Waarom heb je zn mailadres dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook, kan 'm in ieder geval niet vinden a.d.h.v. zijn naam of e-mailadres.
Dat laatstequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Teringharde dirty house of hardstyle/-core!
The Cataracs en Devquote:
Die lui faalden met het rondsturen van 't programmaboekje, dus je zag alle e-mailadressen die die mail ook hadden ontvangenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom heb je zn mailadres dan?
Denken dat FOK! Twitter is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn Jan kijkt liever voetbal dan met mij praten. Fml.
Je wilde gewoon checken of de chicks goed uitzagen, en aan de hand daarvan bepalen of zo'n dag wel zin had. Zo niet, dan ging je een andere studie doen. Toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Die lui faalden met het rondsturen van 't programmaboekje, dus je zag alle e-mailadressen die die mail ook hadden ontvangen. Wel handig voor mij, meteen de Hyves van iedereen (niet dat ik er ook maar een heb toegevoegd
).
Faalhazen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Die lui faalden met het rondsturen van 't programmaboekje, dus je zag alle e-mailadressen die die mail ook hadden ontvangen. Wel handig voor mij, meteen de Hyves van iedereen (niet dat ik er ook maar een heb toegevoegd
).
Nee, dan zou het er iets anders uit zien vriend.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
The Cataracs en DevAlles lijkt hetzelfde, het is eigenlijk zooi, maar het is toch lekker.
Waarom gebruik je de youtubetags?quote:
DITquote:
Geen ideequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom gebruik je de youtubetags?
Ik heb van te voren wel gekeken welke chicks er zouden komen jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je wilde gewoon checken of de chicks goed uitzagen, en aan de hand daarvan bepalen of zo'n dag wel zin had. Zo niet, dan ging je een andere studie doen. Toch?
Yosander-actie
Sorry, maar dan kom ik als zo'n pervert overquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Faalhazen.![]()
Ik zou wel iedereeen toegevoegd hebben.
[..]
Nee, dan zou het er iets anders uit zien vriend.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb van te voren wel gekeken welke chicks er zouden komen ja![]()
. En dat motiveerde mij wel ja
.
Ben je toch ook?quote:[..]
Sorry, maar dan kom ik als zo'n pervert overaangezien ik de helft niet eens heb gesproken
.
Ja hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
lol.
Leuke 'chicks' ja?
[..]
Ben je toch ook?
Hihi garp, grapje!
Je was ook ontzettend zo spraakzaam.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik ga mensen, enen fijnen avond toegewenst!
Greotjensm!
Lekker voor feesten inderdaad! Wel beetje Cascada-ripoff.quote:
Dagdagquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik ga mensen, enen fijnen avond toegewenst!
Greotjensm!
Klopt, bijna nostalgie alquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Basshunter is trouwens ook nog steeds zo'n baas. Boten Anna
Ik vind dat nu eigenlijk al nostalgie.quote:
Zet 'automatisch synchroniseren' dan uit. Je klikt op 'Etsu's iPhone' in iTunes en dan kun je dat daar uitzetten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
Ik heb echt een grafhekel aan dat m'n iPhone is gekoppeld aan iTunes, dat ik dan weer moet sychoniseren (ofzo) en daar heb ik allemaal geen verstand van![]()
Wat gebeurt er dan? Kan ik dan gewoon weer apps uit mn iPhone verwijderen en daarna gewoon weer installeren?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Zet 'automatisch synchroniseren' dan uit. Je klikt op 'Etsu's iPhone' in iTunes en dan kun je dat daar uitzetten.
Ja. Dan moet je alles voortaan van je iTunes naar je iPhone slepen om het erop te zetten. En apps kun je verwijderen en gewoon opnieuw installeren.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Kan ik dan gewoon weer apps uit mn iPhone verwijderen en daarna gewoon weer installeren?
Dat hebben ze juist gedaan zodat zelfs mijn moeder het nog kan gebruikenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
Ik heb echt een grafhekel aan dat m'n iPhone is gekoppeld aan iTunes, dat ik dan weer moet sychoniseren (ofzo) en daar heb ik allemaal geen verstand van![]()
Eenschquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zo en zo, Scandinavische dance
Zo en zo, Scandinavië
Ik snap er niet veel van, maar ik heb niks gedaan en nu is hij Twitter (quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja. Dan moet je alles voortaan van je iTunes naar je iPhone slepen om het erop te zetten. En apps kun je verwijderen en gewoon opnieuw installeren.
Tof.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Fact: mijn interesse voor de Zweedse taal startte toen ik die tekst wilde vertalen en dat deed.
Zet hem dan op handmatig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap er niet veel van, maar ik heb niks gedaan en nu is hij Twitter () aan het downloaden terwijl ik die net had verwijderd.
Zou toch moeten staan dat hij moet synchen?
Hij is echt een baas in die clip ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:19 schreef yosander het volgende:
Die videoclip ookkwam uit toen ik in de brugklas zat volgens mij
Doet de mijne ook vaak, moet je eerst aankopen overzetten (met links klikken op je apparaat)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap er niet veel van, maar ik heb niks gedaan en nu is hij Twitter () aan het downloaden terwijl ik die net had verwijderd.
Zou toch moeten staan dat hij moet synchen?
Nicequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Fact: mijn interesse voor de Zweedse taal startte toen ik die tekst wilde vertalen en dat deed.
Hou op, ik snap het nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Doet de mijne ook vaak, moet je eerst aankopen overzetten (met links klikken op je apparaat)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:19 schreef yosander het volgende:
quote:
Basshunter was tenminste nog goede muziek. Dit is grappig en nostalgie, maar wel pure pulp.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
@Klinkerbotsing veel succes met weggaan#misjenual
Fucking 2006 alweer?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:19 schreef yosander het volgende:
Je hoort me ook niet zeggen dat het goede muziek isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Basshunter was tenminste nog goede muziek. Dit is grappig en nostalgie, maar wel pure pulp.
Jaquote:
Weet ik?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je hoort me ook niet zeggen dat het goede muziek is
Ik ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:26 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zomer 2006... toen ging ik naar de 2e.
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:26 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zomer 2006... toen ging ik naar de 2e.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Deze kennen jullie vast ook nog allemaal;
Truequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan samen toch? Eersten dan 14.gif omdat
goed is.
Baasquote:
Ohja, dat deuntje had ik net ongeveer verdrongenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:32 schreef yosander het volgende:
DIT IS ZO SLECHT TERINGJODEN NOG AAN TOE![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:33 schreef jordyqwerty het volgende:
Deze videoclip heb ik trouwens vaak bewonderd;
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, dat deuntje had ik net ongeveer verdrongen.
[..]
Die ook.
2:37 DIE NAGELS!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:19 schreef yosander het volgende:
Snap niet dat vrouwen soms zulke lange nagels hebbenquote:
Lol ik dacht dat dat van die gast wasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Snap niet dat vrouwen soms zulke lange nagels hebbendonders irritant lijkt mij dat
.
Hahahahaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Lol ik dacht dat dat van die gast wasMaar inderdaad.
Jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Hahahahadat zou nog slechter zijn
.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ugh nee, mijn ouders dronken bier bij het eten en zat er echt nog vies naar te kijken
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ugh nee, mijn ouders dronken bier bij het eten en zat er echt nog vies naar te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |