Is dat wat?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, zometeen begint Batman Returns. Kun je die mooi gaan kijken.
Nee, van de jaren tachtig en The Village People, daar worden we vrolijk van.quote:
\m/ ^_^ \m/quote:
Like Faith no morequote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
de ratio metallica: andere goede oude metal is veel te groot
Thanks!!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo'n vuist met de pink en wijsvinger omhoog.
Tim Burton film. Helemaal top dus.quote:
Ik ben niet zo van superhelden films. Ze winnen altijd. Enige leuke was Superman Returns.quote:
Sorry dat ik niet nerdig genoeg benquote:
nja, ligt aan je definitiequote:Op zondag 29 mei 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Like Faith no more, maar is geen metal
Vanwege Spacey?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van superhelden films. Ze winnen altijd. Enige leuke was Superman Returns.
Streetwise. Zelfs de Mocro's hier weten hoe het zit.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet nerdig genoeg ben
quote:
Ik dacht duim en pinkquote:Op zondag 29 mei 2011 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Maak eens een vuist en doe dan je pink en wijsvinger omhoog?
Lieverds, ik loop nu 3 songs achter.. Wacht ff op mijquote:Op zondag 29 mei 2011 23:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nja, ligt aan je definitie
beter?
ultieme brug
Watchmen is wellicht een superhelden-flick die jij kunt waarderen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
En het feit dat Superman lekker in elkaar gebeukt werd.
Tsja, oud he??quote:Op zondag 29 mei 2011 23:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Streetwise. Zelfs de Mocro's hier weten hoe het zit.
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Watchmen is wellicht een superhelden-flick die jij kunt waarderen.
was het verkeerde nummerquote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lieverds, ik loop nu 3 songs achter.. Wacht ff op mij
Maar de film heeft een lekker mistroostig sfeertje en kent geen clichematige verhaallijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is redelijk langdradig, mijn ouders vielen in slaap tijdens het kijken
True, maar als je zo'n film wilt zien ben je beter uit met Kick-Assquote:Op zondag 29 mei 2011 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar de film heeft een lekker mistroostig sfeertje en kent geen clichematige verhaallijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |