Ik heb eigenlijk nooit ruzie tijdens het uitgaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou grappig zijn wel
[..]
WhehehePics!
[..]
Kunnen ze je beschermen allusss!!!oneshift!1
Oké oké ik geef je gelijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Beeld je in hoe dit moet zijn, in de Lima ofzo, geheid staat iedereen daar met palmtakken en vuilniscontainers en weet ik wat te zwaaien.
Ook al lengtegenootquote:
Ja dit, hoe lang ben jij eigenlijk?quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit ruzie tijdens het uitgaan. De langste van onze groep gisteren wel weer, maar dat waren dan ook downies die ruzie zochten
.
Niemand durft gewoon ruzie met jou te zoeken, aangezien ze bang voor je zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit ruzie tijdens het uitgaan. De langste van onze groep gisteren wel weer, maar dat waren dan ook downies die ruzie zochten
.
Hoe lang ben jij?quote:
1.63quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dit, hoe lang ben jij eigenlijk?
[..]Vechten met downies.
Ah. Hoe lang ben jij dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja Sander hoe lang ben jij?
En wow 1.63Ik ben langer dan jijjjjj!
Bijnaquote:
Mwah, met hem moet je dan geen ruzie krijgen. Maar die downies hadden last van dronkenmanspraatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dit, hoe lang ben jij eigenlijk?
[..]Vechten met downies.
Stiekem is dat 't hèquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niemand durft gewoon ruzie met jou te zoeken, aangezien ze bang voor je zijn
Ezell. Kluns. Niet in evenwicht staan of lopen. Vaak omvallen. Hakken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Bijna, ik ben 1,70. Maar als je hakken draagt kom je vast wel in de buurt
!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kleintje ;D
Vragen aan een lilliputter wat ze later willen doen als ze groot zijn
Die vriend van mij is 2,05-2,10quote:
Whihihi awquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ezell. Kluns. Niet in evenwicht staan of lopen. Vaak omvallen. Hakken.![]()
Nah, is verder ook geen probleem hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ezell. Kluns. Niet in evenwicht staan of lopen. Vaak omvallen. Hakken.![]()
[..]
Ik heb alleen maar mijn Lowlands-bandje:quote:
Dat vraagt gewoon om problemen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Nah, is verder ook geen probleem hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |