Tja, toegeven. Hooguit wat indrukkenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oh, ja, ik denk dat dat niet op iedereen van toepassing is.
Maar om te begrijpen en doorgronden waarom mensen hier posten is observatie niet genoeg, interactie is de enige manier om daarover uitsluitsel te krijgen.
Nou in tegenstelling tot wellicht jouw opvatting(en) hierover, waren mensen gewoon zoals ze ook posten in POL.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, toegeven. Hooguit wat indrukkenNet zo goed dat je hier ook indrukken van mensen opdoet.
Zo van: wat gelukkig dat hij er niet is?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:32 schreef eriksd het volgende:
Oh, je bent wel even ter sprake gekomen hoor EG.
En degenen die dat niet zijn komen toch niet opdagen op zo'n meet.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou in tegenstelling tot wellicht jouw opvatting(en) hierover, waren mensen gewoon zoals ze ook posten in POL.
Hm. Het zijn dus toch mensen.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou in tegenstelling tot wellicht jouw opvatting(en) hierover, waren mensen gewoon zoals ze ook posten in POL.
Nee hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zo van: wat gelukkig dat hij er niet is?
Ja, al hadden ze em er beter in kunnen laten.quote:
Dat kon ik mij ook niet voorstellen hoor. Maar ik begrijp natuurlijk dat over mensen gesproken wordt.quote:
Vette film was dat.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, al hadden ze em er beter in kunnen laten.
Dat hoeft toch niet, perse?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
En degenen die dat niet zijn komen toch niet opdagen op zo'n meet.
Wellicht, maar ze komen net uit de kern van de planeet, midden in de stad boven water, en ineens is daar een waterval van een meter of 200 hoog waar ze in zitten?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, al hadden ze em er beter in kunnen laten.
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet, perse?
Ik kan mij voorstellen dat men hier steviger hun mening plaatst dan dat ze dat irl doen.
Nee, het was eigenlijk een behoorlijk slechte film.quote:
Fuck het. Die Jar Jar moest gewoon dood.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht, maar ze komen net uit de kern van de planeet, midden in de stad boven water, en ineens is daar een waterval van een meter of 200 hoog waar ze in zitten?
Ik bedoel, sinds wanneer kan je uit zo'n diepte omhoog komen i.c.m. een waterval?
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fuck het. Die Jar Jar moest gewoon dood.
Niet dus. Die veldslag was fantastisch.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, het was eigenlijk een behoorlijk slechte film.
Jij snapt het.quote:
Troll.quote:
QFT.quote:
Hebben we het nou over het gevecht Gungans vs Robots?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
QFT.
Die veldslag, alsmede de veldslag boven Coruscant in deel 3 was super.
Die veldslag inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hebben we het nou over het gevecht Gungans vs Robots?
... en Nathalie Portman.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
QFT.
Die veldslag, alsmede de veldslag boven Coruscant in deel 3 was super.
Die was aardig verschrikkelijk.quote:
Geef mij maar de veldslag in deeltje twee tussen stormtroopers en droids (waarvan ik ondanks veel zoekwerk geen filmpje van kan vinden).quote:
Flutjournalist ben je ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geef mij maar de veldslag in deeltje twee tussen stormtroopers en droids (waarvan ik ondanks veel zoekwerk geen filmpje van kan vinden).
Goed bezig en ja ik ben een lulletje.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |