Jij doet fappen met links?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:47 schreef yosander het volgende:
Teringkut, heb nog steeds pijn in m'n linkerschouder en linker bovenarm.
2de corrector afschaffen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het nakijken kost aardig veel tijd hoor.
Jij schrijft met links?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:47 schreef yosander het volgende:
Teringkut, heb nog steeds pijn in m'n linkerschouder en linker bovenarm.
Rechts en linksquote:
Dat eigenlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat Sander fapt.Hij laat het gewoon doen hoor.
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Jij zou toch een foto van jezelf in pak laten zien?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Rechts en links. Nee zal wel door het gala van gisteren komen
.
Bier achterover slaan met linksquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Rechts en links. Nee zal wel door het gala van gisteren komen
.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee.
Impliceren dat ik schrijf. Dat laat ik wel doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doe ik wel met zowel links als rechtsquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee.
Impliceren dat ik schrijf. Dat laat ik wel doen.Sryl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjequote:
Oja klopt! Heb er wel eentje toen ik 'm paste in de winkel. Rest van de foto's heeft een vriend van mequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij zou toch een foto van jezelf in pak laten zien?![]()
Vooruit Klinkquote:
Ook een feest gehad gisterenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb een snee en een schaafwond op mijn vinger, en geen idee waar ze vandaan komen.
Wil je het volgende opschrijven voor in mijn fobo dan:quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb een snee en een schaafwond op mijn vinger, en geen idee waar ze vandaan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |