
jep, ik heb ze nog liggen thuis, zijn van Dane, goed spul, redelijk goed waterproof zonder de hoezen, alleen gaan ze een beetje hangen als je ze er altijd op hebt zitten, en je moet de kappen waar ze op hangen beschermen tegen krassen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[ afbeelding ]
?
kewl, hou hem heel hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:56 schreef ArnosL het volgende:
Gisteravond mn motor opgehaald en ook gelijk een broek gekochtNu lekker leren motorrijden
Dat was toch wel de bedoelingquote:
Mensen die het woord treffen gebruikenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:16 schreef ArnosL het volgende:
Dat was toch wel de bedoeling![]()
Morgen trouwens ff kijken naar een goldwing treffen hier in de buurt. Een flinke verzameling goldwings uit heel Europa. Altijd leuk om even te kijken
mensen die anderhalve normale post per jaar plaatsenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:29 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Mensen die het woord treffen gebruiken
Het was voor mij extra, maar het komt toch wat sneller nodig dan gepland.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:09 schreef Den_Haag het volgende:
WB, oliebestelling komt ff na de vakantie
Er is wel belangstelling voor de VXquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:40 schreef cageon2 het volgende:
mensen die enige waarde toekennen aan het aantal (kwalitatieve) posts van een persoon
Op de Yamaha heb ik een degelijke topkoffer, maar op de Kawa en de Suzuki heb ik niets om bagage mee te vervoeren. Zo'n tas leek me wel een goed en betaalbaar alternatief voor een koffer eigenlijk, vooral omdat ik vaker niet dan wel iets hoef te vervoeren en ik voor twee motoren maar één ding hoef aan te schaffen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jep, ik heb ze nog liggen thuis, zijn van Dane, goed spul, redelijk goed waterproof zonder de hoezen, alleen gaan ze een beetje hangen als je ze er altijd op hebt zitten, en je moet de kappen waar ze op hangen beschermen tegen krassen.
Ik gebruikte ze op mijn vorige twin om af en toe eens wat spullen te vervoeren, maar liet ze er gewoon altijd op zitten, waren ook erg handig met offroaden als ik het weer eens verloor van de zwaartekrachtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Op de Yamaha heb ik een degelijke topkoffer, maar op de Kawa en de Suzuki heb ik niets om bagage mee te vervoeren. Zo'n tas leek me wel een goed en betaalbaar alternatief voor een koffer eigenlijk, vooral omdat ik vaker niet dan wel iets hoef te vervoeren en ik voor twee motoren maar één ding hoef aan te schaffen.
Is zo'n tas een beetje makkelijk te bevestigen, of heb je naast de tas ook nog hulpmiddelen zoals een rekje nodig? En dat 'hangen', is dat vooral lelijk of kan de tas ook tegen het wiel komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegen het wiel komt 'ie niet, ze zitten aan elkaar met klittenband, dus je kunt er heel aardig mee rommelen qua 'montage/bevestiging', het hangen zit hem meer in de tassen zelf, dat ze ipv rechthoekig een beetje een zoute drop vorm krijgen. overigens was dat pas na een jaartje of 2 in weer en wind hoor, tis niet dat ze dat meteen doen, het is best goed spul, ik zou ze zo weer kopen
Is een rugzakje niks? of gaat daar niet genoeg in?
[ Bericht 5% gewijzigd door Sounddragon op 10-06-2011 19:27:25 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Klassieke baggermuziek ipv van motorgejank onder een pr0n filmpje?quote:
Laarzen: 100 - 150¤ voor goedkoper spul, handschoenen: 25 - 75¤ voor enigszins fatsoenlijke, broek: 100 - 150¤, jas: 150 - 250¤ voor iets met een ingelijmd membraam, helm: 150 - 300 voor iets wat fatsoenlijk bruikbaar is.. en dan hebben we het over allemaal wat goedkoper 'instap' spul, als je serieuzer gaat rijden ga je al snel eisen stellen en is het dubbele of 3-voudige uitgeven een makkiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:24 schreef Hoogheid het volgende:
Heb 3 weken een motor mogen lenen, heerlijk kunnen oefenen. Mocht ook wel, aangezien ik in november mijn rijbewijs heb gehaald en sindsdien niet meer heb gereden.
Het was een thundercat. Zelf wilde ik voor een naked bike gaan, maar ik denk dat ik nu toch eens mijn pijlen ga richten op de opvolger van die thundercat, namelijk een mooie R6
Iemand hier die een leuke schatting kan doen voor een motorkostuumpje? Helm, broek, jas, handschoenen, schoenen? Daar kan je ook wel 500-600 voor rekenen in totaal denk ik? Zonder dat je bagger koopt maar ook niet het luxe spul hebt.
JASO MA2 en API SM (hoogste spec)10W40 bij Louis.de is net geen 25 euro.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:34 schreef DeKleineBaas het volgende:
Hallo .
Vraagje he doen jullie het onderhoud van de motor ook zelf ?
Zoja waar halen jullie je onderdelen weg .
Ik had vandaag ff een nieuw filtertje en 4 liter olie opgehaald .
En moest 60 euro aftikken vond ik best prijzig
Motor oost heb ik het ook vandaan .quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef ArnosL het volgende:
Mn broer loopt stage bij een olieverwerkingsbedrijf en had daar tegen kostprijs 20 liter 10W-40 gekregen, dus de 3 liter olie voor mijn motor kost me 5 eurooliefilter heb ik bij motor oost vandaan, daar gaan wij hier thuis altijd heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |