Had ik ook bij wiskundequote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja klopt.Ik had vorig jaar ook Nederlands herkanst. Had 5,3 op CE gehaald... Ging ik herkansen: 8,7 gehaald
___________!
Dan is het vast oké als je de boeken houdt.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ja hier normaliter ook, maar niks meer van gehoord..
Ik moest vorig jaar nog een boekje inleveren, want ze waren het vergeten op de lijst te zetten.quote:
Wow, wat een verschil. Ik heb toch vooral gefaald door de druk bij het eerste examen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja klopt.Ik had vorig jaar ook Nederlands herkanst. Had 5,3 op CE gehaald... Ging ik herkansen: 8,7 gehaald
___________!
Eckte bazenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had ik ook bij wiskundeEerst een 2.7 gehaald en toen een 5.5 ofzo
![]()
Als ik wil kan ik een boek van Duits en twee boeken van filosofie houden. Domme school die niet alles op de lijsten zet.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik moest vorig jaar nog een boekje inleveren, want ze waren het vergeten op de lijst te zetten.
Nooit ingeleverd
Niet alles hangt van een examen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Wel grappig dat je al die jaren op school hebt gezeten en dan alles afhangt van een kutexamen.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ook. En hoger voor Duits dan voor Frans en Engels.
Ik heb nog een nederlands boek en gym boek die ik mocht houdenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als ik wil kan ik een boek van Duits en twee boeken van filosofie houden. Domme school die niet alles op de lijsten zet.
Nou, eerder kut. Ik heb de afgelopen jaren prima cijfers gehaald, maar ik heb de examens gewoon verknald.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Wel grappig dat je al die jaren op school hebt gezeten en dan alles afhangt van een kutexamen.
Druk voelen bij examensquote:Op zondag 29 mei 2011 23:04 schreef Keauning het volgende:
[..]
Wow, wat een verschil. Ik heb toch vooral gefaald door de druk bij het eerste examen.
Same.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, eerder kut. Ik heb de afgelopen jaren prima cijfers gehaald, maar ik heb de examens gewoon verknald.
Water.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Nogmaals; Mensen die energydrank dronken bij de examens.
Haters zijn fans. En voor mij werkte het.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen die Fruit2Day en water dronken tijdens de examens.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef jordyqwerty het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |