Aww, balen man. Kusje op.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:02 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Vakantie hebben en dan niet kunnen lopen
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:02 schreef jordyqwerty het volgende:
Welke muziek luisteren jullie als jullie horen dat jullie geslaagd zijn?Kinderen voor kinderen - laatste schooldagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of hoe dat liedje ook heet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niemand die Saved by the Bell gaat luisteren?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je op m'n schouders?Ik ben beresterk.
Je hebt nog gelijk ook, kan 'm in ieder geval niet vinden a.d.h.v. zijn naam of e-mailadresquote:
Waarom heb je zn mailadres dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook, kan 'm in ieder geval niet vinden a.d.h.v. zijn naam of e-mailadres.
Dat laatstequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Teringharde dirty house of hardstyle/-core!
The Cataracs en Devquote:
Die lui faalden met het rondsturen van 't programmaboekje, dus je zag alle e-mailadressen die die mail ook hadden ontvangenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom heb je zn mailadres dan?
Denken dat FOK! Twitter is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn Jan kijkt liever voetbal dan met mij praten. Fml.
Je wilde gewoon checken of de chicks goed uitzagen, en aan de hand daarvan bepalen of zo'n dag wel zin had. Zo niet, dan ging je een andere studie doen. Toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Die lui faalden met het rondsturen van 't programmaboekje, dus je zag alle e-mailadressen die die mail ook hadden ontvangen. Wel handig voor mij, meteen de Hyves van iedereen (niet dat ik er ook maar een heb toegevoegd
).
Faalhazen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Die lui faalden met het rondsturen van 't programmaboekje, dus je zag alle e-mailadressen die die mail ook hadden ontvangen. Wel handig voor mij, meteen de Hyves van iedereen (niet dat ik er ook maar een heb toegevoegd
).
Nee, dan zou het er iets anders uit zien vriend.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
The Cataracs en DevAlles lijkt hetzelfde, het is eigenlijk zooi, maar het is toch lekker.
Waarom gebruik je de youtubetags?quote:
DITquote:
Geen ideequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom gebruik je de youtubetags?
Ik heb van te voren wel gekeken welke chicks er zouden komen jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je wilde gewoon checken of de chicks goed uitzagen, en aan de hand daarvan bepalen of zo'n dag wel zin had. Zo niet, dan ging je een andere studie doen. Toch?
Yosander-actie
Sorry, maar dan kom ik als zo'n pervert overquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Faalhazen.![]()
Ik zou wel iedereeen toegevoegd hebben.
[..]
Nee, dan zou het er iets anders uit zien vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |