quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Kijk je uit? het watert, en het is best nogal glibberig zo hier en daarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:36 schreef densmee het volgende:
dag mensen ik zwier mij zelf maar weer eens op de brommer en dan opweg naar de Ekkersrijt.
jah, 10 cmquote:
ja ik kijk zeker uit, het miezert hier nu niet meer, en de weg is al weer aardig droog. maar nog wel lekker glad inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kijk je uit? het watert, en het is best nogal glibberig zo hier en daar
Hier regent het wel nu, naja, regen, het spettert een beetje.. da's precies het probleem; één dagje lekker plenzen en al die drab is van de wegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:41 schreef densmee het volgende:
[..]
ja ik kijk zeker uit, het miezert hier nu niet meer, en de weg is al weer aardig droog. maar nog wel lekker glad inderdaad.
Nee joh, t gaat om die ZXquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
Het is een vrachtwagen.
Kan zijn dat het een heel bijzondere is hoor, ik weet echt niks van die dingen.
Het is een heel bijzonderequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
Het is een vrachtwagen.
Kan zijn dat het een heel bijzondere is hoor, ik weet echt niks van die dingen.
De ZX staat nog bij het oude baasje op de zeedijk, haal ik morgen of maandag of zo wel ff opquote:
Natuurlijk, maar die Fap 1314 ken ik nog uit mijn kindertijd. Vond dat echt ontzettend stoere bakken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
FAP is gaaf jaMaar je kent de Zastava truckjes toch ook wel?
In Ierland en Japan niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
Alexxxxx is Hino bijzonder? T deed me aan Merc denken, maar was het niet. Stond op t werk voor de deur.
Aha, is het een apart merk, of een rebrand met iets ander design van een groter merk? Of wat is t verhaal er achter?quote:
Ja hoor, ging primaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:50 schreef RingBewoner het volgende:
Lol, met die Mazda de Ring over. Ging het een beetje?
vrachtwagendivisie van Toyotaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aha, is het een apart merk, of een rebrand met iets ander design van een groter merk? Of wat is t verhaal er achter?
Welnee, meestal alleen die dwarsverbinding waaraan de trommel hangt, maar ik zou eerder het lager verdenken, die gaan nogal eens deaudquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:49 schreef Duvel het volgende:
Kut, de aandrijfriem van de wasdroger is een beetje mol waardoor het ding bonkt. Ik geloof wel dat ik hem zelf kan vervangen, maar het halve apparaat moet uit elkaar.
Kewlquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
kennis van me zijn restauratieproject is klaar, na 7 jaar
[ afbeelding ]
Een plekkie precies in het verlengde van de bocht was beter geweest voor de shots, maar het is een beginquote:
quote:
ele rally, zo ongeveer in heel zuid oost brabant maar dit was op de ekkersrijt in eindhovenquote:
niet heel regelmatig, vooral naaldhout of amerikaanse eikenquote:Op zondag 29 mei 2011 01:20 schreef Sounddragon het volgende:
Hey Densmee, hoe vaak zaag jij Beuken en/of eikenhout?
Zijn er vaker dat soort rally's? Lijkt me wel leuk om een keer foto's te maken.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:19 schreef densmee het volgende:
[..]
ele rally, zo ongeveer in heel zuid oost brabant maar dit was op de ekkersrijt in eindhoven
exotic green rally in west brabant, maar dat is niet zo groot geloof ikquote:Op zondag 29 mei 2011 01:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zijn er vaker dat soort rally's? Lijkt me wel leuk om een keer foto's te maken.
Ok dan, schoonpaps is op zoek naar zakken snippers om zijn kaasjes en zulks te roken, vandaar de vraagquote:Op zondag 29 mei 2011 01:21 schreef densmee het volgende:
[..]
niet heel regelmatig, vooral naaldhout of amerikaanse eiken
ELE maakt onderdeel uit van de NL rally competitie, moet je even kijken of de site van de KNAF volgens mij. Er is in Overijssel ook altijd een hele grote rally 1x per jaar en verder nog een paar kleine op andere locaties.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zijn er vaker dat soort rally's? Lijkt me wel leuk om een keer foto's te maken.
ik heb nog stukjes bankirai voor jequote:Op zondag 29 mei 2011 01:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok dan, schoonpaps is op zoek naar zakken snippers om zijn kaasjes en zulks te roken, vandaar de vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
jij hoort te slapenquote:
Ik wilde vannacht al een opmerking maken 'wat ga je roken', maar mijn voorgevoel klopte dusquote:Op zondag 29 mei 2011 01:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok dan, schoonpaps is op zoek naar zakken snippers om zijn kaasjes en zulks te roken, vandaar de vraag
Wat heb jij gerookt?quote:Op zondag 29 mei 2011 10:41 schreef Alexxxxx het volgende:
maar eigenlijk hoor je elke minuut van de dag te genieten![]()
![]()
geen beukenquote:
nee, hij moet de Peuschroot oppoetsenquote:
Zijpaneel en achterpaneel moeten er af. De riem is de boosdoener: ik heb door een kier naar binnen gekeken en hij is beschadigd waardoor hij niet meer mooi over de spanrollen loopt, dat geeft bij iedere omwenteling van de trommel een *bonk*. Om het achterpaneel er af te halen moet ook het achterste lager los. Ik ga eerst wel een riem regelen en dan een keer de demontage beginnen.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee, meestal alleen die dwarsverbinding waaraan de trommel hangt, maar ik zou eerder het lager verdenken, die gaan nogal eens deaud
Aan willekeurig welke Peugeot wel dan?quote:
Ik heb het al tig keer gedaan, en ik amputeer meestal alleen het deksel en de achterkant, maar niet elke droger is hetzelfde natuurlijkquote:Op zondag 29 mei 2011 11:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zijpaneel en achterpaneel moeten er af. De riem is de boosdoener: ik heb door een kier naar binnen gekeken en hij is beschadigd waardoor hij niet meer mooi over de spanrollen loopt, dat geeft bij iedere omwenteling van de trommel een *bonk*. Om het achterpaneel er af te halen moet ook het achterste lager los. Ik ga eerst wel een riem regelen en dan een keer de demontage beginnen.
quote:
ik zal het in de gaten houden, maar de komende week/weken zit het er waarschijnlijk niet in, of je moet Amerikaanse eiken ook goed vindenquote:Op zondag 29 mei 2011 01:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of het met alleen de achterkant lukt. Ook opletten dat met de nieuwe snaar de trommel een beetje recht blijft zitten, i.v.m. terugplaatsen lagerdeksel. Dat op zijn buik had ik gelukkig ook verzonnen.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:04 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb het al tig keer gedaan, en ik amputeer meestal alleen het deksel en de achterkant, maar niet elke droger is hetzelfde natuurlijkplat op zijn face leggen op een deken of zo, dan voorkom je dat de trommel uit het deurrubber dondert; da's altijd een gekloot om weer goed te krijgen
Handyman verkoopt die snaren, maar er zal bij jou in de buurt ook wel ergens een witgoed knutselaartje zitten
een witte, zo'n vierkante bak met een rond deurtjequote:
Kan ook een vierkant deurtje zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:26 schreef lipje het volgende:
[..]
een witte, zo'n vierkante bak met een rond deurtje
Ik weet niet of dat ook werkt, ik had ook al geopperd om te kijken naar een meubelmaker in de regio die met eiken werkt, de pest is, dat zaagsel volgens mij ietsje te fijn is, maar met de kettingzaag maak je volgens mij precies iets grover spul, ik denk dat dat perfect zou zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 12:10 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zal het in de gaten houden, maar de komende week/weken zit het er waarschijnlijk niet in, of je moet Amerikaanse eiken ook goed vinden
Snaartje vervangen wijst zichzelf meestal wel, je moet alleen zorgen dat het geheel zo goed mogelijk op zijn plek blijft zittenquote:Op zondag 29 mei 2011 13:02 schreef Alfisti het volgende:
Helaas geen repairmanual voor je van dit typeStaan vaak shortcuts en handige tips in om het zo makkelijk mogelijk te doen.
ik kan krullen maken tot een 10cm lang ofzo, maar ook fijn poeder. helemaal afhankelijk van de hoek die je zaagtquote:Op zondag 29 mei 2011 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ook werkt, ik had ook al geopperd om te kijken naar een meubelmaker in de regio die met eiken werkt, de pest is, dat zaagsel volgens mij ietsje te fijn is, maar met de kettingzaag maak je volgens mij precies iets grover spul, ik denk dat dat perfect zou zijn
Amerikaans eiken is ietsje zoeter toch? ik had die zooi eens uit de bouwmarkt voor een kastje, en dat rook heel apart
Volgens mij is dat spul wat je kunt kopen meestal beuken, maar ik dacht dat eiken ook goed wasquote:Op zondag 29 mei 2011 13:12 schreef densmee het volgende:
[..]
ik kan krullen maken tot een 10cm lang ofzo, maar ook fijn poeder. helemaal afhankelijk van de hoek die je zaagt
en ik heb nog nooit eik geproefd dus ik heb geen idee over de smaak.
mijn collega heeft een rookoven en daar heeft hij een keer beuk voor gezaagd
Je hebt toch3 auto'squote:
Geen zaagsel, maar schaafsel.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ook werkt, ik had ook al geopperd om te kijken naar een meubelmaker in de regio die met eiken werkt, de pest is, dat zaagsel volgens mij ietsje te fijn is, maar met de kettingzaag maak je volgens mij precies iets grover spul, ik denk dat dat perfect zou zijn
Amerikaans eiken is ietsje zoeter toch? ik had die zooi eens uit de bouwmarkt voor een kastje, en dat rook heel apart
Bedankt voor het zoeken.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:02 schreef Alfisti het volgende:
Helaas geen repairmanual voor je van dit typeStaan vaak shortcuts en handige tips in om het zo makkelijk mogelijk te doen.
ook niet ééntje?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:03 schreef Resistor het volgende:
[..]
Geen zaagsel, maar schaafsel.
(hier staan 3 grote vuilniszakken gevuld met eikenmot op zolder, en nee, die ga ik niet verkopen)
Ik heb nog een mooi blokkie staan voor in dat Fisher Price ding, dan wordt het pas echt een bazen masjienquote:
grasmaaiercrossquote:Op zondag 29 mei 2011 14:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooi blokkie staan voor in dat Fisher Price ding, dan wordt het pas echt een bazen masjien
750 cc V-Twinnetje erin en niemand komt meer in je buurtquote:
er rijden er rond met grotere motoren.. Hayabusa blok is al heel normaalquote:Op zondag 29 mei 2011 15:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
750 cc V-Twinnetje erin en niemand komt meer in je buurt
Dixie Chopperquote:Op zondag 29 mei 2011 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er rijden er rond met grotere motoren.. Hayabusa blok is al heel normaalen heb er een met een V8 uiot een oude amerikaan gezien
Met praxisverf?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
whehe, tof
[ afbeelding ]
Diesletje staat voor huis. Nu ff een kunstenares zoeken die er wat moois van wil maken
Owquote:Op zondag 29 mei 2011 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er rijden er rond met grotere motoren.. Hayabusa blok is al heel normaalen heb er een met een V8 uiot een oude amerikaan gezien
Je zet het ding daar neer met de mededeling; "kijk maar wat je doet en bel maar als 'ie klaar is", of wat ??quote:
vraag een aantal kunstenaars naar hun idee, en geef de uitverkorene dan de vrije hand ja, op voorwaarde dat het low budget is en straatlegaal blijftquote:Op zondag 29 mei 2011 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je zet het ding daar neer met de mededeling; "kijk maar wat je doet en bel maar als 'ie klaar is", of wat ??
Die gast heeft een ernstig spraakgebrek...quote:
Ricky is de enige die over Liwwadden zingtquote:Op zondag 29 mei 2011 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is dat toch met die populariteit van matige B/C-artiesten tegenwoordig?
Ricky is een L-artiestquote:Op zondag 29 mei 2011 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is dat toch met die populariteit van matige B/C-artiesten tegenwoordig?
Naar be, daar zijn de vrouwen mooier.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:42 schreef Barcaconia het volgende:
Wat zal ik doen, nu naar .be rijden of morgenvroeg een half uur eerder uit bed?
Hoe vroeg is een half uur eerder? En waarvoor moet je naar BE?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:42 schreef Barcaconia het volgende:
Waarvoor naar BE?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:42 schreef Barcaconia het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
alhoewle er op dit moment ook mooie vrouwen in brabant zijn
Er zijn altijd mooie vrouwen in .be en ook in Brabantquote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
alhoewle er op dit moment ook mooie vrouwen in brabant zijn
Ik woon/werk daar, ben nu bij mijn ouders. 7 uur ipv half 8/8 uur dan.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe vroeg is een half uur eerder? En waarvoor moet je naar BE?
Dat valt wel mee toch?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er zijn altijd mooie vrouwen in .be en ook in Brabant
[..]
Ik woon/werk daar, ben nu bij mijn ouders. 7 uur ipv half 8/8 uur dan.
als je daadwerkelijk 22 bent, gedraag je eens niet als 13 of zoquote:Op zondag 29 mei 2011 20:52 schreef RingBewoner het volgende:
Oostblokvrouwen? Waar moet ik aan denken? Van die aantrekkelijke kogelstotsters?
Svetlana zal jou wel eens een leskov leren.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:52 schreef RingBewoner het volgende:
Oostblokvrouwen? Waar moet ik aan denken? Van die aantrekkelijke kogelstotsters?
inderdaad ik heb haar net even gebeld en ze had wel zin om er wat tandjes uit te raussen met de blote vuistenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Svetlana zal jou wel eens een leskov leren.
Geinige foto! Wat is het doel?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:08 schreef Duvel het volgende:
Had ik deze hier eigenlijk wel eens gepost?
[ afbeelding ]
Van de foto? Vastleggen. Ik heb 'm zelf gemaakt vorig jaar.quote:
Ik bedoel, wat is de achterliggende gedachte? Ik ken de auto verder niet ofzo. Ik vind het wel een gave foto.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Van de foto? Vastleggen. Ik heb 'm zelf gemaakt vorig jaar.
Pics dan.quote:
Lunch/rookpauze buiten.quote:
blokkoppen worden die polen ook wel genoemdquote:Op zondag 29 mei 2011 21:11 schreef Anne het volgende:
Maarre, waar ik werk lopen veel oostblokkers rond, maar veel van die vrouwen zijn ook vierkant of langwerpig hoor. Geen greintje vrouwelijkheid zeg maar, al proberen ze zich dan wel zo te kleden.
de lelijke oostblokkers komen naarhier. de mooie blijven daarquote:Op zondag 29 mei 2011 21:11 schreef Anne het volgende:
Maarre, waar ik werk lopen veel oostblokkers rond, maar veel van die vrouwen zijn ook vierkant of langwerpig hoor. Geen greintje vrouwelijkheid zeg maar, al proberen ze zich dan wel zo te kleden.
Er is geen achterliggende gedachte. Het was bij de grens tussen Peru en Bolivia, daar stond een bord: Copacabana 8 km, en een gammele Lada als taxi.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik bedoel, wat is de achterliggende gedachte? Ik ken de auto verder niet ofzo. Ik vind het wel een gave foto.
Nee hoor. Er zitten ook wel een paar mooie bij.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de lelijke oostblokkers komen naarhier. de mooie blijven daar
jij?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zitten ook wel een paar mooie bij.
das best oostelijkquote:Op zondag 29 mei 2011 21:33 schreef Anne het volgende:
[..]. Mijn ID zegt dat ik in Nijmegen ben geboren.
Pleonasmequote:
Anneland is meer dan oostelijk genoeg.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:33 schreef Anne het volgende:
[..]. Mijn ID zegt dat ik in Nijmegen ben geboren.
Waaaaaaaaaahquote:Op zondag 29 mei 2011 21:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Anneland is meer dan oostelijk genoeg.
Vrouwquote:
quote:
nee, SD valt op kleine meisjesquote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef lipje het volgende:
Mogen we nu ook concluderen dat SD op oostblokvrouwen valt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, SD valt op kleine meisjes
Kleine vrouwen met mooie vormenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
lul nietquote:Op zondag 29 mei 2011 22:08 schreef Anne het volgende:
Ik heb geen vormen! Maar ik ben gelukkig ook niet vierkant
.
je bent wel oostelijkquote:Op zondag 29 mei 2011 22:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Klopt trouwens, ik voeldoe aan de eisen; Ik kan ook niet rijden, vraag maar aan SD.
Heb ik nooit gezegdquote:Op zondag 29 mei 2011 22:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Klopt trouwens, ik voeldoe aan de eisen; Ik kan ook niet rijden, vraag maar aan SD.
Net gevoeld; hoax!quote:
Dus ik kan wel rijdenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd
Ik zeg dat je je dood gaat schamen als je ooit eens een BODW filmpje van jezelf gepresenteerd zou krijgen
Nouja zegquote:Op zondag 29 mei 2011 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt. en geen billen
gelukkig heb je wel een mooi snoetje
Daar is een tegendeel-bewijzend gifje vanquote:Op zondag 29 mei 2011 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt. en geen billen
gelukkig heb je wel een mooi snoetje
Hear hearquote:Op zondag 29 mei 2011 22:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Daar is een tegendeel-bewijzend gifje van
Mjah, rijden am sich is wel ok, al denk ik dat sommige medeweggebruikers daar wel eens een andere mening over zouden kunnen hebbenquote:
waar? een gifje met billen bij Anne?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Daar is een tegendeel-bewijzend gifje van
Aiiii, je hebt wat gemist jonguhquote:
Netjes geworden, alleen had die fan wel gewoon zwart gemogen, die vind ik een beetje over the top zoquote:Op zondag 29 mei 2011 22:14 schreef Dingest het volgende:
Mijn poging om het blok wat op te leuken/te reinigen nu het bijna klaar is - puristen moeten even een andere kant opkijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is even voor de show, ik moet nog wat dingen terugzetten en de verdeler op tijd zetten en kleppen stellen. Ook het luchtfilterhuis krijgt een nieuw kleurtje, misschien nog wat klein grut als er nog wat in de busjes zit. Het zijn twee verschillende tinten blauw omdat ik geen zin had om naar een andere zaak te moeten (of te wachten tot dinsdag) voor exact dezelfde kleur. Wat het resultaat op langere termijn is weet ik niet, het is verder een probeersel en ik heb maar beperkte verf- en reinigingsmiddelen
Omdat het niet lief is dat je zegt dat ik geen billen heb, hierbij het door danpy genoemde bewijsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat het niet lief is dat je zegt dat ik geen billen heb, hierbij het door danpy genoemde bewijs.
ok, dat is een goede kont idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Omdat het niet lief is dat je zegt dat ik geen billen heb, hierbij het door danpy genoemde bewijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent me er een.
Nee.
Het zijn er zelfs 2!quote:
[..]
Niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
2 keer de helft, zaagmansquote:
oph ja das waar ookquote:Op zondag 29 mei 2011 23:40 schreef Anne het volgende:
Nee joh, een halve. Donderdag en vrijdag ben je vrij joh.
Achteraf gezien wel, nu het weer bij elkaar zit merk ik weer hoe compact zo'n blok eigenlijk, dan overheerst het toch wel weer wat (en ik had ook geen zin om een hele bus lak voor één onderdeeltje te kopen, want erg netjes was de fan ook niet meer). Maar goed, zo vaak hoop ik toch niet onder de motorkap te hoeven kijkenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Netjes geworden, alleen had die fan wel gewoon zwart gemogen, die vind ik een beetje over the top zoEn ik had persoonlijk een kleur genomen die wat meer bij de carrosseriekleur matcht, maar ieder zijn smaak
Erg bijzonder. Ik vraag me af wat de verf doet met de grip van de V-snaren op de poelies.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:14 schreef Dingest het volgende:
Mijn poging om het blok wat op te leuken/te reinigen nu het bijna klaar is - puristen moeten even een andere kant opkijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is even voor de show, ik moet nog wat dingen terugzetten en de verdeler op tijd zetten en kleppen stellen. Ook het luchtfilterhuis krijgt een nieuw kleurtje, misschien nog wat klein grut als er nog wat in de busjes zit. Het zijn twee verschillende tinten blauw omdat ik geen zin had om naar een andere zaak te moeten (of te wachten tot dinsdag) voor exact dezelfde kleur. Wat het resultaat op langere termijn is weet ik niet, het is verder een probeersel en ik heb maar beperkte verf- en reinigingsmiddelen
Ik weet niet welke verf het is maar het kan maar zo een kleverige gladde vette bende gaan worden..quote:Op maandag 30 mei 2011 01:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Erg bijzonder. Ik vraag me af wat de verf doet met de grip van de V-snaren op de poelies.
Ik ook hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:54 schreef RingBewoner het volgende:
Vrijdag vrij? Hoe, wat waar? Ik moet volgens mij gewoon werken.
Hemelvaartsdag.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:54 schreef RingBewoner het volgende:
Vrijdag vrij? Hoe, wat waar? Ik moet volgens mij gewoon werken.
prima verhouding; 3 dagen arbeid, 4 dagen weekendquote:
Arbeider!quote:
Fixedquote:Op maandag 30 mei 2011 09:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
prima verhouding; 3 2,5 dagen arbeid, 4 5 dagen weekend
Lol!quote:
[..]
Lingerie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Goed lezen, er wordt precies uitgelegd wat er mis is (in de notificatie). Je moet snel handelen anders verdwijnt je site volledig uit de search results en dat duurt heel lang voordat het weer gecorrigeerd is. De search results zijn niet te corrigeren als je eenmaal gezakt bent.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:10 schreef Dangel het volgende:
ja, jottem. heb googol al geïnformeerd, snap er niks van.
De pasta is al opquote:
ik woensdag t/m zondagquote:
op alexmiedema.com staan alleen foto's, dus die zoekresultaten boeien me neitquote:Op maandag 30 mei 2011 18:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed lezen, er wordt precies uitgelegd wat er mis is (in de notificatie). Je moet snel handelen anders verdwijnt je site volledig uit de search results en dat duurt heel lang voordat het weer gecorrigeerd is. De search results zijn niet te corrigeren als je eenmaal gezakt bent.
Alle pagina's die je foto's linken gebeurt hetzelfde mee. Dus ook Buzzybee. Mij boeit het niet, zeg het allen om je te helpen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op alexmiedema.com staan alleen foto's, dus die zoekresultaten boeien me neit
ga er zo ff mee bezig, eerst eten, ben net thuis, diesletje was kapotquote:Op maandag 30 mei 2011 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle pagina's die je foto's linken gebeurt hetzelfde mee. Dus ook Buzzybee. Mij boeit het niet, zeg het allen om je te helpen.
quote:
Dat heeft geen zin als er nog malware op je site staatquote:Op maandag 30 mei 2011 12:10 schreef Dangel het volgende:
ja, jottem. heb googol al geïnformeerd, snap er niks van.
sleutel draaide niet meer in het contactslot. Anderhlaf uur op de wegenwacht gewacht, 100 keer geprobeerd, eerste poging van hem lukt hetgewoon.. maar contactslot is wel goed gaar, is al voor 99% gedemonteerd, morgen ff andere in laten hangenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:58 schreef Alfisti het volgende:
Dat meen je niet AlexxxxxxWat is er aan de hand?
Googolplexian is de tussenpersoon die alexmiedema.com host, lijkt me de enige juiste oplossing om met hem conatct te zoeken he?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin als er nog malware op je site staat
Eerder averechts...
Ik had zoiets soortgelijks.. Sleutel wilde helemaal niet meer het slot inquote:Op maandag 30 mei 2011 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sleutel draaide niet meer in het contactslot. Anderhlaf uur op de wegenwacht gewacht, 100 keer geprobeerd, eerste poging van hem lukt hetgewoon.. maar contactslot is wel goed gaar, is al voor 99% gedemonteerd, morgen ff andere in laten hangen
Enige troost is dat onderdelen van een ZX bijna niets kosten op de sloop geloof ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sleutel draaide niet meer in het contactslot. Anderhlaf uur op de wegenwacht gewacht, 100 keer geprobeerd, eerste poging van hem lukt hetgewoon.. maar contactslot is wel goed gaar, is al voor 99% gedemonteerd, morgen ff andere in laten hangen
Nee, er staat wat javascript/html meuk op je domein tussen de foto's (geen idee waar though).quote:Op maandag 30 mei 2011 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Googolplexian is de tussenpersoon die alexmiedema.com host, lijkt me de enige juiste oplossing om met hem conatct te zoeken he?
ja, maar ik heb geen verstand van dat soort dingen, en Googolplexian wle, en die kan er ook bij. Daarom zoek ik conatct met hem. Jij haalt google en googol door elkaar.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nee, er staat wat javascript/html meuk op je domein tussen de foto's (geen idee waar though).
Omdat google dat stukje soft/malware gevonden heeft tijdens het indexeren krijg je deze melding.
Stuur even bijdraaien werkte ook niet? Ik heb dat bij de MX en Saab ook wel gehad... ongetwijfeld te maken met het stuurslotquote:Op maandag 30 mei 2011 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als er alleen foto's staan, flikker alle .html, .php en .js bestanden wegquote:Op maandag 30 mei 2011 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar ik heb geen verstand van dat soort dingen, en Googolplexian wle, en die kan er ook bij. Daarom zoek ik conatct met hem. Jij haalt google en googol door elkaar.
Had je nou toch maar een écht merk gekocht hea?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had zoiets soortgelijks.. Sleutel wilde helemaal niet meer het slot in.. Uiteindelijk heeft mijn pa m uitgeboord omdat ik m anders niet eens meer thuis kon krijgen. Bij een sloperij een andere slotenset gehaald en t doet t weer prima
OMFG, wat is dát dan voor gedrocht?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:21 schreef Paladijn het volgende:
Met je CR wagen naar een automeeting gaan
(Die rijden dit jaar mee)
Was te verwachten natuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga er zo ff mee bezig, eerst eten, ben net thuis, diesletje was kapot
aan alleen kijken heeft ie nietsquote:Op maandag 30 mei 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk![]()
Succes, als je hulp nodig hebt moet je maar roepen, kijk ik wat ik kan doen.
Zonder officiele toestemming mag ik niet veel meer doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
een chrome gasbuis rond de grill gebogen "het zou verboden moeten worden"Wat is het verhaal er achter. Als die 1 op 1 is, dan wil ik ook zo'n hekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
zie hier de tekstquote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is het verhaal er achter. Als die 1 op 1 is, dan wil ik ook zo'n hek
quote:De vrouw was door nog onbekende oorzaak op de verkeerde weghelft terecht gekomen. Ze is ter plaatse aan haar verwondingen overleden. De vrachtwagenchauffeur raakte niet gewond.
die bullbar terug hangen en je ziet er haast niks meer vanquote:
Ik ga me dan toch afvragen wat de afloop zou zijn geweest als die vrachtwagen nietquote:
op een gegeven moment is de kreukelzone toch op, en dan zit er nog heel veel energie in de vrachtwagen dus waarschijnlijk net zo slecht.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ga me dan toch afvragen wat de afloop zou zijn geweest als die vrachtwagen niet
die buizenconstructie vooraan had gehad en dus tenminste een béétje kreukelzone..
dan had de FUPS haar werk gedaan gok ikquote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ga me dan toch afvragen wat de afloop zou zijn geweest als die vrachtwagen niet
die buizenconstructie vooraan had gehad en dus tenminste een béétje kreukelzone..
Hmm, echte veel kreukelzone zit er niet aan de voorkant van een vrachtwagen, denk dat het verschil te weinig zou geweest voor een andere afloop.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
heeft een schamia ook een FUPS bumpertquote:Op maandag 30 mei 2011 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan had de FUPS haar werk gedaan gok ik
Zorgen dat je grille heel blijft als iemand op de verkeerde weghelft komt. Helaas mislukte dat hierquote:Op maandag 30 mei 2011 21:51 schreef Duvel het volgende:
Wat moet je überhaupt met zo'n stel pijpen voorop?
Nee hoor, dan zit er een keiharde stalen FUP bar waar je tegenaan klappert. Of iets hoger op een chassisbalk.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
in noorwegen of australie is het handig, dan springt er wel eens wat grots voor. Maar daar komt Sturm niet, die rijd meer van truckshow naar truckshow...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:51 schreef Duvel het volgende:
Wat moet je überhaupt met zo'n stel pijpen voorop?
jaquote:Op maandag 30 mei 2011 21:52 schreef densmee het volgende:
[..]
heeft een schamia ook een FUPS bumpert
He dat is gedaan op de oude baan in Delft 8)quote:Op maandag 30 mei 2011 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan had de FUPS haar werk gedaan gok ik
ik ook nietquote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik snap sowieso die 'wetgeving' betreffende die vrachtwagens niet hoor.
Ik bedoel, als ik zo'n giga-muur van buizen voorop mijn wagen zet en
met tíg brandende lampjes (voor, zijkant én achterkant) ga rondrijden
word ik door de eerste de beste politieagent al van de weg gehaald om
een (aantal) fikse boetes te krijgen en het spul er van af te halen.
Maar die gasten rijden gewoon zo rond dat het een lieve lust is,
sommige van die dingen zien er uit als rijdende kermisattracties.
Niet dat ik die mensen hun 'versieringen' niet gun ofzo, ik snap het gewoon niet.
En een chauffeur meteen Daf 95 uit 1998, krijgt evenveel per gereden kilometer.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik snap sowieso die 'wetgeving' betreffende die vrachtwagens niet hoor.
Ik bedoel, als ik zo'n giga-muur van buizen voorop mijn wagen zet en
met tíg brandende lampjes (voor, zijkant én achterkant) ga rondrijden
word ik door de eerste de beste politieagent al van de weg gehaald om
een (aantal) fikse boetes te krijgen en het spul er van af te halen.
Maar die gasten rijden gewoon zo rond dat het een lieve lust is,
sommige van die dingen zien er uit als rijdende kermisattracties.
Niet dat ik die mensen hun 'versieringen' niet gun ofzo, ik snap het gewoon niet.
die scania heeft veel hogere kilometer kosten dan een daf 95 uit 1998, en krijgt echt niet meer per kilometer betaaldquote:
Euro5 verdient zichzelf internationaal wél terug hequote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef densmee het volgende:
[..]
die scania heeft veel hogere kilometer kosten dan een daf 95 uit 1998, en krijgt echt niet meer per kilometer betaald
allemaal 620's 2ehands op de makrt nu, zehadden toch een R730 nodig namelijkquote:Op maandag 30 mei 2011 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
Om maar niet te spreken van die bloemenboeren die 600 ++ Pk 'nodig' hebben om 15 bossen bloemen over een bergje te slepen richting Zuid-Europa
inderdaad, de alpen zijn ongeveer vlak als je de juiste route kiest, en anders moeten ze 2 keer meer schakelen en zijn ze ook die bult overquote:Op maandag 30 mei 2011 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
Om maar niet te spreken van die bloemenboeren die 600 ++ Pk 'nodig' hebben om 15 bossen bloemen over een bergje te slepen richting Zuid-Europa
Nee, d'r zit een systeem op wat de sleurbodruk hoog houdt, en dat knettert een bietje als je het gas loslaatquote:Op maandag 30 mei 2011 22:24 schreef densmee het volgende:
Is die ontsteking nou zo kut van deze Cossworth?
okee de vergelijking is kut maar een kale scania levert net zo veel op als een scania met een bullbar van zeg ¤3000 een lichtbalkje van ¤1000 en dat is alleen nog maar de eerste tien centimeter van de trekkerquote:Op maandag 30 mei 2011 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Euro5 verdient zichzelf internationaal wél terug he
Zal ik jou nou eens influisteren dat er hele kudde's idioten zijn die die zooi zélf betalen om het aan de auto van de baas te hangen?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:26 schreef densmee het volgende:
[..]
okee de vergelijking is kut maar een kale scania levert net zo veel op als een scania met een bullbar van zeg ¤3000 een lichtbalkje van ¤1000 en dat is alleen nog maar de eerste tien centimeter van de trekker
af en toe hoorde je als ze een kilometer verder diep in de remmen moesten voor een slalom tussen containers door.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, d'r zit een systeem op wat de sleurbodruk hoog houdt, en dat knettert een bietje als je het gas loslaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |