Napoleon Dynamitequote:
Dramaqueen idd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:16 schreef msnk het volgende:
Alleen een wonder kan Man Utd redden... Er is nog een uur man!!!!!
geeft echt wat extra's idd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:16 schreef Godtje het volgende:
Wat een top camera's zijn die vliegende dingen toch.
Vraag me af he... Zou hij zich de afgelopen 4 weken niet gefapt hebben om vandaag maar genoeg munitie te hebben?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:16 schreef msnk het volgende:
Alleen een wonder kan Man Utd redden... Er is nog een uur man!!!!!
Jij kan maar één goal scoren in een half uur tijdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:17 schreef Stuurver het volgende:
Die commentator in die sopcast stream is dezelfde als in Fifa.
Martin Tyler volgens mij.
Voelt nu net of ik Fifa speel
De vertraging vindt ik nog het ergste (nos werkt nog steeds niet)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:17 schreef Stuurver het volgende:
Die commentator in die sopcast stream is dezelfde als in Fifa.
Martin Tyler volgens mij.
Voelt nu net of ik Fifa speel
Hier hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik wil eigenlijk wat te eten pakken, maar dan moet ik van mijn plek af
Wacht dan 10 min.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik wil eigenlijk wat te eten pakken, maar dan moet ik van mijn plek af
Banquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Man U
Eeensch met deze manquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:16 schreef bianconeri het volgende:
Walgelijke tussenstand alweer, wat een drama toch altijd weer. Nederlaag voor voetbal komt eraan
Barca is gewoon een walgelijke club, had altijd wel wat met Barca maar met name dit jaar is de club in groot geval geraakt, niet kwa resultaat natuurlijk maar het spel!
Fc jankers, Fc Swalchbewood, Fc Hollywood. Voetballen kunnen ze niet meer, op passen na dan dat doen ze de hele wedstrijd zonder enig nut vaak. en toch roemt iedereen ze erom, hoezo onzin?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vraag me af he... Zou hij zich de afgelopen 4 weken niet gefapt hebben om vandaag maar genoeg munitie te hebben?
Apart dat een ploeg die niet kan voetballen alle prijzen in het voetbal wint.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:16 schreef bianconeri het volgende:
Walgelijke tussenstand alweer, wat een drama toch altijd weer. Nederlaag voor voetbal komt eraan
Barca is gewoon een walgelijke club, had altijd wel wat met Barca maar met name dit jaar is de club in groot geval geraakt, niet kwa resultaat natuurlijk maar het spel!
Fc jankers, Fc Swalchbewood, Fc Hollywood. Voetballen kunnen ze niet meer, op passen na dan dat doen ze de hele wedstrijd zonder enig nut vaak. en toch roemt iedereen ze erom, hoezo onzin?
@n8n radio 1 natuurlijk zoals altijd...........
SOrry, verkeerde quotequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
GOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOLGOOOOL
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:19 schreef Specularium het volgende:
DOE HET VOOR EDJE STELLETJE ALCOHOLISTEN!!!!~
Hoezo? Dan kan Van der Sar weer de grote held van de avond worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja oke dat dan weer wel, als het maar geen verlenging/penalties wordt.
Voor klachten bel de fifaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:19 schreef Wilskracht het volgende:
Heerlijk een geweldige buitenspel goal
Hoop het nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:19 schreef Tom_88 het volgende:
Zei die commentator nou dat ie neutraal kijker is?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:19 schreef Tom_88 het volgende:
Zei die commentator nou dat ie neutraal kijker is?
Penalties zijn veel te engquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hoezo? Dan kan Van der Sar weer de grote held van de avond worden.
Zoiets moet je vooral zeggen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:19 schreef Agüero het volgende:
''Daar kan ik als neutraal toeschouwer mee leven.''
Ja ja.
vast wel, maar Kiks, Giggs dus, ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:19 schreef VonHinten het volgende:
HEEFT FERGUSON BUITEN DE DEUR GENEUKT?
(serieus?)
Penalties zijn briljant als je geen echte supporter van een van de twee clubs bent.quote:
quote:
Ja zag het laterquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zei voor de grap GOOOOOOO inplaats van GOOOOOOL hihi
Zei hij dat?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:19 schreef Elco.. het volgende:
''Daar kan ik als neutraal kijker mee leven''
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef Dekatria het volgende:
Eén of andere mongool schreeuwde uit het raam toen Barca daarstraks 1-0 maakte. Net even teruggeschreeuwd.
heldquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef Dekatria het volgende:
Eén of andere mongool schreeuwde uit het raam toen Barca daarstraks 1-0 maakte. Net even teruggeschreeuwd.
xDquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef Dekatria het volgende:
Dat is waar, als je neutraal bent wel, maar ik vind het altijd zo sneu als iemand mistquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef Silv het volgende:
[..]
Penalties zijn briljant als je geen echte supporter van een van de twee clubs bent.
Als je dat nog niet eens snapt.................... Als je dit niet sarcasist bedoelde.quote:
De commentator zei: "De kansen van Giggs om geridderd te worden zijn de afgelopen weken afgenomen. Alhoewel, Ferguson is ook geridderd...."quote:
35:42quote:
Rustig maar jongen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als je dat nog niet eens snapt.................... Als je dit niet sarcasist bedoelde.
Gelukkig is het 1-1 gewonnen, echt hopen dat Barca verliest en al die Barca geilers opzouten!!!!
Ben al dat ophemelen van Barca spuugzat, terwijl het spel alleen maar elk jaar slechter en saaier is geworden. Had vaak wat met Barca, maar zeker dit jaar ben ik er helemaal klaar mee.
Gloryhunters ook altijd, als ze verliezen is 99% van alle Barca fans, geen fan meer.
denk je?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:21 schreef Wing het volgende:
Ohhh... dan loop ik een beetje achter geloof ik.
Zit nu in de verlenging van de WK-finale.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef Dekatria het volgende:
echte Nederlander ditquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als je dat nog niet eens snapt.................... Als je dit niet sarcasist bedoelde.
Gelukkig is het 1-1 gewonnen, echt hopen dat Barca verliest en al die Barca geilers opzouten!!!!
Ben al dat ophemelen van Barca spuugzat, terwijl het spel alleen maar elk jaar slechter en saaier is geworden. Had vaak wat met Barca, maar zeker dit jaar ben ik er helemaal klaar mee.
Gloryhunters ook altijd, als ze verliezen is 99% van alle Barca fans, geen fan meer.
Tokkiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef Dekatria het volgende:
Ook een oude tv zeker? Of kijk je nog met antenne?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit nu in de verlenging van de WK-finale.
trage zooi.
Hoorde het ja, ik pak je nog wel jongequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef Dekatria het volgende:
Nee man, dat is actie reactie, zou ik ook doen als mijn geluid niet zo hard stond dat de hele straat het kan horen.quote:
"Sjemig wat zijn ze goed hè"quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo'n CL finale mist toch wel Ibi hoor...
Kan nog altijd!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:23 schreef msnk het volgende:
Mensen die zeiden dat dit 1-1 of 2-1 zou eindigen
Barca mag alleen winnen als hij de winnende maakt hehquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo'n CL finale mist toch wel Ibi hoor...
Zwart witquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook een oude tv zeker? Of kijk je nog met antenne?
yepquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Barca mag alleen winnen als hij de winnende maakt heh
Theoretisch wel jaquote:
en iemand moet constant de antenne omhoog houdenquote:
Jawel, maar ze vonden het een beetje raar om lelijke oranje schoenen in het blauw te maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:24 schreef Specularium het volgende:
Hebben ze die lelijke oranje schoenen niet in andere kleuren ofzo?
Viezerukquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Theoretisch wel ja
Theoretisch kan ik jou ook in de reet neuken maar dat gebeurt niet.
quote:fromlivesport4ever banned due to copyright infringement
Ik wist toen ik op invoeren drukte dat er een pipo zo'n opmerking zou maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jawel, maar ze vonden het een beetje raar om lelijke oranje schoenen in het blauw te maken.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wist toen ik op invoeren drukte dat er een pipo zo'n opmerking zou maken.
NOS doet het weerquote:
Kerkradequote:
Wat is een twitter analist?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:28 schreef msnk het volgende:
Je zou nu maar Twitter-analist of zo moeten zijn, shiiiit
selecteert.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
Als je Berbatov niet selecteerd mag je van mij niet winnen.
Lekkere combinaties van Bercelona
Alleen als Barça met 3-1 voorstaat ofoz.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:29 schreef Stuurver het volgende:
ibi komt er misschien de laatste 10 minuten in
Eten op de wcquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Geen blessuretijd aub ik heb trek en ik moet naar de wc
Honger.. trek hebben ze in Afrika.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Je hebt de blaas van een jong hondje.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Liever die van Busquets of Villa.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:30 schreef msnk het volgende:
Als die Ibi weer bij 90+4 inbrengt breek ik z'n nek persoonlijk
Even quoten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:30 schreef msnk het volgende:
Yup.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:30 schreef Eenskijken het volgende:
wel mooie eerste helft. zeker voor de ECHTE neutrale kijker
Als ik Ibi was zou ik bij een Engelse subtopper gaan spelen zoals Tottenhamquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:30 schreef msnk het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:30 schreef Eenskijken het volgende:
wel mooie eerste helft. zeker voor de ECHTE neutrale kijker
85" Blessure kut Iniesta <----> Afellayquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:30 schreef msnk het volgende:
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:30 schreef msnk het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
85" Blessure kut Iniesta <----> Afellay
90" Afellay omhaal 2-1
Hij wisselt Iniesta altijd voorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
85" Blessure kut Iniesta <----> Afellay
90" Afellay omhaal 2-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |