Waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef yosander het volgende:
Als die Hyves heeft btw, maargoed, even kijken.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik heb die emoticon met dat handje van Das even nodig.
Wrm gr gr?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, EXA op slot dan maar tot de uitslag?
Jawohl, heb niemand aangeredenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Voetbal, en dan je verstappen![]()
Aight, ging goed?
NEEquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
Krijgen ze geen eigen SC in een ander subforum?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawohl, heb niemand aangereden
En ik beheers de knipperlichten al, goed hèNu de rest nog.
Neeeeeeeeequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. ik druk te snel op invoeren.. let niet op wat ik typquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:01 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
hehe, ik zag het ineens van 'at' naar 'Dat' gaan
Ik quote altijd verkeerd, dan heb ik ook altijd een ninja-edit nodigquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:01 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja. ik druk te snel op invoeren.. let niet op wat ik typ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandag en dinsdag zijn er ook examensquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:02 schreef jordyqwerty het volgende:
Welke muziek luisteren jullie als jullie horen dat jullie geslaagd zijn?We are the champions.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke muziek luisteren jullie als jullie horen dat jullie geslaagd zijn?Teringharde dirty house of hardstyle/-core!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je op m'n schouders?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:02 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Vakantie hebben en dan niet kunnen lopen
Welke muziek luisteren jullie als jullie horen dat jullie geslaagd zijn?Gewoon, partynummers van nu. Save The World, Levels (nieuwe van Tim Berg), Mr Saxobeat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 mei 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
EXA NTB. :@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |