Dan was de TT van de vorige verkeerd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is #3
Bijna door de benen van eigen keeper
iddquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan was de TT van de vorige verkeerd.
Gelukkig maar ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:56 schreef Smoofie het volgende:
Manchester doet dus wat niemand had verwacht, en dat is de wedstrijd niet kapot spelen
Dat klopt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorryquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar hoor je die?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:56 schreef Smoofie het volgende:
Damn, wat doet wim kieft. Hij ademt zwaar man.
nee, hij zei, niet buitenaards ophemelen, maar ophemelen heel graag.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:57 schreef n8n het volgende:
commentator die zegt dat we messie niet al te veel op moeten hemelen
fixedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:57 schreef alors het volgende:
Ik ben nog voor niemand, vind ManU echt een schijtclub maar gun het Edwin wel. Barca vind ik dan leuker, maar ik heb zo'n grafhekel aan dat theaterspel van ze
Moge de lekkerste winnen.
Dunnoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh die heb ik niethoe moet ik dat weten dan?
Gewoon Edje gunnen. Heeft ie verdiend.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:57 schreef alors het volgende:
Ik ben nog voor niemand, vind ManU echt een schijtclub maar gun het Edwin wel. Barca vind ik dan leuker, maar ik heb zo'n grafhekel aan dat theaterspel van ze
Moge de beste winnen.
Spaanse vrouwen >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>engelse vrouwenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:57 schreef Specularium het volgende:
Sowieso zijn Engelsen altijd beter dan Spanjaarden. In welke vorm dan ook.
En die Engelsen kunnen al behoorlijke mongolen zijn, kun je nagaan.
ok ok zit toch vrij dicht tegen de ozonlaag aan welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:57 schreef Cara het volgende:
[..]
nee, hij zei, niet buitenaards ophemelen, maar ophemelen heel graag.
Eensch. M.u.v de Nuts, Maxim etc. girls.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:58 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Spaanse vrouwen >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>engelse vrouwen
quote:
Kate perry is wel oke. En veel spaanse vrouwen zijn ook fuglyquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:58 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Spaanse vrouwen >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>engelse vrouwen
iid moet je in spanje eens op platteland komenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kate perry is wel oke. En veel spaanse vrouwen zijn ook fugly
Die is Amerikaans gekquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kate perry is wel oke. En veel spaanse vrouwen zijn ook fugly
Altijd? Vandaag bakken ze er niks van vooralsnog.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:59 schreef Moffol het volgende:
De rust die Barca over het spel heeft is toch altijd wel fenomenaal.
altijd met die grote watermeloenen in de krantquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Eensch. M.u.v de Nuts, Maxim etc. girls.
Is toch heerlijk manquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:59 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
altijd met die grote watermeloenen in de krant
Toch passen ze gewoon netjes in driehoekjes.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Altijd? Vandaag bakken ze er niks van vooralsnog.
Driehoekjes zijn overrated.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:00 schreef Moffol het volgende:
[..]
Toch passen ze gewoon netjes in driehoekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |