Jawel, ja toch wel eigenlijk. Maar ik sta niet zo sterk in mijn schoenen.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je vond het net anders wel heel erg
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan leunde verkeerd op me, nu doet mn tiet pijn.
Oh Oh Cherso.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom is #jerseyshore trending op twitter? Wat is er leuk aan een stel hersendode jongeren op vakantie?
Ah man, zolang ze de EXA-totaalcijfers van meeste posts niet zienquote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, ja toch wel eigenlijk. Maar ik sta niet zo sterk in mijn schoenen.
...quote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan leunde verkeerd op me, nu doet mn tiet pijn.
Is neit grappig mang. Is pijn.quote:
Jersey Shore is zoveel malen beter dan Oh Oh Cherso mang wat doe je.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom is #jerseyshore trending op twitter? Wat is er leuk aan een stel hersendode jongeren op vakantie?
Maakt me niet uitquote:Op zondag 29 mei 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
PAS OP KLINKER, STRAKS LEEST IEMAND VAN REAL MEE EN DAN HOOR JE MORGEN OP SCHOOL OF JE TIET NOG PIJN DOET.
quote:
Dat vinden ze wel grappig geloof ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:56 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ah man, zolang ze de EXA-totaalcijfers van meeste posts niet zien
Dat sowieso.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:56 schreef ViaRegnum2 het volgende:
En zelfs als ze wel zien dat je zoveel gepost hebt... dan vinden ze je een eindbaas omdat je toch dik geslaagd bent.
En als je gezakt bent lachen ze je uitquote:Op zondag 29 mei 2011 22:56 schreef ViaRegnum2 het volgende:
En zelfs als ze wel zien dat je zoveel gepost hebt... dan vinden ze je een eindbaas omdat je toch dik geslaagd bent.
Dit.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En als je gezakt bent lachen ze je uit.
Ja, behalve Joeyquote:Op zondag 29 mei 2011 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze zijn beiden hersenloos. Die mensen in beide programma's..
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:58 schreef Etsu het volgende:
Ik verwacht al uitlach-reacties als ik zak.__!
Of we slagen samen, of we zakken samen, lobiquote:Op zondag 29 mei 2011 22:58 schreef Etsu het volgende:
Ik verwacht al uitlach-reacties als ik zak.__!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |