Over een weekjequote:
Post dan zoiets van jezelf.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als je meer van dat soort dingen zou posten, Pino.
stijlquote:Op zondag 29 mei 2011 22:10 schreef Etsu het volgende:
Voor de geïnteresseerden:
[ afbeelding ]
M'n nieuwe kleren + schoenen
En dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het was een soort ludieke vertaling van:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:29 schreef Ezell het volgende:
Klinkerbotsing is nooit vervelend.
[..]
Dag 1 dan.
Bromances danquote:
DIT IS DE 1E DAG LALALALLAquote:Op zondag 29 mei 2011 22:29 schreef Ezell het volgende:
Klinkerbotsing is nooit vervelend.
[..]
Dag 1 dan.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
* Klinkerbotsing smoest met Ezell.
[..]Jongens onder elkaar.
huhquote:Op zondag 29 mei 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KAP MET DIE EMO.GIF DAAR WORD IK HELEMAAL ONZEKER VAN, NARE JONGEN.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Beiden onder elkaar is NTG-technisch ook niet mogelijk.
Zo bedoel ik dat toch niet, lieve kleuterjuf.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KAP MET DIE EMO.GIF DAAR WORD IK HELEMAAL ONZEKER VAN, NARE JONGEN.
Hoe dan wel? Wat zijn je intenties?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zo bedoel ik dat toch niet, lieve kleuterjuf.
Stiekem vind ik je naïviteit wel schattig, maar ik moet natuurlijk wel de bonk van EXA blijven. Jongens onder elkaar, weet je wel.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe dan wel? Wat zijn je intenties?
Baas.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Stiekem vind ik je naïviteit wel schattig, maar ik moet natuurlijk wel de bonk van EXA blijven. Jongens onder elkaar, weet je wel.
Iedereen zegt dat ik naïef ben, wat is deze.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Stiekem vind ik je naïviteit wel schattig, maar ik moet natuurlijk wel de bonk van EXA blijven. Jongens onder elkaar, weet je wel.
Jongens onder elkaar hé.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat ik naïef ben, wat is deze.
Ik wil niet ad populum spelen, maar misschien is het dan toch een beetje waar.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat ik naïef ben, wat is deze.
Sry schatje. Meer naar The Beatles luisteren.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Your musical compatibility with Jw4n is VERY LOW
Music you have in common includes José González
Dat is het ja!quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik wil niet ad populum spelen, maar misschien is het dan toch een beetje waar.
Ik vind naïviteit juist wel lief.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sry schatje. Meer naar The Beatles luisteren.
[..]
Dat is het ja!Verdorie!
[..]
Kan het niet helpen. Je neemt me maar zoals ik ben.
Je zei dat je The Shins en Death Cab for Cutie luisterde1!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sry schatje. Meer naar The Beatles luisteren.
[..]
Dat is het ja!Verdorie!
[..]
Kan het niet helpen. Je neemt me maar zoals ik ben.
S0rrY, Myn L@st.EFeM is Pruiveé.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
WiLl jyY FrRienDjJjS meTt miJJs SijNnn;; oPp Last.FM ?
Inderdaad, maar ik heb het beide. Gr.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nouja, naïef blijft beter dan obesitas...
Ahh, oke. In dat geval, uh, zal ik doorgaan met zoals ik altijd al doe. Ofzo.quote:
Ik zei alleen dat ik naar Death Cab luisterde, ik ken The Shins niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je zei dat je The Shins en Death Cab for Cutie luisterde1!
Kijk dan Jordyquote:Your musical compatibility with jordyqwerty is VERY LOW
Music you have in common includes Death Cab for Cutie, José González and Arctic Monkeys.
Ik wil al mijn hele leven de taal van de breezers beheersen, maar het lukt mij verdomme niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww meisjj tog xD tis wat hé,,!!!
Daar ben jij te lang voor.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet doen.Wil je op m'n schouder uithuilen?
Ik wil wel zitten hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil al mijn hele leven de taal van de breezers beheersen, maar het lukt mij verdomme niet.![]()
[..]
Daar ben jij te lang voor.
kOmm maawr by my uithuile xD mag wel sgatjj!!!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil al mijn hele leven de taal van de breezers beheersen, maar het lukt mij verdomme niet.![]()
[..]
Daar ben jij te lang voor.
Whehe, Userfoto-topic zit op slotquote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kOmm maawr by my uithuile xD mag wel sgatjj!!!![]()
![]()
Is goed.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kOmm maawr by my uithuile xD mag wel sgatjj!!!![]()
![]()
Ik ga naar Klinkerbotsing, want zij beheerst de taal.quote:
Wil je...quote:Op zondag 29 mei 2011 22:44 schreef Dastan het volgende:
FOK! wordt het tweede relatieplanet op deze manier.
Hoezo?quote:
Is het al joh.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:44 schreef Dastan het volgende:
FOK! wordt het tweede relatieplanet op deze manier.
Slagenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Blij ben ik pas als ik geslaagd ben_____________!
Mensen van school weten dat jij op FOK! zit?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Iedereen op school vindt mij de flikker van FOK! door al zulke berichtjes.
Ondertussen kan je toch wel even van je vrije tijd genieten.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Blij ben ik pas als ik geslaagd ben_____________!
FIXEDquote:Op zondag 29 mei 2011 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Slagen
Eckte bazen gaan zakken en volgend jaar geen les meer op school komen en dan het examen halen met allemaal tienen.
Ja, in de examentijd gingen ze ineens allemaal naar EXA. En ze wisten dat ik Dastan ben, omdat ik had geplaatst dat ik Arabisch ging studeren.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen van school weten dat jij op FOK! zit?
Jij hebt het anders ook en plein public op je Facebook gezet.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen van school weten dat jij op FOK! zit?
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, in de examentijd gingen ze ineens allemaal naar EXA. En ze wisten dat ik Dastan ben, omdat ik had geplaatst dat ik Arabisch ging studeren.
Nou en, gewoon zeggen dat je metrosexueel bentquote:Op zondag 29 mei 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Iedereen op school vindt mij de flikker van FOK! door al zulke berichtjes.
Dat ben ik al joh.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nou en, gewoon zeggen dat je metrosexueel bent
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, in de examentijd gingen ze ineens allemaal naar EXA. En ze wisten dat ik Dastan ben, omdat ik had geplaatst dat ik Arabisch ging studeren.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:48 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik weet wel dat mensen uit mijn klas naar ONZ en KLB gaan om te lachen_!
Niet zo happenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
NIET DOEN WAT ZEI IK NOU NET
NIET HIER IN HET OPENBAAR WAAR MIJN HELE KLAS LEEST
Nu niet meer.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jij hebt het anders ook en plein public op je Facebook gezet.
Dank. Ik dacht dat jij naïef was, maar stiekem ben je dus heel doortrapt.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet zo happen
Ik wijzig de berichtjes ok? Moet jij het ook doen.
Nee, ik ook niet. Goed hequote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef Ezell het volgende:
Ik ken niemand die op Fok! een account heeft en niemand weet dat ik een account op Fok! heeft. Lekker makkelijk.
ebuddyquote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dank. Ik dacht dat jij naïef was, maar stiekem ben je dus heel doortrapt.
Faaluser heb ik lang niet gesproken, omdat ik msn niet kon installeren.
Dit.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef Ezell het volgende:
Ik ken niemand die op Fok! een account heeft en niemand weet dat ik een account op Fok! heb. Lekker makkelijk.
Iedereen op Hyves en Twitter loopt te klagen dat ze naar school moetenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef jordyqwerty het volgende:
hehehe nu kunnen we wel iedereen uitlachen die school heeft, voelt goed
Ik kan ook trollen soms.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dank. Ik dacht dat jij naïef was, maar stiekem ben je dus heel doortrapt.
Faaluser heb ik lang niet gesproken, omdat ik msn niet kon installeren.
Dat dacht ik ook in het begin.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
Je bent ook wel n beetje stupid als je je foto etc. op FOK!/fobo plaatst enzo.Ik zou dat nooit doen iig..
Ik heb een foto.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
Je bent ook wel n beetje stupid als je je foto etc. op FOK!/fobo plaatst enzo.Ik zou dat nooit doen iig..
Ik doe het.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
bij mij ook, mijn laatste tweet vond ik wel leukquote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedereen op Hyves en Twitter loopt te klagen dat ze naar school moeten![]()
.
Jij had toch wel een foto?quote:
Dit. Maar ik vind het wel leuk dat er dus mensen zijn die het wel doenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
Ja, maar helemaal in het begin niet. Een foto pas sinds januari of zo. Gecensureerd sinds de stormloop van mijn school.quote:
In totaal maar 3 foto's erop gezet. Valt me nog mee.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik doe het ook
maakt me niet zoveel uit ;p
ik 1, en 1 in een van deze topicsquote:Op zondag 29 mei 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In totaal maar 3 foto's erop gezet. Valt me nog mee.
Hadden mensen het echt ontdekt?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar helemaal in het begin niet. Een foto pas sinds januari of zo. Gecensureerd sinds de stormloop van mijn school.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
bij mij ook, mijn laatste tweet vond ik wel leuk
quote:
Ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hadden mensen het echt ontdekt?Wat zeiden ze erover? Ook die berichtjes met
en zo?
Nee, daarom vind ik het ook niet zo heel erg. Maar toch.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat geef jij er om, die mensen zie je toch niet meer.
Ik ben ook best wel herkenbaar eigenlijkquote:
Je vond het net anders wel heel ergquote:Op zondag 29 mei 2011 22:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, daarom vind ik het ook niet zo heel erg. Maar toch.
Jawel, ja toch wel eigenlijk. Maar ik sta niet zo sterk in mijn schoenen.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je vond het net anders wel heel erg
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan leunde verkeerd op me, nu doet mn tiet pijn.
Oh Oh Cherso.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom is #jerseyshore trending op twitter? Wat is er leuk aan een stel hersendode jongeren op vakantie?
Ah man, zolang ze de EXA-totaalcijfers van meeste posts niet zienquote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, ja toch wel eigenlijk. Maar ik sta niet zo sterk in mijn schoenen.
...quote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan leunde verkeerd op me, nu doet mn tiet pijn.
Is neit grappig mang. Is pijn.quote:
Jersey Shore is zoveel malen beter dan Oh Oh Cherso mang wat doe je.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom is #jerseyshore trending op twitter? Wat is er leuk aan een stel hersendode jongeren op vakantie?
Maakt me niet uitquote:Op zondag 29 mei 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
PAS OP KLINKER, STRAKS LEEST IEMAND VAN REAL MEE EN DAN HOOR JE MORGEN OP SCHOOL OF JE TIET NOG PIJN DOET.
quote:
Dat vinden ze wel grappig geloof ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:56 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ah man, zolang ze de EXA-totaalcijfers van meeste posts niet zien
Dat sowieso.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:56 schreef ViaRegnum2 het volgende:
En zelfs als ze wel zien dat je zoveel gepost hebt... dan vinden ze je een eindbaas omdat je toch dik geslaagd bent.
En als je gezakt bent lachen ze je uitquote:Op zondag 29 mei 2011 22:56 schreef ViaRegnum2 het volgende:
En zelfs als ze wel zien dat je zoveel gepost hebt... dan vinden ze je een eindbaas omdat je toch dik geslaagd bent.
Dit.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En als je gezakt bent lachen ze je uit.
Ja, behalve Joeyquote:Op zondag 29 mei 2011 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze zijn beiden hersenloos. Die mensen in beide programma's..
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:58 schreef Etsu het volgende:
Ik verwacht al uitlach-reacties als ik zak.__!
Of we slagen samen, of we zakken samen, lobiquote:Op zondag 29 mei 2011 22:58 schreef Etsu het volgende:
Daarom post ik ook nu in de SC, en heel weinig tijdens de examensquote:Op zondag 29 mei 2011 22:58 schreef Etsu het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:58 schreef Etsu het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dan moet je uiteraard wel 'Gezakd' op FB zetten, anders is het nep.
Ja maar SC is zo leukquote:Op zondag 29 mei 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daarom post ik ook nu in de SC, en heel weinig tijdens de examens.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie slagen allemaal. Ik voel het aan m'n water.
wacht maar straks ga ik hier in dit berichtje allerlei gekke dingen zetten over jou en een paar andere fokkers gr grquote:
Engels....quote:Op zondag 29 mei 2011 23:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik weet niet wat ik moet herkansenMaar ik wil wel iets herkansen.
AK.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik weet niet wat ik moet herkansenMaar ik wil wel iets herkansen.
Zoiets inderdaad. Iets waarvoor ik niet hoef te lerenquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:01 schreef Ezell het volgende:
Blijkbaar moet ik morgen mijn boeken inleveren.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Iets waarvoor ik niet hoef te leren
Mijn school zou je stalken met brieven.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Lol
Ik heb mijn wiskunde boeken nog steeds niet ingeleverd.
Ja klopt.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef Keauning het volgende:
Wel fijn, die gedachte dat je je volledige concentratie op 1 examen hoeft te leggen en dat je al zeker weet dat je geslaagd bent.
Ik ook. En hoger voor Duits dan voor Frans en Engels.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:02 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb een hoger punt voor Frans dan voor Engels.
Had ik ook bij wiskundequote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja klopt.Ik had vorig jaar ook Nederlands herkanst. Had 5,3 op CE gehaald... Ging ik herkansen: 8,7 gehaald
___________!
Dan is het vast oké als je de boeken houdt.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ja hier normaliter ook, maar niks meer van gehoord..
Ik moest vorig jaar nog een boekje inleveren, want ze waren het vergeten op de lijst te zetten.quote:
Wow, wat een verschil. Ik heb toch vooral gefaald door de druk bij het eerste examen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja klopt.Ik had vorig jaar ook Nederlands herkanst. Had 5,3 op CE gehaald... Ging ik herkansen: 8,7 gehaald
___________!
Eckte bazenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had ik ook bij wiskundeEerst een 2.7 gehaald en toen een 5.5 ofzo
![]()
Als ik wil kan ik een boek van Duits en twee boeken van filosofie houden. Domme school die niet alles op de lijsten zet.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik moest vorig jaar nog een boekje inleveren, want ze waren het vergeten op de lijst te zetten.
Nooit ingeleverd
Niet alles hangt van een examen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Wel grappig dat je al die jaren op school hebt gezeten en dan alles afhangt van een kutexamen.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ook. En hoger voor Duits dan voor Frans en Engels.
Ik heb nog een nederlands boek en gym boek die ik mocht houdenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als ik wil kan ik een boek van Duits en twee boeken van filosofie houden. Domme school die niet alles op de lijsten zet.
Nou, eerder kut. Ik heb de afgelopen jaren prima cijfers gehaald, maar ik heb de examens gewoon verknald.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Wel grappig dat je al die jaren op school hebt gezeten en dan alles afhangt van een kutexamen.
Druk voelen bij examensquote:Op zondag 29 mei 2011 23:04 schreef Keauning het volgende:
[..]
Wow, wat een verschil. Ik heb toch vooral gefaald door de druk bij het eerste examen.
Same.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, eerder kut. Ik heb de afgelopen jaren prima cijfers gehaald, maar ik heb de examens gewoon verknald.
Water.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Nogmaals; Mensen die energydrank dronken bij de examens.
Haters zijn fans. En voor mij werkte het.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen die Fruit2Day en water dronken tijdens de examens.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef jordyqwerty het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Haters zijn fans. En voor mij werkte het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |