Nou dan, waarom krijgen we dan nu tot in detail te horen op welk trauma een dans nu weer is gebaseerd? Laat dit lekker achterwege en laat de dans en de muziek voor zichzelf spreken!quote:
Omdat het tv is slimmerd.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:01 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Nou dan, waarom krijgen we dan nu tot in detail te horen op welk trauma een dans nu weer is gebaseerd? Laat dit lekker achterwege en laat de dans en de muziek voor zichzelf spreken!
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:02 schreef Pheno het volgende:
he, Koen mag praten. Die krijgt pikstraf van Roemjana!
die heeft ze er al lang afgebeten johquote:Op zondag 29 mei 2011 21:02 schreef Pheno het volgende:
he, Koen mag praten. Die krijgt pikstraf van Roemjana!
Tegenwoordig heb je ook al heel vaak een "inleiding"quote:Op zondag 29 mei 2011 21:01 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Nou dan, waarom krijgen we dan nu tot in detail te horen op welk trauma een dans nu weer is gebaseerd? Laat dit lekker achterwege en laat de dans en de muziek voor zichzelf spreken!
Sarcasme komt online niet altijd over.quote:
serieus? vallen vrouwen daar nog voor? Ik iig niet hoor!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:05 schreef Keroppi het volgende:
Het was heel mooi maar ik ben gewoon Isabelle moe. Ik denk trouwens dat ze heel slim speelt. Dat verhaal van vorige week over dat ze als vrouw tegen mannen moet opboksen heeft haar tonnen stemmen van vrouwelijke kijkers opgeleverd
Ik ook niet. Maar je hebt nog bergen van die verongelijkte typesquote:Op zondag 29 mei 2011 21:06 schreef sbientje het volgende:
[..]
serieus? vallen vrouwen daar nog voor? Ik iig niet hoor!
ik ook niet, vind het eerder irritantquote:Op zondag 29 mei 2011 21:06 schreef sbientje het volgende:
[..]
1 positief punt:quote:Op zondag 29 mei 2011 21:08 schreef EilandjeOnline het volgende:
pfff je kunt je nu al weer opgeven voor so you think you can dance
dat hele rtl = grote talentenzender
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist de "geemancipeerde" vrouwen niet meer denk ik. Andere vrouwen hebbe zoiets van ja! Dat klopt! Die sukkels!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:06 schreef sbientje het volgende:
[..]
Pas na de zomervakantie toch? Voor de rest ben ik het met je eens, ik word talentenshowmoe.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:08 schreef EilandjeOnline het volgende:
pfff je kunt je nu al weer opgeven voor so you think you can dance
dat hele rtl = grote talentenzender
zeker nadat rinus heel gevat opmerkte dat isabella eens met een man moest DANSENquote:Op zondag 29 mei 2011 21:06 schreef sbientje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:09 schreef roos85 het volgende:
1 positief punt:ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook wel ondertussen moe hoor
Dat was weer een ontzettende bazen opmerking van hemquote:Op zondag 29 mei 2011 21:09 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
zeker nadat rinus heel gevat opmerkte dat isabella eens met een man moest DANSEN
had gehoopt dat ze het live zouden dansenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:10 schreef fazzal het volgende:
t schijnt dat de dans van rinus en isabelle online staat op rtl.nl
hij staat ook niet online, twitter heeft zojuist gelogenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
had gehoopt dat ze het live zouden dansen
Niet eens over de iephop.quote:
en de g uitverkochtquote:Op zondag 29 mei 2011 21:19 schreef sbientje het volgende:
de rr-en waren in de aanbieding in belhie, aan isabelle te horen.
Hij is zo snel op zijn pik getrapt. Roemjana moet die ook maar eens afbijten.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:19 schreef roos85 het volgende:
Laurent kan zo lekker dramaqueen achtig reageren
dat jaquote:Op zondag 29 mei 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is zo snel op zijn pik getrapt. Roemjana moet die ook maar eens afbijten.
ze is die van koen aan t verteren, ghehequote:Op zondag 29 mei 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is zo snel op zijn pik getrapt. Roemjana moet die ook maar eens afbijten.
Zelfkennis van onze ies.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:21 schreef fazzal het volgende:
Wij vrouwen zijn wat meer labiel, whahaha, echt? *grinnik*
amenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:21 schreef Amsel het volgende:
Ik ben dat man-vrouw-geneuzel van Isabel zo zat. Ik ben haar geneuzel sowieso zat eigenlijk.
dit was ik eigenlijk wel met haar eens, ik zie ook liever een man dansenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:21 schreef Amsel het volgende:
Ik ben dat man-vrouw-geneuzel van Isabel zo zat. Ik ben haar geneuzel sowieso zat eigenlijk.
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:23 schreef Amsel het volgende:
Neehoor Isabel, jij moet nooit janken zeker. Tsk.
erg hequote:Op zondag 29 mei 2011 21:21 schreef fazzal het volgende:
Wij vrouwen zijn wat meer labiel, whahaha, echt? *grinnik*
En dan is Miss Piggy als personage nog slim en to the point! Dat mist Liekequote:
je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 29 mei 2011 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan is Miss Piggy als personage nog slim en to the point! Dat mist Lieke
Die open deurvragen van haar, I'm still crying.quote:
de roze jurk staat piggy nog beter:quote:Op zondag 29 mei 2011 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan is Miss Piggy als personage nog slim en to the point! Dat mist Lieke
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
de roze jurk staat piggy nog beter:
[ afbeelding ]
Een heldin: "hhhhhhhhaaaaaaaaaaaaayaaaay" karatechop!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
de roze jurk staat piggy nog beter:
[ afbeelding ]
Angelo is erg goed.quote:
Ik wel, maar het was allemaal wat zwaar en niet snappy genoeg, bij gebrek aan betere uitdrukkingen hiervoor.quote:
ik vind hem ook geweldig, wat kan die jongen dansen zeg. En hij heeft ook een heel top uitstralingquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw: Ik vind dat die gast zijn mond moet houden, welke knop moet je dan duwen?
de roze, dan gaat lieke mss meequote:Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw: Ik vind dat die gast zijn mond moet houden, welke knop moet je dan duwen?
Moet je Chicago kijkenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:31 schreef EilandjeOnline het volgende:
dat broadway gebeuren ga ik online vaker kijken
Is het wel het kijken waard (ondanks 't feit dat het gecancelled is)? Had 'm dit jaar niet op m'n must-see lijstje gezet.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:35 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik snap niet dat ze the event uit durven te zenden, de serie is gecancelled
Zou daarom wel goedkoop zijn geweest.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:35 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik snap niet dat ze the event uit durven te zenden, de serie is gecancelled
Al tijden. verschrikkelijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:38 schreef sbientje het volgende:
wat een kuttekoppenreclame is dat toch van plus!
ik koop nooit meer sportlife (of live?). Adverse effectquote:Op zondag 29 mei 2011 21:44 schreef roos85 het volgende:
die sponsor momentjes tussendoor zijn echt tenenkrommend
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Al dat psychoe emo gebabbel van Rinus ook altijd
Erg he.quote:
Geen idee.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vind dat Spangas meisje wel leuk stiekem.
Ik denk dat het er aan ligt of je je er mee kunt identificeren. De ene kan het verdriet om een ouder duidelijk aanvoelen, de ander iets over mislukte mannen. Het is net wat er het dichtst bij je ligtquote:Op zondag 29 mei 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Erg he.Net zat ik te kakelen dat dat emo-gedoe van Isabelle me te veel wordt en bij Rinus kan ik het hebben. Misschien omdat ie wat specifieker is en ik het dan een plaats kan geven in plaats van "Isabelle groef in haar tumultueuze emotionele verleden en pikte daar iets uit waar ze veel om moest wenen en dat stopt ze in de dans".
DOENquote:Op zondag 29 mei 2011 21:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
dat was erg goed. Zo goed dat ik zelfs ga twijfelen om toch voor Rinus te smsen
prachtig verwoordquote:Op zondag 29 mei 2011 21:52 schreef Amsel het volgende:
Ik heb het idee dat Rinus de emotie opzoekt voor inspiratie, maar niet met als doel om de emotie er dan zo overdreven dramatisch bovenop te leggen zoals Isabelle doet. En bovendien snapt hij dat het zíjn emotie is en dat dat voor de anders helemaal niet per se zo intens hoeft te zijn, terwijl Isabellen haar dansers zo ongeveer dwingt om mee te janken met haar.
Nou, dat dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:52 schreef Amsel het volgende:
Ik heb het idee dat Rinus de emotie opzoekt voor inspiratie, maar niet met als doel om de emotie er dan zo overdreven dramatisch bovenop te leggen zoals Isabelle doet. En bovendien snapt hij dat het zíjn emotie is en dat dat voor de dansers helemaal niet per se zo intens hoeft te zijn, terwijl Isabellen haar dansers zo ongeveer dwingt om mee te janken met haar.
ik vind haar mooier als ze danst dan stilstaand eigenlijk. ze heeft nogal een chago hoofd..quote:Op zondag 29 mei 2011 21:52 schreef megamandy het volgende:
Chantalle is ook zo mooiEn dan niet alleen qua uiterlijk. Prachtig.
Voelde wel haar been op het laatste, dat ze zo stond te wiegen
ze is een mannenhaterquote:Op zondag 29 mei 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
Is Isabelle dertig keer verkracht of zo, is d'r man vreemd gegaan? Damn, waar heeft ze toch steeds last van
Wat een verrassing he!quote:
Dat haar ex vreemd was gegaan was toch in de vorige keer voorbij gekomenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
Is Isabelle dertig keer verkracht of zo, is d'r man vreemd gegaan? Damn, waar heeft ze toch steeds last van
Ja, dat van Rinus had al een groot nadeel.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef roos85 het volgende:
dit is toch wel betere muziek om op te iepoppen
als je niet op de overduidelijke knullige fouten (heel slecht geacterd doodgaan, neergeschoten worden en totaal geen pijngrimas zienquote:Op zondag 29 mei 2011 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het wel het kijken waard (ondanks 't feit dat het gecancelled is)? Had 'm dit jaar niet op m'n must-see lijstje gezet.
Ultieme iepop!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef roos85 het volgende:
dit is toch wel betere muziek om op te iepoppen
dat had ie kunnen doen, maar helaasquote:Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef WillemijnB het volgende:
Gaaf wellicht, maar helemaal eerlijk vind ik het eerlijk gezegd niet. Had Rinus dan ook in tutu mee laten dansen!
Ja beetje makkelijk scoren.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef WillemijnB het volgende:
Gaaf wellicht, maar helemaal eerlijk vind ik het eerlijk gezegd niet. Had Rinus dan ook in tutu mee laten dansen!
vancohtend nog bij de repetitie, DOOSquote:Op zondag 29 mei 2011 21:59 schreef Amsel het volgende:
Lieke: "Hoe lang heb jij niet gedanst?? Dit is toch niet normaal"
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:59 schreef Sequencial het volgende:
Maar inderdaad wel een beetje valsspelen...
Een man heeft haar aangeraakt. Nou ja, Stefano!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:59 schreef sbientje het volgende:
staat ze weer te huilen, mijn hemel wat nu weer!
Je zieke moeder erin gooien als stemmentrekker vind ik ook een beetjequote:
Rinus had toch vorige week aan Isabelle aangeboden iets samen te dansen?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:58 schreef megamandy het volgende:
Verdomme denkt Rinus, waarom ben ik hier nou iet op gekomen.
hij doet dat niet wekelijksquote:Op zondag 29 mei 2011 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zieke moeder erin gooien als stemmentrekker vind ik ook een beetjehoor
Dit kan ik me goed voorstellen. Je zit wekenlang tussen dat jonge, vlotte, soepele grut jouw kneepjes van het vak te leren. Ze te drillen. Te verlangen naar die tijd dat jij bij dat jonge grut hoorde. En dan besluit je, al is her maar voor even, op het 'hoogste podium' mee te doen en je schopt reet.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:59 schreef sbientje het volgende:
staat ze weer te huilen, mijn hemel wat nu weer!
en terecht!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
Shaker. Goed die man komt ook niet meer aan de bak. In shows dan, want niemand stemt meer op hem
Nee en Isabelle danst ook niet iedere week meequote:
neh ze liep ergens heen, bij het publiek, en toen kwam ze huilend terug..quote:Op zondag 29 mei 2011 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit kan ik me goed voorstellen. Je zit wekenlang tussen dat jonge, vlotte, soepele grut jouw kneepjes van het vak te leren. Ze te drillen. Te verlangen naar die tijd dat jij bij dat jonge grut hoorde. En dan besluit je, al is her maar voor even, op het 'hoogste podium' mee te doen en je schopt reet.
Ze kreeg een vliegske in d'r oogske!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef sbientje het volgende:
[..]
neh ze liep ergens heen, bij het publiek, en toen kwam ze huilend terug..
Rinus is al verdoemd te verliezen, gezien Isabelle al populair is onder het SYTYCD-stemvee.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef Amsel het volgende:
Ik vind dit dus echt flauw ten opzichte van Rinus, maargoed
Het is een battle. Klaar. Je wilt toch winnen? Dan gooi je alles erin; flauw of niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef Amsel het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:00 schreef Sequencial het volgende:
Volgende keer een tissuefabrikant als sponsor.
Het is een battle... en volgens mij is zojuist Rinus zijn ass serieus gekickt... al vind ik hem ook tofquote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef Amsel het volgende:
Ze bracht het nog veel te aardig vond ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef Keroppi het volgende:
Zo Roemjana vertelt even wat iedereen denkt!
+1quote:Op zondag 29 mei 2011 22:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is een battle. Klaar. Je wilt toch winnen? Dan gooi je alles erin; flauw of niet.
Rinus heeft sowieso wat gewonnen, hij heeft zichzelf voor het Nederlandse publiek op de kaart gezet, ik mag hopen dat hij in het nieuwe SYTYCD-seizoen mee mag doen!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een battle... en volgens mij is zojuist Rinus zijn ass serieus gekickt... al vind ik hem ook tof
Zoiets wordt natuurlijk niet spontaan bedacht, dat doet (Isabelle met) de productie. Dit is allemaal van tevoren uitgedacht en dat vind ik gewoon wat flauw. Echt een eerlijke wedstrijd is het zo niet meer. Maargoed, dat was het toch al nooit, vanaf aflevering 1 was wel duidelijk dat Isabelle naar de finale gingquote:Op zondag 29 mei 2011 22:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is een battle. Klaar. Je wilt toch winnen? Dan gooi je alles erin; flauw of niet.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:03 schreef WillemijnB het volgende:
Sorry hoor, maar je kunt ook overdrijven door echt alles te doen om stemmen te winnen!Já het was gaaf, já het was stoer, maar eerlijk? Neuh, dat vind ik toch echt niet!
Ja, dat zeker. Ik hoop het ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rinus heeft sowieso wat gewonnen, hij heeft zichzelf voor het Nederlandse publiek op de kaart gezet, ik mag hopen dat hij in het nieuwe SYTYCD-seizoen mee mag doen!
Ik geloof gewoon wel dat ze dit samen heeft verzonnen met haar team....quote:Op zondag 29 mei 2011 22:05 schreef Amsel het volgende:
[..]
Zoiets wordt natuurlijk niet spontaan bedacht, dat doet (Isabelle met) de productie. Dit is allemaal van tevoren uitgedacht en dat vind ik gewoon wat flauw. Echt een eerlijke wedstrijd is het zo niet meer. Maargoed, dat was het toch al nooit, vanaf aflevering 1 was wel duidelijk dat Isabelle naar de finale ging
Dat geldt toch voor alle choreografen (en dansers) lijkt mequote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rinus heeft sowieso wat gewonnen, hij heeft zichzelf voor het Nederlandse publiek op de kaart gezet,
Laurent en Koen en Roemjana deden al mee. En Shaker is duidelijk niet geliefdquote:Op zondag 29 mei 2011 22:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor alle choreografen (en dansers) lijkt me
Lieke wins! Flawless Victory!quote:
oké, ik heb al die andere dans battles gedoe nog nooit gezienquote:Op zondag 29 mei 2011 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laurent en Koen en Roemjana deden al mee. En Shaker is duidelijk niet geliefd
De dansers zijn over het algemeen ook vrij oude bekenden
Dat vond ik wel vaak met de muziek, had het idee dat ze in overleg de muziek mocht uitkiezen voor haar choreos, zoals vorige week. I did it my way, had ze voor de laatste aflevering willen bewaren die choreo. Een choreo kan niet zomaar op alle nummers uitgevoerd worden.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:05 schreef Amsel het volgende:
[..]
Zoiets wordt natuurlijk niet spontaan bedacht, dat doet (Isabelle met) de productie. Dit is allemaal van tevoren uitgedacht en dat vind ik gewoon wat flauw. Echt een eerlijke wedstrijd is het zo niet meer. Maargoed, dat was het toch al nooit, vanaf aflevering 1 was wel duidelijk dat Isabelle naar de finale ging
Het is een populariteitsshow. She wins.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Isabelle zegt: 'het gaat mij om de TEAMSPIRIT!'
maar ja......... ze wil wel even in de laatste dans ZELF de show stelen!!! En zelfs DAN gaat ze nog stemmers manipuleren 'ja ik danste voor mijn twee kleine kinderen, die hebben mij nog nooit zien dansen en ik vertrek morgen voor 3 maanden naar Santiago de Compostella...
werkelijk waar, ik vind haar echt verschrikkelijk!!! Weet precies hoe ze zich moet gedragen om stemmen te winnen...ik snap niet dat mensen daar niet doorheen kijken!
erg hequote:Op zondag 29 mei 2011 22:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
maar ja......... ze wil wel even in de laatste dans ZELF de show stelen!!! En zelfs DAN gaat ze nog stemmers manipuleren 'ja ik danste voor mijn twee kleine kinderen, die hebben mij nog nooit zien dansen en ik vertrek morgen voor 3 maanden naar Santiago de Compostella...
werkelijk waar, ik vind haar echt verschrikkelijk!!! Weet precies hoe ze zich moet gedragen om stemmen te winnen...ik snap niet dat mensen daar niet doorheen kijken!
Net een bulldog he.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:13 schreef Sequencial het volgende:
Wat een enge vrouw is die Tabatha, brrrr
Het is vooral een meesterlijke choreograafquote:Op zondag 29 mei 2011 22:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik kan niet ontkennen dat Isabelle héél goed is. Maar juist door dat gemanipuleer staat ze me tegen, das zonde!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:14 schreef VDBisgod het volgende:
Alsof Isabelle moet manipuleren om te winnen.Zij en haar team steken er sowieso gewoon bovenuit. Ze verdienen het gewoon.
auuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwquote:
dat jaquote:Op zondag 29 mei 2011 22:17 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat Isabelle héél goed is. Maar juist door dat gemanipuleer staat ze me tegen, das zonde!
dacht dat ze zei dat haar moeder naar santiago gingquote:Op zondag 29 mei 2011 22:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
daar lijkt het wel op, Isabelle kreeg betere muziek..quote:Op zondag 29 mei 2011 22:19 schreef Amsel het volgende:
Rinus!
En dan de lijnen al sluiten, het is gewoon een complot tegen Rinus!![]()
Ik blijf hem wel een schatje vinden... en te grappig dat ze hem dit programma laten presenteren als je weet dat hij de ex is van An Lemmensquote:Op zondag 29 mei 2011 22:19 schreef Cee het volgende:
Heerlijk hoe Suske en Wiske alles in het gareel proberen te houden.
wie is An Lemmens?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf hem wel een schatje vinden... en te grappig dat ze hem dit programma laten presenteren als je weet dat hij de ex is van An Lemmens
Ik vind die gast ook prima verder.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf hem wel een schatje vinden... en te grappig dat ze hem dit programma laten presenteren als je weet dat hij de ex is van An Lemmens
Watquote:Op zondag 29 mei 2011 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blondje met de borsten bij SYTYCDquote:
Boezem!quote:
Mijn eook, UPC?quote:
Ik wist helemaal niet dat hij dat wasquote:Op zondag 29 mei 2011 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
KPN Digitenne.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |