kOmm maawr by my uithuile xD mag wel sgatjj!!!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil al mijn hele leven de taal van de breezers beheersen, maar het lukt mij verdomme niet.![]()
[..]
Daar ben jij te lang voor.
Whehe, Userfoto-topic zit op slotquote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kOmm maawr by my uithuile xD mag wel sgatjj!!!![]()
![]()
Is goed.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kOmm maawr by my uithuile xD mag wel sgatjj!!!![]()
![]()
Ik ga naar Klinkerbotsing, want zij beheerst de taal.quote:
Wil je...quote:Op zondag 29 mei 2011 22:44 schreef Dastan het volgende:
FOK! wordt het tweede relatieplanet op deze manier.
Hoezo?quote:
Is het al joh.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:44 schreef Dastan het volgende:
FOK! wordt het tweede relatieplanet op deze manier.
Slagenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Blij ben ik pas als ik geslaagd ben_____________!
Mensen van school weten dat jij op FOK! zit?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Iedereen op school vindt mij de flikker van FOK! door al zulke berichtjes.
Ondertussen kan je toch wel even van je vrije tijd genieten.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Blij ben ik pas als ik geslaagd ben_____________!
FIXEDquote:Op zondag 29 mei 2011 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Slagen
Eckte bazen gaan zakken en volgend jaar geen les meer op school komen en dan het examen halen met allemaal tienen.
Ja, in de examentijd gingen ze ineens allemaal naar EXA. En ze wisten dat ik Dastan ben, omdat ik had geplaatst dat ik Arabisch ging studeren.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen van school weten dat jij op FOK! zit?
Jij hebt het anders ook en plein public op je Facebook gezet.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen van school weten dat jij op FOK! zit?
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, in de examentijd gingen ze ineens allemaal naar EXA. En ze wisten dat ik Dastan ben, omdat ik had geplaatst dat ik Arabisch ging studeren.
Nou en, gewoon zeggen dat je metrosexueel bentquote:Op zondag 29 mei 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Iedereen op school vindt mij de flikker van FOK! door al zulke berichtjes.
Dat ben ik al joh.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nou en, gewoon zeggen dat je metrosexueel bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |