Dank voor de info! Ik vind een rugzak niet zo fijn, al helemaal niet als ik er een flink stuk op uit trek en spullen als sloten, water, setje kleding e.d. mee wil nemen. Het is zeker niet de bedoeling dat de tassen er permanent op hangen, dus moet goed gaan lijkt me. En het zijn twee oudere motoren, een krasje meer of minder zal waarschijnlijk niet eens opvallen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:19 schreef Sounddragon het volgende:
Tegen het wiel komt 'ie niet, ze zitten aan elkaar met klittenband, dus je kunt er heel aardig mee rommelen qua 'montage/bevestiging', het hangen zit hem meer in de tassen zelf, dat ze ipv rechthoekig een beetje een zoute drop vorm krijgen. overigens was dat pas na een jaartje of 2 in weer en wind hoor, tis niet dat ze dat meteen doen, het is best goed spul, ik zou ze zo weer kopen
Is een rugzakje niks? of gaat daar niet genoeg in?
Olie hoef ik de komende jaren hopelijk nog niet te kopenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Motor oost heb ik het ook vandaan .
Filter was nog niet zo duur alleen die olie
Nou ik zou toch maar ff boeklon eronder plakken, kleine moeite en gaat er makkelijk af.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..] En het zijn twee oudere motoren, een krasje meer of minder zal waarschijnlijk niet eens opvallen...
Die kleine baantjes doen mij aan MQP denken, en die bestaan al tien jaar niet meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:40 schreef Thrilled het volgende:
Ik hoop dat jullie er wat van kunnen maken
Dinnetjes klapjap is een ramp met foto's kijken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:52 schreef Thrilled het volgende:
Ik zie wel Büse op de kleerhanger staan, en het logootje net boven de ellebogen komt terug op andere pakken van Büse.. kan dat kloppen?
Beter niet, kan er niets meer stuk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
WB, zx9r gaat maandag het zirkwie opHoop dat ie em heel laat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hep ie een zx9rquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
WB, zx9r gaat maandag het zirkwie opHoop dat ie em heel laat
Dinnetjes klapjap? Ruiken? dude.. ik snap je nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dinnetjes klapjap is een ramp met foto's kijken.
Maar misschien staat er ook Büse bovenaan de rits, weerspiegeling van de flits.
In ieder geval is het nog een ouderwets degelijk Europees pak.
En nu maar even ruiken..
Vriendinnetjes laptopquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:16 schreef Thrilled het volgende:
Dinnetjes klapjap? Ruiken? dude.. ik snap je niet
Zijn vriendquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dinnetjes klapjap? Ruiken? dude.. ik snap je niet
Tnx.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:54 schreef Bunnybeater het volgende:
Vriendinnetjes laptop![]()
Ruiken verwijst naar de geur die dat pak achterlaat
Ja mijn oude.quote:Zijn vriend
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:29 schreef Thrilled het volgende:
... ja stom dat ik dat niet wist ja....
Nou ja heb er nu echt kruipolie op he, geen mixje van wat spul bij elkaar.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:12 schreef CocaColaLight het volgende:
WD40 rox the world
En wat voor camera heb je want voor iso 1600 is de ruis damn laag.
Water. zeep en Turtle-wax?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:02 schreef Hoogheid het volgende:
Effe een bus WD40 erdoorheen gejaagd bij het schoonmakenKappen eraf, en spuiten maar!
Nu zoek ik nog een mooi middeltje om de kappen te laten glimmen en sprankelen, iemand?
Leuke brommertquote:Op zondag 12 juni 2011 14:05 schreef Blackviper het volgende:
Wist niet dat dit topic er was![]()
Ook maar ff meedoen dan![]()
Beginnen met een foto.
[ afbeelding ]
Fiets:
Yamaha FZ6 Fazer met ABS uit 2006.
600cc volgens de RDW 96PK volgens de fabriek 98PK
Binnen een paar weken gaan wet het zeker weten want dan gaat hij op de bank.
Verder nog een PCIII en Slip on dempers van Akrapovic
Rij voornamelijk woon werk verkeer. Sinds eind oktober 2010 rijbewijs en begin november eigenaar van de fazer.
Voor de liefhebbers nog maar een foto dan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |