Nee, daarom vind ik het ook niet zo heel erg. Maar toch.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat geef jij er om, die mensen zie je toch niet meer.
Ik ben ook best wel herkenbaar eigenlijkquote:
Je vond het net anders wel heel ergquote:Op zondag 29 mei 2011 22:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, daarom vind ik het ook niet zo heel erg. Maar toch.
Jawel, ja toch wel eigenlijk. Maar ik sta niet zo sterk in mijn schoenen.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je vond het net anders wel heel erg
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan leunde verkeerd op me, nu doet mn tiet pijn.
Oh Oh Cherso.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom is #jerseyshore trending op twitter? Wat is er leuk aan een stel hersendode jongeren op vakantie?
Ah man, zolang ze de EXA-totaalcijfers van meeste posts niet zienquote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, ja toch wel eigenlijk. Maar ik sta niet zo sterk in mijn schoenen.
...quote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan leunde verkeerd op me, nu doet mn tiet pijn.
Is neit grappig mang. Is pijn.quote:
Jersey Shore is zoveel malen beter dan Oh Oh Cherso mang wat doe je.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom is #jerseyshore trending op twitter? Wat is er leuk aan een stel hersendode jongeren op vakantie?
Maakt me niet uitquote:Op zondag 29 mei 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
PAS OP KLINKER, STRAKS LEEST IEMAND VAN REAL MEE EN DAN HOOR JE MORGEN OP SCHOOL OF JE TIET NOG PIJN DOET.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |