Ja hèquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:51 schreef Etsu het volgende:
Duurde wel een heel minuut voordat iemand postte.
quote:
Waarom hij die bus nam? Oja, dat moest er nog bijquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geweldig.Daar sta je dan, helemaal in de war van wat er gebeurde.
Jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
yosander ging om met autisten________________!
Goed gehandeld. Sowieso muziek verkiezen boven autistische trekjes-mensen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:52 schreef yosander het volgende:
[..]
[..]
Waarom hij die bus nam? Oja, dat moest er nog bij. Het was nog tien minuten lopen naar 't station en hij wilde niet meer lopen (blijkbaar). Maarja ik had sowieso geen strippenkaart en no way dat ik dan nog met hem naar 't station ging
. Toen maar iPod aangezet en patatje gehaald:
[ afbeelding ]
Eckte SC baasquote:
Volgens mij wel, durf 't niet met zekerheid te zeggenquote:
Hehequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed gehandeld. Sowieso muziek verkiezen boven autistische trekjes-mensen.En een patatje kan er altijd in yes.
Bij jou deed ik een kusjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zei je niet 'Hoi lieve Etsuje' ofzo.Ik voel me gediscrimineerd.
Er is een south park aflevering (over crack baby's) waarin ze soort van Sinterklaas kapoentje zingenquote:
Ja, nu ontbreekt er een kusje.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:56 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Bij jou deed ik een kusje![]()
Maar oke: hoi heule lieve Etsu!!!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Soms vertoon ik ook autistische trekjes denk ik.
Of niet.
Hmm.
Schiet op.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:57 schreef yosander het volgende:
Ooh wacht, ik kan z'n hyves nog wel achterhalen.
Doe maar posten gr gr.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:57 schreef yosander het volgende:
Huh huh uhHhh??quote:
DOE EENS OMG.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:57 schreef yosander het volgende:
Hoe komt dat nu weer?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:57 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Goed heur, alleen m'n enkelbanden zijn nog naar de knoppen
Met jou?
Ik ben voor Van Der Sar. Waar speelt hij bijquote:
Nu mag het, want klaar met examens!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:57 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ben nog maar 5 uur wakker ofzo
Kutritme
Ik ben fake, wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:58 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ok.. na al dat kusjes vragen en nu dit.. ben je niet toch stiekem een meisje (of homo)?
Metrosexueel heet dat!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:58 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ok.. na al dat kusjes vragen en nu dit.. ben je niet toch stiekem een meisje (of homo)?
Ik heb die emoticon met dat handje van Das even nodig.quote:
Ik heb maar 4 uur geslapen vannachtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:57 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ben nog maar 5 uur wakker ofzo
Kutritme
Voetbal, en dan je verstappenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe komt dat nu weer?
Gaat, heb mn 1ste rijles gehad.
Waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef yosander het volgende:
Als die Hyves heeft btw, maargoed, even kijken.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik heb die emoticon met dat handje van Das even nodig.
Wrm gr gr?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, EXA op slot dan maar tot de uitslag?
Jawohl, heb niemand aangeredenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Voetbal, en dan je verstappen![]()
Aight, ging goed?
NEEquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
Krijgen ze geen eigen SC in een ander subforum?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawohl, heb niemand aangereden
En ik beheers de knipperlichten al, goed hèNu de rest nog.
Neeeeeeeeequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. ik druk te snel op invoeren.. let niet op wat ik typquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:01 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
hehe, ik zag het ineens van 'at' naar 'Dat' gaan
Ik quote altijd verkeerd, dan heb ik ook altijd een ninja-edit nodigquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:01 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja. ik druk te snel op invoeren.. let niet op wat ik typ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandag en dinsdag zijn er ook examensquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:02 schreef jordyqwerty het volgende:
Welke muziek luisteren jullie als jullie horen dat jullie geslaagd zijn?We are the champions.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke muziek luisteren jullie als jullie horen dat jullie geslaagd zijn?Teringharde dirty house of hardstyle/-core!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je op m'n schouders?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:02 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Vakantie hebben en dan niet kunnen lopen
Welke muziek luisteren jullie als jullie horen dat jullie geslaagd zijn?Gewoon, partynummers van nu. Save The World, Levels (nieuwe van Tim Berg), Mr Saxobeat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 mei 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
EXA NTB. :@
Aww, balen man. Kusje op.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:02 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Vakantie hebben en dan niet kunnen lopen
Welke muziek luisteren jullie als jullie horen dat jullie geslaagd zijn?Kinderen voor kinderen - laatste schooldagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of hoe dat liedje ook heet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niemand die Saved by the Bell gaat luisteren?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je op m'n schouders?Ik ben beresterk.
Je hebt nog gelijk ook, kan 'm in ieder geval niet vinden a.d.h.v. zijn naam of e-mailadresquote:
Waarom heb je zn mailadres dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook, kan 'm in ieder geval niet vinden a.d.h.v. zijn naam of e-mailadres.
Dat laatstequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Teringharde dirty house of hardstyle/-core!
The Cataracs en Devquote:
Die lui faalden met het rondsturen van 't programmaboekje, dus je zag alle e-mailadressen die die mail ook hadden ontvangenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom heb je zn mailadres dan?
Denken dat FOK! Twitter is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn Jan kijkt liever voetbal dan met mij praten. Fml.
Je wilde gewoon checken of de chicks goed uitzagen, en aan de hand daarvan bepalen of zo'n dag wel zin had. Zo niet, dan ging je een andere studie doen. Toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Die lui faalden met het rondsturen van 't programmaboekje, dus je zag alle e-mailadressen die die mail ook hadden ontvangen. Wel handig voor mij, meteen de Hyves van iedereen (niet dat ik er ook maar een heb toegevoegd
).
Faalhazen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Die lui faalden met het rondsturen van 't programmaboekje, dus je zag alle e-mailadressen die die mail ook hadden ontvangen. Wel handig voor mij, meteen de Hyves van iedereen (niet dat ik er ook maar een heb toegevoegd
).
Nee, dan zou het er iets anders uit zien vriend.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
The Cataracs en DevAlles lijkt hetzelfde, het is eigenlijk zooi, maar het is toch lekker.
Waarom gebruik je de youtubetags?quote:
DITquote:
Geen ideequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom gebruik je de youtubetags?
Ik heb van te voren wel gekeken welke chicks er zouden komen jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je wilde gewoon checken of de chicks goed uitzagen, en aan de hand daarvan bepalen of zo'n dag wel zin had. Zo niet, dan ging je een andere studie doen. Toch?
Yosander-actie
Sorry, maar dan kom ik als zo'n pervert overquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Faalhazen.![]()
Ik zou wel iedereeen toegevoegd hebben.
[..]
Nee, dan zou het er iets anders uit zien vriend.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb van te voren wel gekeken welke chicks er zouden komen ja![]()
. En dat motiveerde mij wel ja
.
Ben je toch ook?quote:[..]
Sorry, maar dan kom ik als zo'n pervert overaangezien ik de helft niet eens heb gesproken
.
Ja hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
lol.
Leuke 'chicks' ja?
[..]
Ben je toch ook?
Hihi garp, grapje!
Je was ook ontzettend zo spraakzaam.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik ga mensen, enen fijnen avond toegewenst!
Greotjensm!
Lekker voor feesten inderdaad! Wel beetje Cascada-ripoff.quote:
Dagdagquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik ga mensen, enen fijnen avond toegewenst!
Greotjensm!
Klopt, bijna nostalgie alquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Basshunter is trouwens ook nog steeds zo'n baas. Boten Anna
Ik vind dat nu eigenlijk al nostalgie.quote:
Zet 'automatisch synchroniseren' dan uit. Je klikt op 'Etsu's iPhone' in iTunes en dan kun je dat daar uitzetten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
Ik heb echt een grafhekel aan dat m'n iPhone is gekoppeld aan iTunes, dat ik dan weer moet sychoniseren (ofzo) en daar heb ik allemaal geen verstand van![]()
Wat gebeurt er dan? Kan ik dan gewoon weer apps uit mn iPhone verwijderen en daarna gewoon weer installeren?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Zet 'automatisch synchroniseren' dan uit. Je klikt op 'Etsu's iPhone' in iTunes en dan kun je dat daar uitzetten.
Ja. Dan moet je alles voortaan van je iTunes naar je iPhone slepen om het erop te zetten. En apps kun je verwijderen en gewoon opnieuw installeren.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Kan ik dan gewoon weer apps uit mn iPhone verwijderen en daarna gewoon weer installeren?
Dat hebben ze juist gedaan zodat zelfs mijn moeder het nog kan gebruikenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
Ik heb echt een grafhekel aan dat m'n iPhone is gekoppeld aan iTunes, dat ik dan weer moet sychoniseren (ofzo) en daar heb ik allemaal geen verstand van![]()
Eenschquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zo en zo, Scandinavische dance
Zo en zo, Scandinavië
Ik snap er niet veel van, maar ik heb niks gedaan en nu is hij Twitter (quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja. Dan moet je alles voortaan van je iTunes naar je iPhone slepen om het erop te zetten. En apps kun je verwijderen en gewoon opnieuw installeren.
Tof.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Fact: mijn interesse voor de Zweedse taal startte toen ik die tekst wilde vertalen en dat deed.
Zet hem dan op handmatig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap er niet veel van, maar ik heb niks gedaan en nu is hij Twitter () aan het downloaden terwijl ik die net had verwijderd.
Zou toch moeten staan dat hij moet synchen?
Hij is echt een baas in die clip ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:19 schreef yosander het volgende:
Die videoclip ookkwam uit toen ik in de brugklas zat volgens mij
Doet de mijne ook vaak, moet je eerst aankopen overzetten (met links klikken op je apparaat)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap er niet veel van, maar ik heb niks gedaan en nu is hij Twitter () aan het downloaden terwijl ik die net had verwijderd.
Zou toch moeten staan dat hij moet synchen?
Nicequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Fact: mijn interesse voor de Zweedse taal startte toen ik die tekst wilde vertalen en dat deed.
Hou op, ik snap het nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Doet de mijne ook vaak, moet je eerst aankopen overzetten (met links klikken op je apparaat)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:19 schreef yosander het volgende:
quote:
Basshunter was tenminste nog goede muziek. Dit is grappig en nostalgie, maar wel pure pulp.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
@Klinkerbotsing veel succes met weggaan#misjenual
Fucking 2006 alweer?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:19 schreef yosander het volgende:
Je hoort me ook niet zeggen dat het goede muziek isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Basshunter was tenminste nog goede muziek. Dit is grappig en nostalgie, maar wel pure pulp.
Jaquote:
Weet ik?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je hoort me ook niet zeggen dat het goede muziek is
Ik ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:26 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zomer 2006... toen ging ik naar de 2e.
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:26 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zomer 2006... toen ging ik naar de 2e.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Deze kennen jullie vast ook nog allemaal;
Truequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan samen toch? Eersten dan 14.gif omdat
goed is.
Baasquote:
Ohja, dat deuntje had ik net ongeveer verdrongenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:32 schreef yosander het volgende:
DIT IS ZO SLECHT TERINGJODEN NOG AAN TOE![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:33 schreef jordyqwerty het volgende:
Deze videoclip heb ik trouwens vaak bewonderd;
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, dat deuntje had ik net ongeveer verdrongen.
[..]
Die ook.
2:37 DIE NAGELS!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:19 schreef yosander het volgende:
Snap niet dat vrouwen soms zulke lange nagels hebbenquote:
Lol ik dacht dat dat van die gast wasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Snap niet dat vrouwen soms zulke lange nagels hebbendonders irritant lijkt mij dat
.
Hahahahaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Lol ik dacht dat dat van die gast wasMaar inderdaad.
Jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Hahahahadat zou nog slechter zijn
.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ugh nee, mijn ouders dronken bier bij het eten en zat er echt nog vies naar te kijken
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ugh nee, mijn ouders dronken bier bij het eten en zat er echt nog vies naar te kijken
Was 't je eerstequote:
Rare combo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik heb rijstwafels met kaassmaak nomnomnom
Supertofquote:
Knipperlicht aan/uit doen, sturen (zonder gas enzo, dat deed diegene naast mij) en bochten maken. Bochten maken is moeilijkquote:
Ik ga zo maar een ontzettend foute komedie kijken denk ikquote:
Toen ik de eerste keer af moest rijden, was ik zó zenuwachtig dat ik niet eens meer normale bochten kon maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Knipperlicht aan/uit doen, sturen (zonder gas enzo, dat deed diegene naast mij) en bochten maken. Bochten maken is moeilijk! En rotondes ook
Ja da's wel even wennen, wat meer werk dan op de fietsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Knipperlicht aan/uit doen, sturen (zonder gas enzo, dat deed diegene naast mij) en bochten maken. Bochten maken is moeilijk! En rotondes ook
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Toen ik de eerste keer af moest rijden, was ik zó zenuwachtig dat ik niet eens meer normale bochten kon maken.
Ja, is niet zo raar op de 1ste les hoor. Straks rij ik veelste hard.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja da's wel even wennen, wat meer werk dan op de fiets. Maar gas geven deed je instructeur? Apart, de mijne kan alleen de koppeling en rem bedienen
.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]_!
Nee, ik was ook zenuwachtig, ik hield m'n stuur stevig vast.Echt zo van: OKE, nu geen ongelukken veroorzaken!!11
Lol whutquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik moest koppelen remmen gas geven sturen en knipperen tegelijkertijd in mijn eerste les...
Binnen 1 minuut voordat ik voor het eerst een auto bestuurde reed ik 80
Oohquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, is niet zo raar op de 1ste les hoor. Straks rij ik veelste hard.![]()
Mja, ik weet niet zo goed wanneer ik moet stoppen met sturen als ik een bocht maak (dus soepel los moet maken, van mn hand moet glijden). Ik ga altijd veelste door zeg maar.
Is goed zie je zo gr grquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hee jongons, kom mee naar mijn party. Ik ga nu.
gr gr
gr grquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
gr gr
Ik mocht mijn eerste les alleen gas geven en remmen en sturen enzoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik moest koppelen remmen gas geven sturen en knipperen tegelijkertijd in mijn eerste les...
Gezellig, tot zo gr.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
gr gr
Binnen 1 minuut nadat je voor het eerst een auto bestuurde reed je 80, denk ik. Andersom is relatief onmogelijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Vertel dan hoe ik kan weten wanneer ik moet stoppen met sturen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh. Ja had ik ook last van, reed paar keer bijna de stoep op
.
Begin van de eerste les schakelde die gast nog voor mij, einde van 't les mocht ik het ook proberen. Maar ik heb twee jaar schakelbrommer gereden, dus dat zat er wel snel inquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mijn ouders willen een automaat-auto voor me kopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Autorijden zonder koppelen (dus automaat...) lijkt me echt saai.
Gevoel mang. Maar wanneer je over de helft van de bocht bent, moet je al beginnen met terugsturen (denk ikquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vertel dan hoe ik kan weten wanneer ik moet stoppen met sturen.
Ja soory.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Binnen 1 minuut nadat je voor het eerst een auto bestuurde reed je 80, denk ik. Andersom is relatief onmogelijk.
Gewoon als je de bocht maakt meteen rechtzetten die auto toch.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vertel dan hoe ik kan weten wanneer ik moet stoppen met sturen.
Mooie film inderdaadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Hier een mooie film;
http://www.videoweed.com/player.php?v=ny58gejyh4on4
Maar straks stop ik veelste vroeg. en dan ga ik alsnog rechtdoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon als je de bocht maakt meteen rechtzetten die auto toch.
omdat je niet kan koppelenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn ouders willen een automaat-auto voor me kopen.
nee joh, gewoon sturen en als je zegmaar op de andere baan bent terugsturen? D:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar straks stop ik veelste vroeg. en dan ga ik alsnog rechtdoor![]()
Nee dat is het niet, ze vinden automaten veeeeel handiger blablabla.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
omdat je niet kan koppelen?
En sturen... geen idee hoe ik stuur, gaat automatisch lijkt het wel. Het stuur trekt zich toch altijd recht.
How Highquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Mooie film inderdaadhoe heet 'ie ook alweer?
Hebben ze daar ook een reden voor gegeven?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, ze vinden automaten veeeeel handiger blablabla.
Aww. Komt allemaal goed! Voor je het weet rijd je heel hard over de snelweg allus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
Ik zie het maandag wel, dan is m'n 2de les. Maar word er wel beter in. Zal aan jullie (adviezen) denken, lieve FOK!kers
Nee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een reden voor gegeven?
Hebben sommige ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Voordat ik aan lessen begon dacht ik dat een lesauto 2 sturen had. No joke.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Voordat ik aan lessen begon dacht ik dat een lesauto 2 sturen had. No joke.
Twinsiesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
Ik zie het maandag wel, dan is m'n 2de les. Maar word er wel beter in. Zal aan jullie (adviezen) denken, lieve FOK!kers
Eierkoek?quote:
Hoelaat?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Twinsies! Ik heb maandag ook weer les
.
Ontbijtkoek met veel boter mjammiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maarmaar, mn figuur.
[..]
We hebben wel ontbijtkoek in huis.
Sportschool duhhquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maarmaar, mn figuur.
[..]
We hebben wel ontbijtkoek in huis.
Half elf tot twaalf, und duquote:
Boterquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Ontbijtkoek met veel boter mjammie!
Nee, ik ben een FOK!ster ik kom nooit buiten.quote:
Vrienden van me gisteren. Aanrader heb ik gehoordquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Is er al iemand naar the hangover 2 geweest?
Ooh, ik les nooit 's avondsquote:
HOAX. Het is FOK!ker, in mannelijke vorm dus. Niet meer, niet minder.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Boter
[..]
Nee, ik ben een FOK!ster ik kom nooit buiten.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Boter
[..]
Nee, ik ben een FOK!ster ik kom nooit buiten.
Dat bedoelde ik ook ja, foutje moet kunnen hihi.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
HOAX. Het is FOK!ker, in mannelijke vorm dus. Niet meer, niet minder.
Sorry, maar die smaak. Rillingen krijg ik er van.quote:
Geef jouw portie hier dan maarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook ja, foutje moet kunnen hihi.
[..]
Sorry, maar die smaak. Rillingen krijg ik er van.
Anderhalve pak boter in één cake. Dat heb ik één keer gemaakt en nu eet ik nooit meer cake. Ik word net niet misselijk van de gedachte dat ik een hap in boter neem.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
boter is alleen gesmolten of gemengd met kruiden lekker.
Kruidenboter inderdaad. Maar dat is anders.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
boter is alleen gesmolten of gemengd met kruiden lekker.
Ok ok helemaal prima. Morgen Utrecht Centraal, zie je daar bij de blauwe borden.quote:
Ik moet er nog heen, ik heb 1 wel al gezien. Ook een dikke aanraderquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Vrienden van me gisteren. Aanrader heb ik gehoord
Waarom zoveel boter gebruiken danquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Anderhalve pak boter in één cake. Dat heb ik één keer gemaakt en nu eet ik nooit meer cake. Ik word net niet misselijk van de gedachte dat ik een hap in boter neem.
Is koel. Ik ga zo lekker boterkoek etenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kruidenboter inderdaad. Maar dat is anders.
[..]
Ok ok helemaal prima. Morgen Utrecht Centraal, zie je daar bij de blauwe borden.
Dat hoort bij het recept van cake.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zoveel boter gebruiken danThe fuck.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zoveel boter gebruiken danThe fuck.
Hihi.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Is koel. Ik ga zo lekker boterkoek eten![]()
quote:
Nummer 4, kan je genieten van Ismael.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
one flew over the cuckoo's nest
Casablanca
Donnie Darko
Citizen Kane
films van Martin Scorsese
mean streets
Goodfellas
Heat
Godfather I & II
25th Hour
Requiem for a Dream
The Deer Hunter.
The Good, The Bad and The Ugly
seven
D.O.A. (1950)
Don't Look Now?
The Man Who Wasn't There?
Glue?
High Noon?
Death Proof.
Raging Bull.
De helaasheid der dingen.
Mad Dog and Glory
Rebel Without a Cause
Taxi Driver
The King of Comedy
A Streetcar Named Desire
Resident Evil 1
Precious.
Bad Education.
Rebel Without A Cause
American Graffiti
L.A. Confidential
Chinatown
En tu ausencia
Gran Torino
The Departed
The Hurt Locker
The Thin Red Line
Welke raden jullie aan?
Precious, 500 days of summer, Nowhere Boy.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
one flew over the cuckoo's nest
Casablanca
Donnie Darko
Citizen Kane
films van Martin Scorsese
mean streets
Goodfellas
Heat
Godfather I & II
25th Hour
Requiem for a Dream
The Deer Hunter.
The Good, The Bad and The Ugly
seven
D.O.A. (1950)
Don't Look Now?
The Man Who Wasn't There?
Glue?
High Noon?
Death Proof.
Raging Bull.
De helaasheid der dingen.
Mad Dog and Glory
Rebel Without a Cause
Taxi Driver
The King of Comedy
A Streetcar Named Desire
Resident Evil 1
Precious.
Bad Education.
Rebel Without A Cause
American Graffiti
L.A. Confidential
Chinatown
En tu ausencia
Gran Torino
The Departed
The Hurt Locker
The Thin Red Line
Welke raden jullie aan?
Aaron Johnson en Josep Gorden-Levittquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Precious, 500 days of summer, Nowhere Boy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |