Ik ook niet. Maar je hebt nog bergen van die verongelijkte typesquote:Op zondag 29 mei 2011 21:06 schreef sbientje het volgende:
[..]
serieus? vallen vrouwen daar nog voor? Ik iig niet hoor!
ik ook niet, vind het eerder irritantquote:Op zondag 29 mei 2011 21:06 schreef sbientje het volgende:
[..]
1 positief punt:quote:Op zondag 29 mei 2011 21:08 schreef EilandjeOnline het volgende:
pfff je kunt je nu al weer opgeven voor so you think you can dance
dat hele rtl = grote talentenzender
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist de "geemancipeerde" vrouwen niet meer denk ik. Andere vrouwen hebbe zoiets van ja! Dat klopt! Die sukkels!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:06 schreef sbientje het volgende:
[..]
Pas na de zomervakantie toch? Voor de rest ben ik het met je eens, ik word talentenshowmoe.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:08 schreef EilandjeOnline het volgende:
pfff je kunt je nu al weer opgeven voor so you think you can dance
dat hele rtl = grote talentenzender
zeker nadat rinus heel gevat opmerkte dat isabella eens met een man moest DANSENquote:Op zondag 29 mei 2011 21:06 schreef sbientje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:09 schreef roos85 het volgende:
1 positief punt:ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook wel ondertussen moe hoor
Dat was weer een ontzettende bazen opmerking van hemquote:Op zondag 29 mei 2011 21:09 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
zeker nadat rinus heel gevat opmerkte dat isabella eens met een man moest DANSEN
had gehoopt dat ze het live zouden dansenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:10 schreef fazzal het volgende:
t schijnt dat de dans van rinus en isabelle online staat op rtl.nl
hij staat ook niet online, twitter heeft zojuist gelogenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
had gehoopt dat ze het live zouden dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |