FIXEDquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
un, deux, trois, quatre, cinq, six, huit, neuf, dix
HAHA
JAquote:
quote:
Haah, thanks. Ik heb echt geen idee hoe je dat allemaal schrijft. Mijn uitspraak is ook al zo belabberd.quote:
Wat danquote:
PATRICK AANGENAAM.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:29 schreef Etsu het volgende:
SANDER, WE HANGEN PINO112 (hoe heet je eigenlijk?) OP VOOR HET WEGHALEN VAN JE NAAM![]()
![]()
Lekk0r puh.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nouja, ik vind het een kut TT omdat ik geen vakantie heb voorlopig.
Mijne ook hoor, en toch een 8 voor mn mondelingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haah, thanks. Ik heb echt geen idee hoe je dat allemaal schrijft. Mijn uitspraak is ook al zo belabberd.
Knap en slim samen gaat niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:30 schreef Ezell het volgende:
Verdomme, ik wilde morgen naar het centrum toe. Herinner ik me net dat het morgen dicht is, omdat het zondag is.![]()
Stom, ga naar een écht centrum toe dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:30 schreef Ezell het volgende:
Verdomme, ik wilde morgen naar het centrum toe. Herinner ik me net dat het morgen dicht is, omdat het zondag is.![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:29 schreef Etsu het volgende:
SANDER, WE HANGEN PINO112 (hoe heet je eigenlijk?) OP VOOR HET WEGHALEN VAN JE NAAM![]()
![]()
Prulezquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Patrick, zijn we nog niet tegengekomen hier.
Ja.quote:
Sunny Beach, dat ken ik van Oh Oh Cherso ja?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:31 schreef yosander het volgende:
Ik moet deze week ook maar eens naar de stad, kleertjes kopen voor de zomer en Sunny Beach![]()
Ja, maar ik wilde wat bij een lokaal winkeltje halen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stom, ga naar een écht centrum toe dan.
Nee dit ligt in Bulgarijequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sunny Beach, dat ken ik van Oh Oh Cherso ja?![]()
Star Beach, ook goed. Eén pot krep.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee dit ligt in Bulgarije. Je bedoelt Star Beach met DJ Tony Star
![]()
?
Tonyquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:33 schreef yosander het volgende:
[..]
![]()
?
Die komt hier in de buurt op een of ander Meifestival voor kinderen spelen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:33 schreef yosander het volgende:
[..]
![]()
?
Nouja verzonnen...zo sluit hij wel altijd zijn postsquote:
Ow, balen dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde wat bij een lokaal winkeltje halen.
Gr grquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Nouja verzonnen...zo sluit hij wel altijd zijn posts
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:34 schreef Pino112 het volgende:
Ik eis een TT-change naar 'Waar yosander & de rest vakantie hebben'. Modje?
Ik eis een TT-change naar 'Waar yosander & de rest vakantie hebben, behalve die Klinkerbotsing, lekker voor d'r!
'. Modje?
Nee, want Sunny Beach zit vol met Scandinavische chickies en niet met Nederlandse Sjonnie's en Anita'squote:
Ik eis een TT-change naar 'Waar yosander & de rest vakantie hebben'. Modje?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die komt hier in de buurt op een of ander Meifestival voor kinderen spelen.
Geen idee, maar vind je wel lief hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom die haat dan?! Wawtwatwt.
gr gr.quote:
Fucking hell. Chickies uit Noorwegenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, want Sunny Beach zit vol met Scandinavische chickies en niet met Nederlandse Sjonnie's en Anita's.
Openingszin? Ik zeg gewoon hoi.quote:
Ben je stiekem een Anitaquote:
Jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
gr gr.
[..]
Fucking hell. Chickies uit Noorwegen, Zweden
![]()
![]()
.
Wat was dat topic toen fucking geniaalquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Openingszin? Ik zeg gewoon hoi.
![]()
![]()
![]()
En als ze dan geen gedag terug zegt dan zeg ik; van groeten word je niet zwanger!![]()
![]()
![]()
En als ze dan nog niet reageert.. Dan loop ik naar haar zus toe!![]()
![]()
Je mag m'n Air Max wel lenuhquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ow, oke![]()
[..]
Was ik maar een Anita, dan was ik stoer enzo.
Scandinaviëquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
gr gr.
[..]
Fucking hell. Chickies uit Noorwegen, Zweden
![]()
![]()
.
Kloptquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat was dat topic toen fucking geniaal.
Die is ook gaaf, vorig jaar behandeld met kunstgeschiedenis. Maar nooit gekeken ofzo (alleen korte fragmentjes)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
resevoir dogs is mijn keuze geworden
Torrentsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
200 kb/s. Ga es seeden
Nog een half uur met dit tempo
heb ik niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Torrents, eckte bazen gebruiken nieuwsgroepen.
Torrents + Nieuwsgroepen + Filehosts = Winquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Torrents, eckte bazen gebruiken nieuwsgroepen.
Waar woon je?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
zit nu op 3/4 van mijn max (600 kb/s)
6mbit internet
Ik ook. Ik koop alleen muziek legaal. FIlms soms.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit ja, ik ben een halve baas.
10 euro maarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
film uit 1992 die zo nu en dan op TV komt ga ik niet legaal kopen :l
en virussenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Niks legaal. Heb geen geldboom in de tuin. Daarnaast zorgt downloaden ook gewoon voor promotie
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook. Ik koop alleen muziek legaal. FIlms soms.
Dastanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
behalve als je zoals dastan film.exe gaat downloaden, is er niks aan het handje qua virussen.
Ik ook!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga echt keihard in de telefoon schreeuwen als ik geslaagd ben.
Het nakijken kost aardig veel tijd hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:46 schreef Etsu het volgende:
Ik vind dat ze te lang over doen met de normeringen.
Jij doet fappen met links?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:47 schreef yosander het volgende:
Teringkut, heb nog steeds pijn in m'n linkerschouder en linker bovenarm.
2de corrector afschaffen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het nakijken kost aardig veel tijd hoor.
Jij schrijft met links?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:47 schreef yosander het volgende:
Teringkut, heb nog steeds pijn in m'n linkerschouder en linker bovenarm.
Rechts en linksquote:
Dat eigenlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat Sander fapt.Hij laat het gewoon doen hoor.
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Jij zou toch een foto van jezelf in pak laten zien?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Rechts en links. Nee zal wel door het gala van gisteren komen
.
Bier achterover slaan met linksquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Rechts en links. Nee zal wel door het gala van gisteren komen
.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee.
Impliceren dat ik schrijf. Dat laat ik wel doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doe ik wel met zowel links als rechtsquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee.
Impliceren dat ik schrijf. Dat laat ik wel doen.Sryl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjequote:
Oja klopt! Heb er wel eentje toen ik 'm paste in de winkel. Rest van de foto's heeft een vriend van mequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij zou toch een foto van jezelf in pak laten zien?![]()
Vooruit Klinkquote:
Ook een feest gehad gisterenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb een snee en een schaafwond op mijn vinger, en geen idee waar ze vandaan komen.
Wil je het volgende opschrijven voor in mijn fobo dan:quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb een snee en een schaafwond op mijn vinger, en geen idee waar ze vandaan komen.
Bijna altijd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Your musical compatibility with Gitaarmat is SUPER
Ok.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:53 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Bijna altijd.
Maar alsnog: BAAS!
Add me.
Zal ff die foto's zien te krijgenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet Sander snel een foto van zichzelf in pak laten zien.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Zal ff die foto's zien te krijgen.
En handtekening voor Klinkie regelen
Zit stierensperma inquote:
ja, dan word ik vast weer wakkerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet Sander snel een foto van zichzelf in pak laten zien.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Vond het ook grappig dat 20% bij het examen Red Bull dronk![]()
(Hartslag gaat dan omhoog en stressgevoel neemt toe)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sowieso Redbull.![]()
Echte bazen drinken Caprisonne.
Taksiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sowieso Redbull.![]()
Echte bazen drinken Caprisonne.
quote:Your musical compatibility with Gitaarmat is Super
Music you have in common includes Tame Impala, The National, Arcade Fire, Cage the Elephant and Foals.
JIJ BENT BAHquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weetje wat voor goors daar allemaal in zit enzo?
Er zit zelfs zuivel in, bah.
WÁÁÁÁÁT?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weetje wat voor goors daar allemaal in zit enzo?
Er zit zelfs zuivel in, bah.
Waarom haat je me zo?quote:
Ja, en die dingen zonder suikerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:59 schreef Gitaarmat het volgende:
* Gitaarmatwil de oude Taksi-verpakkingen terug!
Nee, die op het plaatje. Dat is bijna het enige dat ik drink.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar dan wel appel en limoen.
Of wa dat iets anders.
http://www.last.fm/user/Rik_FMquote:
quote:Your musical compatibility with Jw4n is Super
Music you have in common includes Noah and the Whale, The Beatles, Mumford & Sons, The Smiths and José González.
Your musical compatibility with Rik_FM is SUPERquote:
Ja wheheh. Noah and the Whale, live gezien allusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:00 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Rik_FM
Jij bent zeker Jw4n?
[..]
Staat gewoon hier bij je knopjes hoor.quote:
José Gonzalez is baasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:00 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Rik_FM
Jij bent zeker Jw4n?
[..]
Oh...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja wheheh. Noah and the Whale, live gezien allus
[..]
Staat gewoon hier bij je knopjes hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh...Gaat stress hebben voor 16 juni, jij belhamel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Klinkerbotsing STALKERquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaat stress hebben voor 16 juni, jij belhamel!
Waar?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja wheheh. Noah and the Whale, live gezien allus
Melkweg.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:02 schreef Corkscrew het volgende:
Goede muziek luistert iedereen hier
[..]
Waar?
quote:
Tfoe a zemmel,quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Wolla ik heb wel last.fm! Maar wel leegjes
Gezien op Lowlands vorig jaarquote:
Ditquote:
Ahh, oké vet. Toen kende ik ze net.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
18 april geloof ik. Tijd terug alweer.![]()
Keivette foto's ook gemaakt.
Was het leuk? Ik heb ze toen niet gezien. Dit jaar wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:05 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Gezien op Lowlands vorig jaarIk heb er nog een plectrum aan overgehouden.
'rarara'?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Hoe zou ik toch heten op last.fm rarara
Ik ken ze al een tijdje. Owww de eerste CD is echt zo gaaf. De tweede heb ik wat minder mee en die derde ben ik na het concert echt van gaan houden. Aah, snel aanzetten nuquote:
Was zeker leuk. Lowlands was soberzoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Was het leuk? Ik heb ze toen niet gezien. Dit jaar wel.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
'rarara'?
Kan iemand dit even bevestigen?
Your musical compatibility with rarara is UNKNOWNquote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Zo'n beetje de helft gaat hier gewoon naar LL?
Ik vind dat laatste album wel een beetje veel imitatiewerk van o.a. The Kinks en The Who om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken ze al een tijdje. Owww de eerste CD is echt zo gaaf. De tweede heb ik wat minder mee en die derde ben ik na het concert echt van gaan houden. Aah, snel aanzetten nu
Wij kregen twee dagen van tevoren te horen dat we heen konden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Was zeker leuk. Lowlands was soberzo
Dit jaar geen Lowlands voor mij, wel Szigetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:07 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik vind dat laatste album wel een beetje veel imitatiewerk van o.a. The Kinks en The Who om eerlijk te zijn
Dat doe ik volgend jaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:07 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Dit jaar geen Lowlands voor mij, wel Sziget
jopquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef Gitaarmat het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:07 schreef yosander het volgende:
Hier zijn ze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:07 schreef yosander het volgende:
Hier zijn ze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wel. Dit sowieso;quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Acts die ik zeker ga bezoeken zijn Trentemoller, Crystal Castles, Aphex Twin, The Wombats, Rise Against én natuurlijk EINDBAAS Mayer Hawthornequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Naamgenootje.quote:Op [ url=http://forum.fok.nl/topic/1658980/7/25#97436512]zaterdag 28 mei 2011 22:07[/url] schreef yosander het volgende:
Hier zijn ze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergeet opperbaas Omar Souleyman niet!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik wel. Dit sowieso;
[..]
Acts die ik zeker ga bezoeken zijn Trentemoller, Crystal Castles, Aphex Twin, The Wombats, Rise Against én natuurlijk EINDBAAS Mayer Hawthorne
Is het gezichtsbedrog of zijn de schouders van die andere persoon daadwerkelijk zo veel hoger?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:07 schreef yosander het volgende:
Hier zijn ze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Your musical compatibility with rarara is UNKNOWN
Once rarara listens to more music, your compatibility score will be shown here.
Herkenbaar ditquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een collega van mij heeft al zn bandjes nog om zn polsen zitten van afgelopen jaren.
Ben ik jouw collega?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een collega van mij heeft al zn bandjes nog om zn polsen zitten van afgelopen jaren.
Nee geen gezichtsbedrog. Ik ben niet zo groot en bijna al m'n vrienden zijn dat juist welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Is het gezichtsbedrog of zijn de schouders van die andere persoon daadwerkelijk zo veel hoger?
SEXYS PICss
Fuck Omar Souleyman.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Vergeet opperbaas Omar Souleyman niet!
Als iedereen dronken is wordt dat toch wel een feest.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Fuck Omar Souleyman.
Snap niet wat daar goed aan is xD
Zou grappig zijn welquote:
Whehehequote:
Kunnen ze je beschermen allusss!!!oneshift!1quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee geen gezichtsbedrog. Ik ben niet zo groot en bijna al m'n vrienden zijn dat juist wel![]()
![]()
.
Ja, maar de muziek is toch wel de sfeermakerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:11 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Als iedereen dronken is wordt dat toch wel een feest.
Beeld je in hoe dit moet zijn, in de Lima ofzo, geheid staat iedereen daar met palmtakken en vuilniscontainers en weet ik wat te zwaaien.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Fuck Omar Souleyman.
Snap niet wat daar goed aan is xD
Bij mij op 2,08, maar ben blijven hangen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
POTVERDOMME
vroeger schatte ze me op 2.15
Ik heb eigenlijk nooit ruzie tijdens het uitgaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou grappig zijn wel
[..]
WhehehePics!
[..]
Kunnen ze je beschermen allusss!!!oneshift!1
Oké oké ik geef je gelijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Beeld je in hoe dit moet zijn, in de Lima ofzo, geheid staat iedereen daar met palmtakken en vuilniscontainers en weet ik wat te zwaaien.
Ook al lengtegenootquote:
Ja dit, hoe lang ben jij eigenlijk?quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit ruzie tijdens het uitgaan. De langste van onze groep gisteren wel weer, maar dat waren dan ook downies die ruzie zochten
.
Niemand durft gewoon ruzie met jou te zoeken, aangezien ze bang voor je zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit ruzie tijdens het uitgaan. De langste van onze groep gisteren wel weer, maar dat waren dan ook downies die ruzie zochten
.
Hoe lang ben jij?quote:
1.63quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dit, hoe lang ben jij eigenlijk?
[..]Vechten met downies.
Ah. Hoe lang ben jij dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja Sander hoe lang ben jij?
En wow 1.63Ik ben langer dan jijjjjj!
Bijnaquote:
Mwah, met hem moet je dan geen ruzie krijgen. Maar die downies hadden last van dronkenmanspraatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dit, hoe lang ben jij eigenlijk?
[..]Vechten met downies.
Stiekem is dat 't hèquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niemand durft gewoon ruzie met jou te zoeken, aangezien ze bang voor je zijn
Ezell. Kluns. Niet in evenwicht staan of lopen. Vaak omvallen. Hakken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Bijna, ik ben 1,70. Maar als je hakken draagt kom je vast wel in de buurt
!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kleintje ;D
Vragen aan een lilliputter wat ze later willen doen als ze groot zijn
Die vriend van mij is 2,05-2,10quote:
Whihihi awquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ezell. Kluns. Niet in evenwicht staan of lopen. Vaak omvallen. Hakken.![]()
Nah, is verder ook geen probleem hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ezell. Kluns. Niet in evenwicht staan of lopen. Vaak omvallen. Hakken.![]()
[..]
Ik heb alleen maar mijn Lowlands-bandje:quote:
Dat vraagt gewoon om problemen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Nah, is verder ook geen probleem hoor.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:17 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar mijn Lowlands-bandje:
[ afbeelding ]
Maar ik ken ook iemand die echt nog van festivals van een paar jaar terug die bandjes om heeft. Bij mij ruikt dat ding al niet zo fris meer, bij hem is er volgens mij al nieuw leven aan het ontstaan onder die bandjes.
18. Hij heeft ook een operatie ondergaan aan de knieschijven jaren terug om niet nog langer te wordenquote:
Durf ik niet te zeggenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's wel heel ruim genomen, hoeveel nu precies?
Die van mij is half afgebrand met een aansteker geprobeerd het mooi te maken maar totaal mislukt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:17 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar mijn Lowlands-bandje:
[ afbeelding ]
Maar ik ken ook iemand die echt nog van festivals van een paar jaar terug die bandjes om heeft. Bij mij ruikt dat ding al niet zo fris meer, bij hem is er volgens mij al nieuw leven aan het ontstaan onder die bandjes.
Ik bedoel dat je niet op hakken kan lopenquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet op hakken kan lopen. Klacht: lange meiden op hoge hakken
. Lijk ik nog kleiner
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist door dat ding met zo'n aansteker half af te branden valt die stof niet uit elkaar volgens mij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die van mij is half afgebrand met een aansteker geprobeerd het mooi te maken maar totaal mislukt.Jij hebt dat gewoon afgeknipt obzo?
Dit lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:20 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Juist door dat ding met zo'n aansteker half af te branden valt die stof niet uit elkaar volgens mij.
Je had toch ook al in hoe zie je er nu uit gepost of ben ik nu in de war?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Nu kan iedereen ook mijn kop zien door dat kuttwitter-icoontje
weghalen die shit
O, haha zo. Nadelen van Nederland hé. Gelukkig zijn er ook genoeg meiden die kleiner zijn van 1,70.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet op hakken kan lopen. Klacht: lange meiden op hoge hakken
. Lijk ik nog kleiner
.
Welterustenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:23 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga zo maar slapen denk ik, ben kapot moe
Dat klinkt verkeerd..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja toch whihihi, en hij geeft je snoep als je hem gaat followen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |