Geef mij maar de veldslag in deeltje twee tussen stormtroopers en droids (waarvan ik ondanks veel zoekwerk geen filmpje van kan vinden).quote:
Flutjournalist ben je ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geef mij maar de veldslag in deeltje twee tussen stormtroopers en droids (waarvan ik ondanks veel zoekwerk geen filmpje van kan vinden).
Goed bezig en ja ik ben een lulletje.quote:
quote:
Gebroederlijk een Kiosk Marokkaan lastig gevallen.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:06 schreef du_ke het volgende:
VS, je hebt je kleurtje weer terug, wat heb jij nog gedaan met Remlof?
Werkt als een trein. Aanrader.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb em al gedownload.
Ik ga het vanavond testen, zonder deze te installeren
Dank je.quote:
Ook de nieuwste versie kent uiteraard zijn beperkingen door alle grafische opsmuk. Maar ik ken je systeem niet. Dus dat wordt proberen.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dank je.
Meer mensen roepen erover.
Mijn doel is snelheidswinst. Hardware is verouderd, stotterende videobeelden. Ik hoop dat ik daarmee weer vloeiende beelden op TV kan krijgen.
Ik heb Windows XP daar nog op staan, maar met video wordt het allemaal toch erg schokkerig.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook de nieuwste versie kent uiteraard zijn beperkingen door alle grafische opsmuk. Maar ik ken je systeem niet. Dus dat wordt proberen.
Met oudere systemen is toch het beste advies om een oudere OS te gebruiken.
Als de pc de nieuwe unity niet aankan, gaat die automatisch terug naar Gnome.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook de nieuwste versie kent uiteraard zijn beperkingen door alle grafische opsmuk. Maar ik ken je systeem niet. Dus dat wordt proberen.
Met oudere systemen is toch het beste advies om een oudere OS te gebruiken.
Ook gegeten en ik was er niet ontevreden over.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:41 schreef Dutchnative het volgende:
Is er enkel gedronken, of ook gedineerd?
quote:Op zondag 29 mei 2011 16:43 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ook gegeten en ik was er niet ontevreden over.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |