FIXEDquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
un, deux, trois, quatre, cinq, six, huit, neuf, dix
HAHA
JAquote:
quote:
Haah, thanks. Ik heb echt geen idee hoe je dat allemaal schrijft. Mijn uitspraak is ook al zo belabberd.quote:
Wat danquote:
PATRICK AANGENAAM.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:29 schreef Etsu het volgende:
SANDER, WE HANGEN PINO112 (hoe heet je eigenlijk?) OP VOOR HET WEGHALEN VAN JE NAAM![]()
![]()
Lekk0r puh.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nouja, ik vind het een kut TT omdat ik geen vakantie heb voorlopig.
Mijne ook hoor, en toch een 8 voor mn mondelingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haah, thanks. Ik heb echt geen idee hoe je dat allemaal schrijft. Mijn uitspraak is ook al zo belabberd.
Knap en slim samen gaat niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:30 schreef Ezell het volgende:
Verdomme, ik wilde morgen naar het centrum toe. Herinner ik me net dat het morgen dicht is, omdat het zondag is.![]()
Stom, ga naar een écht centrum toe dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:30 schreef Ezell het volgende:
Verdomme, ik wilde morgen naar het centrum toe. Herinner ik me net dat het morgen dicht is, omdat het zondag is.![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:29 schreef Etsu het volgende:
SANDER, WE HANGEN PINO112 (hoe heet je eigenlijk?) OP VOOR HET WEGHALEN VAN JE NAAM![]()
![]()
Prulezquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Patrick, zijn we nog niet tegengekomen hier.
Ja.quote:
Sunny Beach, dat ken ik van Oh Oh Cherso ja?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:31 schreef yosander het volgende:
Ik moet deze week ook maar eens naar de stad, kleertjes kopen voor de zomer en Sunny Beach![]()
Ja, maar ik wilde wat bij een lokaal winkeltje halen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stom, ga naar een écht centrum toe dan.
Nee dit ligt in Bulgarijequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sunny Beach, dat ken ik van Oh Oh Cherso ja?![]()
Star Beach, ook goed. Eén pot krep.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee dit ligt in Bulgarije. Je bedoelt Star Beach met DJ Tony Star
![]()
?
Tonyquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:33 schreef yosander het volgende:
[..]
![]()
?
Die komt hier in de buurt op een of ander Meifestival voor kinderen spelen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:33 schreef yosander het volgende:
[..]
![]()
?
Nouja verzonnen...zo sluit hij wel altijd zijn postsquote:
Ow, balen dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde wat bij een lokaal winkeltje halen.
Gr grquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Nouja verzonnen...zo sluit hij wel altijd zijn posts
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:34 schreef Pino112 het volgende:
Ik eis een TT-change naar 'Waar yosander & de rest vakantie hebben'. Modje?
Ik eis een TT-change naar 'Waar yosander & de rest vakantie hebben, behalve die Klinkerbotsing, lekker voor d'r!
'. Modje?
Nee, want Sunny Beach zit vol met Scandinavische chickies en niet met Nederlandse Sjonnie's en Anita'squote:
Ik eis een TT-change naar 'Waar yosander & de rest vakantie hebben'. Modje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |