Nee en Isabelle danst ook niet iedere week meequote:
neh ze liep ergens heen, bij het publiek, en toen kwam ze huilend terug..quote:Op zondag 29 mei 2011 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit kan ik me goed voorstellen. Je zit wekenlang tussen dat jonge, vlotte, soepele grut jouw kneepjes van het vak te leren. Ze te drillen. Te verlangen naar die tijd dat jij bij dat jonge grut hoorde. En dan besluit je, al is her maar voor even, op het 'hoogste podium' mee te doen en je schopt reet.
Ze kreeg een vliegske in d'r oogske!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef sbientje het volgende:
[..]
neh ze liep ergens heen, bij het publiek, en toen kwam ze huilend terug..
Rinus is al verdoemd te verliezen, gezien Isabelle al populair is onder het SYTYCD-stemvee.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef Amsel het volgende:
Ik vind dit dus echt flauw ten opzichte van Rinus, maargoed
Het is een battle. Klaar. Je wilt toch winnen? Dan gooi je alles erin; flauw of niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef Amsel het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:00 schreef Sequencial het volgende:
Volgende keer een tissuefabrikant als sponsor.
Het is een battle... en volgens mij is zojuist Rinus zijn ass serieus gekickt... al vind ik hem ook tofquote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef Amsel het volgende:
Ze bracht het nog veel te aardig vond ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef Keroppi het volgende:
Zo Roemjana vertelt even wat iedereen denkt!
+1quote:Op zondag 29 mei 2011 22:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is een battle. Klaar. Je wilt toch winnen? Dan gooi je alles erin; flauw of niet.
Rinus heeft sowieso wat gewonnen, hij heeft zichzelf voor het Nederlandse publiek op de kaart gezet, ik mag hopen dat hij in het nieuwe SYTYCD-seizoen mee mag doen!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een battle... en volgens mij is zojuist Rinus zijn ass serieus gekickt... al vind ik hem ook tof
Zoiets wordt natuurlijk niet spontaan bedacht, dat doet (Isabelle met) de productie. Dit is allemaal van tevoren uitgedacht en dat vind ik gewoon wat flauw. Echt een eerlijke wedstrijd is het zo niet meer. Maargoed, dat was het toch al nooit, vanaf aflevering 1 was wel duidelijk dat Isabelle naar de finale gingquote:Op zondag 29 mei 2011 22:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is een battle. Klaar. Je wilt toch winnen? Dan gooi je alles erin; flauw of niet.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:03 schreef WillemijnB het volgende:
Sorry hoor, maar je kunt ook overdrijven door echt alles te doen om stemmen te winnen!Já het was gaaf, já het was stoer, maar eerlijk? Neuh, dat vind ik toch echt niet!
Ja, dat zeker. Ik hoop het ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rinus heeft sowieso wat gewonnen, hij heeft zichzelf voor het Nederlandse publiek op de kaart gezet, ik mag hopen dat hij in het nieuwe SYTYCD-seizoen mee mag doen!
Ik geloof gewoon wel dat ze dit samen heeft verzonnen met haar team....quote:Op zondag 29 mei 2011 22:05 schreef Amsel het volgende:
[..]
Zoiets wordt natuurlijk niet spontaan bedacht, dat doet (Isabelle met) de productie. Dit is allemaal van tevoren uitgedacht en dat vind ik gewoon wat flauw. Echt een eerlijke wedstrijd is het zo niet meer. Maargoed, dat was het toch al nooit, vanaf aflevering 1 was wel duidelijk dat Isabelle naar de finale ging
Dat geldt toch voor alle choreografen (en dansers) lijkt mequote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rinus heeft sowieso wat gewonnen, hij heeft zichzelf voor het Nederlandse publiek op de kaart gezet,
Laurent en Koen en Roemjana deden al mee. En Shaker is duidelijk niet geliefdquote:Op zondag 29 mei 2011 22:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor alle choreografen (en dansers) lijkt me
Lieke wins! Flawless Victory!quote:
oké, ik heb al die andere dans battles gedoe nog nooit gezienquote:Op zondag 29 mei 2011 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laurent en Koen en Roemjana deden al mee. En Shaker is duidelijk niet geliefd
De dansers zijn over het algemeen ook vrij oude bekenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |