Napoleon Dynamitequote:
Dramaqueen idd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:16 schreef msnk het volgende:
Alleen een wonder kan Man Utd redden... Er is nog een uur man!!!!!
geeft echt wat extra's idd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:16 schreef Godtje het volgende:
Wat een top camera's zijn die vliegende dingen toch.
Vraag me af he... Zou hij zich de afgelopen 4 weken niet gefapt hebben om vandaag maar genoeg munitie te hebben?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:16 schreef msnk het volgende:
Alleen een wonder kan Man Utd redden... Er is nog een uur man!!!!!
Jij kan maar één goal scoren in een half uur tijdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:17 schreef Stuurver het volgende:
Die commentator in die sopcast stream is dezelfde als in Fifa.
Martin Tyler volgens mij.
Voelt nu net of ik Fifa speel
De vertraging vindt ik nog het ergste (nos werkt nog steeds niet)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:17 schreef Stuurver het volgende:
Die commentator in die sopcast stream is dezelfde als in Fifa.
Martin Tyler volgens mij.
Voelt nu net of ik Fifa speel
Hier hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik wil eigenlijk wat te eten pakken, maar dan moet ik van mijn plek af
Wacht dan 10 min.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik wil eigenlijk wat te eten pakken, maar dan moet ik van mijn plek af
Banquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Man U
Eeensch met deze manquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:16 schreef bianconeri het volgende:
Walgelijke tussenstand alweer, wat een drama toch altijd weer. Nederlaag voor voetbal komt eraan
Barca is gewoon een walgelijke club, had altijd wel wat met Barca maar met name dit jaar is de club in groot geval geraakt, niet kwa resultaat natuurlijk maar het spel!
Fc jankers, Fc Swalchbewood, Fc Hollywood. Voetballen kunnen ze niet meer, op passen na dan dat doen ze de hele wedstrijd zonder enig nut vaak. en toch roemt iedereen ze erom, hoezo onzin?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vraag me af he... Zou hij zich de afgelopen 4 weken niet gefapt hebben om vandaag maar genoeg munitie te hebben?
Apart dat een ploeg die niet kan voetballen alle prijzen in het voetbal wint.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:16 schreef bianconeri het volgende:
Walgelijke tussenstand alweer, wat een drama toch altijd weer. Nederlaag voor voetbal komt eraan
Barca is gewoon een walgelijke club, had altijd wel wat met Barca maar met name dit jaar is de club in groot geval geraakt, niet kwa resultaat natuurlijk maar het spel!
Fc jankers, Fc Swalchbewood, Fc Hollywood. Voetballen kunnen ze niet meer, op passen na dan dat doen ze de hele wedstrijd zonder enig nut vaak. en toch roemt iedereen ze erom, hoezo onzin?
@n8n radio 1 natuurlijk zoals altijd...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |