Dat was episode 2.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was dan ook de beste inderdaad. Daar zag je trouwens ook heel kort een hologram van de Death Star. Ik hou wel van dat soort illustere scenes.
Attack of the clones?quote:
Ja.quote:
Ook in 3.quote:
quote:
Met Count Dooku toch?quote:
Zelfs 3PO trekt een bedenkelijk gezicht.quote:
quote:The first Death Star also appears in the Star Wars prequel trilogy: its schematics are visible in Star Wars Episode II: Attack of the Clones, and the end of Star Wars Episode III: Revenge of the Sith shows the Death Star early in its construction.
Ze hebben wel lang gedaan over de bouw.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:13 schreef Morendo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)zag.dhtml?redirected
En ik weet waarom Whiskey een fan is.
Ach, zometeen begint Batman Returns. Kun je die mooi gaan kijken.quote:
quote:
de ratio metallica: andere goede oude metal is veel te grootquote:
quote:
Niet zo, he?quote:
Is dat wat?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, zometeen begint Batman Returns. Kun je die mooi gaan kijken.
Nee, van de jaren tachtig en The Village People, daar worden we vrolijk van.quote:
\m/ ^_^ \m/quote:
Like Faith no morequote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
de ratio metallica: andere goede oude metal is veel te groot
Thanks!!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo'n vuist met de pink en wijsvinger omhoog.
Tim Burton film. Helemaal top dus.quote:
Ik ben niet zo van superhelden films. Ze winnen altijd. Enige leuke was Superman Returns.quote:
Sorry dat ik niet nerdig genoeg benquote:
nja, ligt aan je definitiequote:Op zondag 29 mei 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Like Faith no more, maar is geen metal
Vanwege Spacey?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van superhelden films. Ze winnen altijd. Enige leuke was Superman Returns.
Streetwise. Zelfs de Mocro's hier weten hoe het zit.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet nerdig genoeg ben
quote:
Ik dacht duim en pinkquote:Op zondag 29 mei 2011 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Maak eens een vuist en doe dan je pink en wijsvinger omhoog?
Lieverds, ik loop nu 3 songs achter.. Wacht ff op mijquote:Op zondag 29 mei 2011 23:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nja, ligt aan je definitie
beter?
ultieme brug
Watchmen is wellicht een superhelden-flick die jij kunt waarderen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
En het feit dat Superman lekker in elkaar gebeukt werd.
Tsja, oud he??quote:Op zondag 29 mei 2011 23:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Streetwise. Zelfs de Mocro's hier weten hoe het zit.
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Watchmen is wellicht een superhelden-flick die jij kunt waarderen.
was het verkeerde nummerquote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lieverds, ik loop nu 3 songs achter.. Wacht ff op mij
Maar de film heeft een lekker mistroostig sfeertje en kent geen clichematige verhaallijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is redelijk langdradig, mijn ouders vielen in slaap tijdens het kijken
True, maar als je zo'n film wilt zien ben je beter uit met Kick-Assquote:Op zondag 29 mei 2011 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar de film heeft een lekker mistroostig sfeertje en kent geen clichematige verhaallijn.
Ja hebben paar jaar geleden wel weer getoerd stonden toen op lowlands als ik het me goed herinnerquote:Op zondag 29 mei 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Begin FNM weer opnieuw te waarderen.. Ze zijn gestopt toch helaas??
Ik venetian snares, beste studeermuziekquote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef Friek_ het volgende:
De hele avond al aan het stuiteren op Aphex Twin.
Heb ik al een tijdje klaarliggen, maar nog steeds niet bekeken.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
True, maar als je zo'n film wilt zien ben je beter uit met Kick-Ass
Aphem Twin is muziek voor ramenwassers.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef Friek_ het volgende:
De hele avond al aan het stuiteren op Aphex Twin.
Trustequote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef Cerbie het volgende:
Tijd om te gaan.
Ik lees erik's thriller/verslag van de meet morgen wel.
Thanks!!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja hebben paar jaar geleden wel weer getoerd stonden toen op lowlands als ik het me goed herinner
van een van die shows komt dit juweeltje:
[..]
Ik venetian snares, beste studeermuziek
Hebben we gewoon een Venetian Snares fan in onze gelederen?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja hebben paar jaar geleden wel weer getoerd stonden toen op lowlands als ik het me goed herinner
van een van die shows komt dit juweeltje:
[..]
Ik denk dat ramenwassers Aphex Twin niet zo zouden waarderen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Aphem Twin is muziek voor ramenwassers.
Die muziek kan ik helaas maar om de zoveel tijd hebben.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hebben we gewoon een Venetian Snares fan in onze gelederen?
Geldt dat voor alle albums, rosz szcilag (hoe je het ook spelt) of my downfall zijn bijna klassieke platen...quote:Op zondag 29 mei 2011 23:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die muziek kan ik helaas maar om de zoveel tijd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |