Ik vind naïviteit juist wel lief.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sry schatje. Meer naar The Beatles luisteren.
[..]
Dat is het ja!Verdorie!
[..]
Kan het niet helpen. Je neemt me maar zoals ik ben.
Je zei dat je The Shins en Death Cab for Cutie luisterde1!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sry schatje. Meer naar The Beatles luisteren.
[..]
Dat is het ja!Verdorie!
[..]
Kan het niet helpen. Je neemt me maar zoals ik ben.
S0rrY, Myn L@st.EFeM is Pruiveé.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
WiLl jyY FrRienDjJjS meTt miJJs SijNnn;; oPp Last.FM ?
Inderdaad, maar ik heb het beide. Gr.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nouja, naïef blijft beter dan obesitas...
Ahh, oke. In dat geval, uh, zal ik doorgaan met zoals ik altijd al doe. Ofzo.quote:
Ik zei alleen dat ik naar Death Cab luisterde, ik ken The Shins niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je zei dat je The Shins en Death Cab for Cutie luisterde1!
Kijk dan Jordyquote:Your musical compatibility with jordyqwerty is VERY LOW
Music you have in common includes Death Cab for Cutie, José González and Arctic Monkeys.
Ik wil al mijn hele leven de taal van de breezers beheersen, maar het lukt mij verdomme niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww meisjj tog xD tis wat hé,,!!!
Daar ben jij te lang voor.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet doen.Wil je op m'n schouder uithuilen?
Ik wil wel zitten hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil al mijn hele leven de taal van de breezers beheersen, maar het lukt mij verdomme niet.![]()
[..]
Daar ben jij te lang voor.
kOmm maawr by my uithuile xD mag wel sgatjj!!!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil al mijn hele leven de taal van de breezers beheersen, maar het lukt mij verdomme niet.![]()
[..]
Daar ben jij te lang voor.
Whehe, Userfoto-topic zit op slotquote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kOmm maawr by my uithuile xD mag wel sgatjj!!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |