Zou grappig zijn welquote:
Whehehequote:
Kunnen ze je beschermen allusss!!!oneshift!1quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee geen gezichtsbedrog. Ik ben niet zo groot en bijna al m'n vrienden zijn dat juist wel![]()
![]()
.
Ja, maar de muziek is toch wel de sfeermakerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:11 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Als iedereen dronken is wordt dat toch wel een feest.
Beeld je in hoe dit moet zijn, in de Lima ofzo, geheid staat iedereen daar met palmtakken en vuilniscontainers en weet ik wat te zwaaien.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Fuck Omar Souleyman.
Snap niet wat daar goed aan is xD
Bij mij op 2,08, maar ben blijven hangen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
POTVERDOMME
vroeger schatte ze me op 2.15
Ik heb eigenlijk nooit ruzie tijdens het uitgaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou grappig zijn wel
[..]
WhehehePics!
[..]
Kunnen ze je beschermen allusss!!!oneshift!1
Oké oké ik geef je gelijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Beeld je in hoe dit moet zijn, in de Lima ofzo, geheid staat iedereen daar met palmtakken en vuilniscontainers en weet ik wat te zwaaien.
Ook al lengtegenootquote:
Ja dit, hoe lang ben jij eigenlijk?quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit ruzie tijdens het uitgaan. De langste van onze groep gisteren wel weer, maar dat waren dan ook downies die ruzie zochten
.
Niemand durft gewoon ruzie met jou te zoeken, aangezien ze bang voor je zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit ruzie tijdens het uitgaan. De langste van onze groep gisteren wel weer, maar dat waren dan ook downies die ruzie zochten
.
Hoe lang ben jij?quote:
1.63quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dit, hoe lang ben jij eigenlijk?
[..]Vechten met downies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |