quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb van te voren wel gekeken welke chicks er zouden komen ja![]()
. En dat motiveerde mij wel ja
.
Ben je toch ook?quote:[..]
Sorry, maar dan kom ik als zo'n pervert overaangezien ik de helft niet eens heb gesproken
.
Ja hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
lol.
Leuke 'chicks' ja?
[..]
Ben je toch ook?
Hihi garp, grapje!
Je was ook ontzettend zo spraakzaam.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik ga mensen, enen fijnen avond toegewenst!
Greotjensm!
Lekker voor feesten inderdaad! Wel beetje Cascada-ripoff.quote:
Dagdagquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik ga mensen, enen fijnen avond toegewenst!
Greotjensm!
Klopt, bijna nostalgie alquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Basshunter is trouwens ook nog steeds zo'n baas. Boten Anna
Ik vind dat nu eigenlijk al nostalgie.quote:
Zet 'automatisch synchroniseren' dan uit. Je klikt op 'Etsu's iPhone' in iTunes en dan kun je dat daar uitzetten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
Ik heb echt een grafhekel aan dat m'n iPhone is gekoppeld aan iTunes, dat ik dan weer moet sychoniseren (ofzo) en daar heb ik allemaal geen verstand van![]()
Wat gebeurt er dan? Kan ik dan gewoon weer apps uit mn iPhone verwijderen en daarna gewoon weer installeren?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Zet 'automatisch synchroniseren' dan uit. Je klikt op 'Etsu's iPhone' in iTunes en dan kun je dat daar uitzetten.
Ja. Dan moet je alles voortaan van je iTunes naar je iPhone slepen om het erop te zetten. En apps kun je verwijderen en gewoon opnieuw installeren.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Kan ik dan gewoon weer apps uit mn iPhone verwijderen en daarna gewoon weer installeren?
Dat hebben ze juist gedaan zodat zelfs mijn moeder het nog kan gebruikenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
Ik heb echt een grafhekel aan dat m'n iPhone is gekoppeld aan iTunes, dat ik dan weer moet sychoniseren (ofzo) en daar heb ik allemaal geen verstand van![]()
Eenschquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zo en zo, Scandinavische dance
Zo en zo, Scandinavië
Ik snap er niet veel van, maar ik heb niks gedaan en nu is hij Twitter (quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja. Dan moet je alles voortaan van je iTunes naar je iPhone slepen om het erop te zetten. En apps kun je verwijderen en gewoon opnieuw installeren.
Tof.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Fact: mijn interesse voor de Zweedse taal startte toen ik die tekst wilde vertalen en dat deed.
Zet hem dan op handmatig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap er niet veel van, maar ik heb niks gedaan en nu is hij Twitter () aan het downloaden terwijl ik die net had verwijderd.
Zou toch moeten staan dat hij moet synchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |