Nee, ik ook niet. Goed hequote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef Ezell het volgende:
Ik ken niemand die op Fok! een account heeft en niemand weet dat ik een account op Fok! heeft. Lekker makkelijk.
ebuddyquote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dank. Ik dacht dat jij naïef was, maar stiekem ben je dus heel doortrapt.
Faaluser heb ik lang niet gesproken, omdat ik msn niet kon installeren.
Dit.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef Ezell het volgende:
Ik ken niemand die op Fok! een account heeft en niemand weet dat ik een account op Fok! heb. Lekker makkelijk.
Iedereen op Hyves en Twitter loopt te klagen dat ze naar school moetenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef jordyqwerty het volgende:
hehehe nu kunnen we wel iedereen uitlachen die school heeft, voelt goed
Ik kan ook trollen soms.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dank. Ik dacht dat jij naïef was, maar stiekem ben je dus heel doortrapt.
Faaluser heb ik lang niet gesproken, omdat ik msn niet kon installeren.
Dat dacht ik ook in het begin.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
Je bent ook wel n beetje stupid als je je foto etc. op FOK!/fobo plaatst enzo.Ik zou dat nooit doen iig..
Ik heb een foto.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
Je bent ook wel n beetje stupid als je je foto etc. op FOK!/fobo plaatst enzo.Ik zou dat nooit doen iig..
Ik doe het.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
bij mij ook, mijn laatste tweet vond ik wel leukquote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedereen op Hyves en Twitter loopt te klagen dat ze naar school moeten![]()
.
Jij had toch wel een foto?quote:
Dit. Maar ik vind het wel leuk dat er dus mensen zijn die het wel doenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
Ja, maar helemaal in het begin niet. Een foto pas sinds januari of zo. Gecensureerd sinds de stormloop van mijn school.quote:
In totaal maar 3 foto's erop gezet. Valt me nog mee.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik doe het ook
maakt me niet zoveel uit ;p
ik 1, en 1 in een van deze topicsquote:Op zondag 29 mei 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In totaal maar 3 foto's erop gezet. Valt me nog mee.
Hadden mensen het echt ontdekt?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar helemaal in het begin niet. Een foto pas sinds januari of zo. Gecensureerd sinds de stormloop van mijn school.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
bij mij ook, mijn laatste tweet vond ik wel leuk
quote:
Ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hadden mensen het echt ontdekt?Wat zeiden ze erover? Ook die berichtjes met
en zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |