Nou ja, dat is dan te hopen.quote:
En bedankt. Heb direct politie aan de deur staan.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:39 schreef oompaloompa het volgende:
enorme longshot, maar Koos / Friek wat vinden jullie van Igorrr?
Hij noemt het zelf baroquecore en ik vind het erg raar doch fascinerend
Klinkt niet onaardig, maar de beats mogen van mij wel een tikkeltje ruigerquote:Op zondag 29 mei 2011 23:39 schreef oompaloompa het volgende:
Doe maar gewoon niksquote:Op zondag 29 mei 2011 23:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat moet ik doen om je ego te streken?
quote:
Precies. Toen muziek nog muziek was.quote:
Megadethquote:Op zondag 29 mei 2011 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Metallica had moeten stoppen na Master of Puppets.
Megadeth![]()
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En bedankt. Heb direct politie aan de deur staan.
Zit er ook tussen, misschien een keer op een saaie regenachtige dag youtubenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klinkt niet onaardig, maar de beats mogen van mij wel een tikkeltje ruiger
Vaak wel maar ook veel van de huidige muziek vind ik mooi.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, over het algemeen vind ik oudere muziek ook wel iets beter.
Ik vind dit helemaal niets. Ik heb niks tegen barokke of elektronische muziek, but never the twain should meet.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:39 schreef oompaloompa het volgende:
Totoquote:Op zondag 29 mei 2011 23:42 schreef eriksd het volgende:
Ik hou het wel bij Toto.
En niet "can't stop loving you"
Afrika is het enige dat ik ken van Totoquote:Op zondag 29 mei 2011 23:43 schreef eriksd het volgende:
Eeuwige africa altijd. Ze hebben veel betere nummers
Hold the line. Love is always on time.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:43 schreef eriksd het volgende:
Eeuwige africa altijd. Ze hebben veel betere nummers
Ben er al paar jaar *kuch* volkomen uit.. Al zal ik het altijdquote:Op zondag 29 mei 2011 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Slayer ook nog! Alhoewel je dat wel zat raakt na te lang luisteren
Wel geinig, maar na dit nummer heb ik niet zoveel zin gekregen in meer. Het voelt toch een beetje als een bij elkaar geraapt, onsamenhangend zooitje.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:39 schreef oompaloompa het volgende:
Goeiequote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wel geinig, maar na dit nummer heb ik niet zoveel zin gekregen in meer. Het voelt toch een beetje als een bij elkaar geraapt, onsamenhangend zooitje.
Daarom ook long shotquote:Op zondag 29 mei 2011 23:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind dit helemaal niets. Ik heb niks tegen barokke of elektronische muziek, but never the twain should meet.
Haha dat vind ik echt zo'n verschrikkelijk nummer zonder dat ik goed uit kan leggen waaromquote:
Iets te zen om bij te studeren, misschien bij een leuk boekje in de zon op het grasveld lezenquote:
klassieker, niet goed, wel gaafquote:
Was even vergeten dat je een wat hardere tante was idd.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Iets te zen om bij te studeren, misschien bij een leuk boekje in de zon op het grasveld lezen
Parel Jan, koning van het levenslied.quote:
Die is mooi inderdaad.quote:
Een van de beste albums ooit denk ikquote:
ook supermooi inderdaadquote:
bikkelhardquote:Op zondag 29 mei 2011 23:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Was even vergeten dat je een wat hardere tante was idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Wil je werkelijk een discussie over de politiek van de smaak, op dit tijdstip?quote:
Ik ben nu eenmaal een oude ziel, ook mooi:quote:Op zondag 29 mei 2011 23:56 schreef Frith het volgende:
[..]
Wil je werkelijk een discussie over de politiek van de smaak, op dit tijdstip?
fuck dat, te lui voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |