vast wel, maar Kiks, Giggs dus, ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:19 schreef VonHinten het volgende:
HEEFT FERGUSON BUITEN DE DEUR GENEUKT?
(serieus?)
Penalties zijn briljant als je geen echte supporter van een van de twee clubs bent.quote:
quote:
Ja zag het laterquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zei voor de grap GOOOOOOO inplaats van GOOOOOOL hihi
Zei hij dat?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:19 schreef Elco.. het volgende:
''Daar kan ik als neutraal kijker mee leven''
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef Dekatria het volgende:
Eén of andere mongool schreeuwde uit het raam toen Barca daarstraks 1-0 maakte. Net even teruggeschreeuwd.
heldquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef Dekatria het volgende:
Eén of andere mongool schreeuwde uit het raam toen Barca daarstraks 1-0 maakte. Net even teruggeschreeuwd.
xDquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef Dekatria het volgende:
Dat is waar, als je neutraal bent wel, maar ik vind het altijd zo sneu als iemand mistquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef Silv het volgende:
[..]
Penalties zijn briljant als je geen echte supporter van een van de twee clubs bent.
Als je dat nog niet eens snapt.................... Als je dit niet sarcasist bedoelde.quote:
De commentator zei: "De kansen van Giggs om geridderd te worden zijn de afgelopen weken afgenomen. Alhoewel, Ferguson is ook geridderd...."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |