quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Kijk je uit? het watert, en het is best nogal glibberig zo hier en daarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:36 schreef densmee het volgende:
dag mensen ik zwier mij zelf maar weer eens op de brommer en dan opweg naar de Ekkersrijt.
jah, 10 cmquote:
ja ik kijk zeker uit, het miezert hier nu niet meer, en de weg is al weer aardig droog. maar nog wel lekker glad inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kijk je uit? het watert, en het is best nogal glibberig zo hier en daar
Hier regent het wel nu, naja, regen, het spettert een beetje.. da's precies het probleem; één dagje lekker plenzen en al die drab is van de wegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:41 schreef densmee het volgende:
[..]
ja ik kijk zeker uit, het miezert hier nu niet meer, en de weg is al weer aardig droog. maar nog wel lekker glad inderdaad.
Nee joh, t gaat om die ZXquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
Het is een vrachtwagen.
Kan zijn dat het een heel bijzondere is hoor, ik weet echt niks van die dingen.
Het is een heel bijzonderequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
Het is een vrachtwagen.
Kan zijn dat het een heel bijzondere is hoor, ik weet echt niks van die dingen.
De ZX staat nog bij het oude baasje op de zeedijk, haal ik morgen of maandag of zo wel ff opquote:
Natuurlijk, maar die Fap 1314 ken ik nog uit mijn kindertijd. Vond dat echt ontzettend stoere bakken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
FAP is gaaf jaMaar je kent de Zastava truckjes toch ook wel?
In Ierland en Japan niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
Alexxxxx is Hino bijzonder? T deed me aan Merc denken, maar was het niet. Stond op t werk voor de deur.
Aha, is het een apart merk, of een rebrand met iets ander design van een groter merk? Of wat is t verhaal er achter?quote:
Ja hoor, ging primaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:50 schreef RingBewoner het volgende:
Lol, met die Mazda de Ring over. Ging het een beetje?
vrachtwagendivisie van Toyotaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aha, is het een apart merk, of een rebrand met iets ander design van een groter merk? Of wat is t verhaal er achter?
Welnee, meestal alleen die dwarsverbinding waaraan de trommel hangt, maar ik zou eerder het lager verdenken, die gaan nogal eens deaudquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:49 schreef Duvel het volgende:
Kut, de aandrijfriem van de wasdroger is een beetje mol waardoor het ding bonkt. Ik geloof wel dat ik hem zelf kan vervangen, maar het halve apparaat moet uit elkaar.
Kewlquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
kennis van me zijn restauratieproject is klaar, na 7 jaar
[ afbeelding ]
Een plekkie precies in het verlengde van de bocht was beter geweest voor de shots, maar het is een beginquote:
quote:
ele rally, zo ongeveer in heel zuid oost brabant maar dit was op de ekkersrijt in eindhovenquote:
niet heel regelmatig, vooral naaldhout of amerikaanse eikenquote:Op zondag 29 mei 2011 01:20 schreef Sounddragon het volgende:
Hey Densmee, hoe vaak zaag jij Beuken en/of eikenhout?
Zijn er vaker dat soort rally's? Lijkt me wel leuk om een keer foto's te maken.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:19 schreef densmee het volgende:
[..]
ele rally, zo ongeveer in heel zuid oost brabant maar dit was op de ekkersrijt in eindhoven
exotic green rally in west brabant, maar dat is niet zo groot geloof ikquote:Op zondag 29 mei 2011 01:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zijn er vaker dat soort rally's? Lijkt me wel leuk om een keer foto's te maken.
Ok dan, schoonpaps is op zoek naar zakken snippers om zijn kaasjes en zulks te roken, vandaar de vraagquote:Op zondag 29 mei 2011 01:21 schreef densmee het volgende:
[..]
niet heel regelmatig, vooral naaldhout of amerikaanse eiken
ELE maakt onderdeel uit van de NL rally competitie, moet je even kijken of de site van de KNAF volgens mij. Er is in Overijssel ook altijd een hele grote rally 1x per jaar en verder nog een paar kleine op andere locaties.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zijn er vaker dat soort rally's? Lijkt me wel leuk om een keer foto's te maken.
ik heb nog stukjes bankirai voor jequote:Op zondag 29 mei 2011 01:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok dan, schoonpaps is op zoek naar zakken snippers om zijn kaasjes en zulks te roken, vandaar de vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
jij hoort te slapenquote:
Ik wilde vannacht al een opmerking maken 'wat ga je roken', maar mijn voorgevoel klopte dusquote:Op zondag 29 mei 2011 01:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok dan, schoonpaps is op zoek naar zakken snippers om zijn kaasjes en zulks te roken, vandaar de vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |