Ja, en die dingen zonder suikerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:59 schreef Gitaarmat het volgende:
* Gitaarmatwil de oude Taksi-verpakkingen terug!
Nee, die op het plaatje. Dat is bijna het enige dat ik drink.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar dan wel appel en limoen.
Of wa dat iets anders.
http://www.last.fm/user/Rik_FMquote:
quote:Your musical compatibility with Jw4n is Super
Music you have in common includes Noah and the Whale, The Beatles, Mumford & Sons, The Smiths and José González.
Your musical compatibility with Rik_FM is SUPERquote:
Ja wheheh. Noah and the Whale, live gezien allusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:00 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Rik_FM
Jij bent zeker Jw4n?
[..]
Staat gewoon hier bij je knopjes hoor.quote:
José Gonzalez is baasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:00 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Rik_FM
Jij bent zeker Jw4n?
[..]
Oh...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja wheheh. Noah and the Whale, live gezien allus
[..]
Staat gewoon hier bij je knopjes hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh...Gaat stress hebben voor 16 juni, jij belhamel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Klinkerbotsing STALKERquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaat stress hebben voor 16 juni, jij belhamel!
Waar?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja wheheh. Noah and the Whale, live gezien allus
Melkweg.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:02 schreef Corkscrew het volgende:
Goede muziek luistert iedereen hier
[..]
Waar?
quote:
Tfoe a zemmel,quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Wolla ik heb wel last.fm! Maar wel leegjes
Gezien op Lowlands vorig jaarquote:
Ditquote:
Ahh, oké vet. Toen kende ik ze net.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
18 april geloof ik. Tijd terug alweer.![]()
Keivette foto's ook gemaakt.
Was het leuk? Ik heb ze toen niet gezien. Dit jaar wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:05 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Gezien op Lowlands vorig jaarIk heb er nog een plectrum aan overgehouden.
'rarara'?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Hoe zou ik toch heten op last.fm rarara
Ik ken ze al een tijdje. Owww de eerste CD is echt zo gaaf. De tweede heb ik wat minder mee en die derde ben ik na het concert echt van gaan houden. Aah, snel aanzetten nuquote:
Was zeker leuk. Lowlands was soberzoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Was het leuk? Ik heb ze toen niet gezien. Dit jaar wel.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
'rarara'?
Kan iemand dit even bevestigen?
Your musical compatibility with rarara is UNKNOWNquote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Zo'n beetje de helft gaat hier gewoon naar LL?
Ik vind dat laatste album wel een beetje veel imitatiewerk van o.a. The Kinks en The Who om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken ze al een tijdje. Owww de eerste CD is echt zo gaaf. De tweede heb ik wat minder mee en die derde ben ik na het concert echt van gaan houden. Aah, snel aanzetten nu
Wij kregen twee dagen van tevoren te horen dat we heen konden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Was zeker leuk. Lowlands was soberzo
Dit jaar geen Lowlands voor mij, wel Szigetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:07 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik vind dat laatste album wel een beetje veel imitatiewerk van o.a. The Kinks en The Who om eerlijk te zijn
Dat doe ik volgend jaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:07 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Dit jaar geen Lowlands voor mij, wel Sziget
jopquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef Gitaarmat het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:07 schreef yosander het volgende:
Hier zijn ze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:07 schreef yosander het volgende:
Hier zijn ze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wel. Dit sowieso;quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Acts die ik zeker ga bezoeken zijn Trentemoller, Crystal Castles, Aphex Twin, The Wombats, Rise Against én natuurlijk EINDBAAS Mayer Hawthornequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Naamgenootje.quote:Op [ url=http://forum.fok.nl/topic/1658980/7/25#97436512]zaterdag 28 mei 2011 22:07[/url] schreef yosander het volgende:
Hier zijn ze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergeet opperbaas Omar Souleyman niet!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik wel. Dit sowieso;
[..]
Acts die ik zeker ga bezoeken zijn Trentemoller, Crystal Castles, Aphex Twin, The Wombats, Rise Against én natuurlijk EINDBAAS Mayer Hawthorne
Is het gezichtsbedrog of zijn de schouders van die andere persoon daadwerkelijk zo veel hoger?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:07 schreef yosander het volgende:
Hier zijn ze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Your musical compatibility with rarara is UNKNOWN
Once rarara listens to more music, your compatibility score will be shown here.
Herkenbaar ditquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een collega van mij heeft al zn bandjes nog om zn polsen zitten van afgelopen jaren.
Ben ik jouw collega?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een collega van mij heeft al zn bandjes nog om zn polsen zitten van afgelopen jaren.
Nee geen gezichtsbedrog. Ik ben niet zo groot en bijna al m'n vrienden zijn dat juist welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Is het gezichtsbedrog of zijn de schouders van die andere persoon daadwerkelijk zo veel hoger?
SEXYS PICss
Fuck Omar Souleyman.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Vergeet opperbaas Omar Souleyman niet!
Als iedereen dronken is wordt dat toch wel een feest.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Fuck Omar Souleyman.
Snap niet wat daar goed aan is xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |