Het is vooral een meesterlijke choreograafquote:Op zondag 29 mei 2011 22:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Isabelle zegt: 'het gaat mij om de TEAMSPIRIT!'
maar ja......... ze wil wel even in de laatste dans ZELF de show stelen!!! En zelfs DAN gaat ze nog stemmers manipuleren 'ja ik danste voor mijn twee kleine kinderen, die hebben mij nog nooit zien dansen en ik vertrek morgen voor 3 maanden naar Santiago de Compostella...
werkelijk waar, ik vind haar echt verschrikkelijk!!! Weet precies hoe ze zich moet gedragen om stemmen te winnen...ik snap niet dat mensen daar niet doorheen kijken!
Ik kan niet ontkennen dat Isabelle héél goed is. Maar juist door dat gemanipuleer staat ze me tegen, das zonde!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:14 schreef VDBisgod het volgende:
Alsof Isabelle moet manipuleren om te winnen.Zij en haar team steken er sowieso gewoon bovenuit. Ze verdienen het gewoon.
auuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwquote:
dat jaquote:Op zondag 29 mei 2011 22:17 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat Isabelle héél goed is. Maar juist door dat gemanipuleer staat ze me tegen, das zonde!
dacht dat ze zei dat haar moeder naar santiago gingquote:Op zondag 29 mei 2011 22:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Isabelle zegt: 'het gaat mij om de TEAMSPIRIT!'
maar ja......... ze wil wel even in de laatste dans ZELF de show stelen!!! En zelfs DAN gaat ze nog stemmers manipuleren 'ja ik danste voor mijn twee kleine kinderen, die hebben mij nog nooit zien dansen en ik vertrek morgen voor 3 maanden naar Santiago de Compostella...
werkelijk waar, ik vind haar echt verschrikkelijk!!! Weet precies hoe ze zich moet gedragen om stemmen te winnen...ik snap niet dat mensen daar niet doorheen kijken!
daar lijkt het wel op, Isabelle kreeg betere muziek..quote:Op zondag 29 mei 2011 22:19 schreef Amsel het volgende:
Rinus!
En dan de lijnen al sluiten, het is gewoon een complot tegen Rinus!![]()
Ik blijf hem wel een schatje vinden... en te grappig dat ze hem dit programma laten presenteren als je weet dat hij de ex is van An Lemmensquote:Op zondag 29 mei 2011 22:19 schreef Cee het volgende:
Heerlijk hoe Suske en Wiske alles in het gareel proberen te houden.
wie is An Lemmens?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf hem wel een schatje vinden... en te grappig dat ze hem dit programma laten presenteren als je weet dat hij de ex is van An Lemmens
Ik vind die gast ook prima verder.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf hem wel een schatje vinden... en te grappig dat ze hem dit programma laten presenteren als je weet dat hij de ex is van An Lemmens
Watquote:Op zondag 29 mei 2011 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blondje met de borsten bij SYTYCDquote:
Boezem!quote:
Mijn eook, UPC?quote:
Ik wist helemaal niet dat hij dat wasquote:Op zondag 29 mei 2011 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
KPN Digitenne.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |