quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
Ik was de OP aan het aanpassen met een fatsoenlijke header. Nu moet die TS die maar vervangen.quote:
awwwwquote:
Zie hierboven.quote:
Toch is het handig om je eraan te houden anders gaan er toch meerderen tegelijk een nieuwe openen. ook al kan het niet, je merkt het pas als je op invoeren drukt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:41 schreef TheGeneral het volgende:
Lapo maakt nieuwe geld niet meer met de reeksen. Er kan toch maar door 1 iemand een nieuw topic gemaakt worden.
Het is de header, niet de winnaars van vorig jaar.quote:
Jep, dank jequote:
Vijf minuten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jep, dank je
Hoe lang mogen ze meestal inspelen?
Speelschema in de OP zou ook errug handig zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik was de OP aan het aanpassen met een fatsoenlijke header. Nu moet die TS die maar vervangen.
http://i.fokzine.net/upload/11/05/110527_134533_rgheader.jpg
Hoe bedoel je? Alleen nog twee BP's in de vijfde game van set 3.quote:
Originele vraag....quote:
wielrennen is ook gewoon boeiender hoorquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:29 schreef franklop het volgende:
[..]
wielrennen is ook gewoon boeiender hoor
De NOS faalt nog harder dan Veic en Berrer samen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:17 schreef TheGeneral het volgende:
In plaats dat Ned 1 naar Djoko - Potro gaat zitten we te kijken naar de herhaling van die vreselijke partij tussen Nadal en Veic.
Tjah, als de OP faalt, dan krijg je dat soort vragen.quote:
laat ik het anders zeggen; ik vind wielrennen boeiender, maar kijk ook wel tennis hoorquote:
In de OP staat een link naar de website van Roland Garros waar het gewoon staat. Dat iedereen te lui is om het op te zoeken is weer wat anders, zeker als het in 2 uur tijd al 10 keer is gevraagd en het dus zelfs in de topics zo terug te vinden is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tjah, als de OP faalt, dan krijg je dat soort vragen.
Ziet er wel tof uitquote:
Het is weekend he, dan zijn ze niet gericht op een sport... bij sporza nu Ronde van België en Samson&Gert, haha.quote:
Joa heb ik op staan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/240(...)s-2011/tab/148/live/
Nee gisteren was wel genot.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:36 schreef Norrage het volgende:
Voorlopig erg saai, was dat gisteren ook?
Het stond niet in de OP, en in dit topic kwam ik het niet tegen, dan is het best een redelijke vraag lijkt mij. Daarnaast heb ik het nu wel opgezocht op de site, maar dat geeft nu niet echt een duidelijke indicatie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de OP staat een link naar de website van Roland Garros waar het gewoon staat. Dat iedereen te lui is om het op te zoeken is weer wat anders, zeker als het in 2 uur tijd al 10 keer is gevraagd en het dus zelfs in de topics zo terug te vinden is.
Ik moest kloppen want de bel heeft het nog nooit gedaan.quote:
Verstandig als je ziet wat ze uitzenden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:41 schreef borisz het volgende:
Gister hoorde ik Jacco Eltingh op BNR zeggen dat geen enkel Nederlands open net de tv rechten voor Wimbledon heeft.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:41 schreef borisz het volgende:
Gister hoorde ik Jacco Eltingh op BNR zeggen dat geen enkel Nederlands open net de tv rechten voor Wimbledon heeft.
Doe niet zo moeilijk en zet gewoon een speelschema in de OP ipv "Schedule: -"quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de OP staat een link naar de website van Roland Garros waar het gewoon staat. Dat iedereen te lui is om het op te zoeken is weer wat anders, zeker als het in 2 uur tijd al 10 keer is gevraagd en het dus zelfs in de topics zo terug te vinden is.
Zeik niet en ga naar de officiële websitequote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk en zet gewoon een speelschema in de OP ipv "Schedule: -"
Die actie is eind van de maand over.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Geldt die actie van Sport 1 nog, 3 maanden voor 5 euro?
Eurosport 2.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:41 schreef Nober het volgende:
Djokovic-Del Potro dus nergens te zien...
[..]
Ik moest kloppen want de bel heeft het nog nooit gedaan.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:41 schreef borisz het volgende:
Bron: http://www.medianieuwtjes.nl/?p=5621quote:NET 5 heeft voor drie jaar de rechten gekocht van het gerenommeerde tennistoernooi Wimbledon. Van 23 juni tot en met 6 juli zendt NET 5 tussen 14.00 en 19.00 uur de wedstrijden uit, met ’s avonds rond de klok van elf uur een uitgebreide samenvatting.
Dat is een bericht van een paar jaar geledenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.medianieuwtjes.nl/?p=5621
Nou, dat hoor ik voor het eerst hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En reeksen zijn op FOK! niet voor een inteeltgroepje, maar ook voor nieuwelingen. [...]
Dan maar BBC aanzettenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is een bericht van een paar jaar geleden
Geen foute scores posten ja.quote:
In de reeksen waarin ik actief ben wordt openheid en laagdrempeligheid verwacht. Zelfs geforceerd in sommige gevallen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dat hoor ik voor het eerst hoor.
Het is alleen al irritant dat je erover doorgaatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In de reeksen waarin ik actief ben wordt openheid en laagdrempeligheid verwacht. Zelfs geforceerd in sommige gevallen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is alleen al irritant dat je erover doorgaat
En daar heb je mij mee? Jullie stellen je nogal onbehoorlijk en treurig op tegenover nieuwelingen binnen de reeks. Dat soort gedrag doe je maar lekker in de ONZ en KLB waar iedereen elkaars reet neukt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is alleen al irritant dat je erover doorgaat
Mjah volgens mij is je punt wel al duidelijk toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En daar heb je mij mee? Jullie stellen je nogal onbehoorlijk en treurig op tegenover nieuwelingen binnen de reeks. Dat soort gedrag doe je maar lekker in de ONZ en KLB waar iedereen elkaars reet neukt.
Die nieuwelingen mogen wel wat meer moeite doen om aan hun informatie te komenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En daar heb je mij mee? Jullie stellen je nogal onbehoorlijk en treurig op tegenover nieuwelingen binnen de reeks. Dat soort gedrag doe je maar lekker in de ONZ en KLB waar iedereen elkaars reet neukt.
Die geven ze altijd maar één tijdswaarschuwing per wedstrijd en daar laten ze het bij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:06 schreef Szura het volgende:
Flikker op me die waarschuwing man
Geef beroepstijdrekker Nadal er maar eens wat dan
Dat vind ik zo irritant. Zo vaak over je gezicht gaan met die handdoek. Gewoon spelen zonder de mooiboy uit te hangen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:06 schreef Szura het volgende:
Flikker op me die waarschuwing man
Geef beroepstijdrekker Nadal er maar eens wat dan
Nee, nog niks.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:09 schreef Norrage het volgende:
Iemand al gehoord of de blessure van murray ernstig is?
Zeker! Gasquet in bloedvormquote:
Mij ook, daarna Federer en dan Nadal zou ik zeggen - al zullen de bookmakers dat vast anders zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:14 schreef Autobandje het volgende:
Djoko nu (na deze winst) ook favoriet voor de titel bij de bookies, wel terecht ook lijkt me
Mja Federer moet tegen Djoko in de SF (ervanuitgaande dat ze allebei doorgaan), dus daarom zou ik Nadal meer als kanshebber zien dan Fed, maar Fed speelt idd erg goed nuquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mij ook, daarna Federer en dan Nadal zou ik zeggen - al zullen de bookmakers dat vast anders zien.
Ja, al zou je zeggen dat Djokovic binnenkort toch een keer moet verliezen. De langste winning streaks zijn in het verleden allemaal ronde de veertig geweest. Dat hoeft op zichzelf niks te zeggen marhet valt me wel op.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:16 schreef TheGeneral het volgende:
Gasquet lijkt mij er gewoon in 3 af gaan.
Dat Djoko dit niet kan volhouden zeggen we al 20 wedstrijden, voorlopig staat hij er nogquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, al zou je zeggen dat Djokovic binnenkort toch een keer moet verliezen. De langste winning streaks zijn in het verleden allemaal ronde de veertig geweest. Dat hoeft op zichzelf niks te zeggen marhet valt me wel op.
Helemaal niet. De eerste paar keer worden vragen netjes beantwoord, maar inmiddels is het net alsof de regulars hier als een soort onbetaalde vraagbaak zitten voor mensen die 2 keer per jaar tennis kijken en te lui zijn om iets op te zoeken. Als het nou een ingewikkelde vraag is of iets is dat moeilijk is te vinden kan ik het wel begrijpen, maar dit is gewoon pure luiheid.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, zit wat in. Maar in een Federer-Nadalfinale zie ik Federer wel winnen, al zie ik het hem ook nog wel weggeven als hij in gewonnen positie staat, zoals in Rome 2005, puur door de angst die hij voor Nadal op RG heeft.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:17 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Mja Federer moet tegen Djoko in de SF (ervanuitgaande dat ze allebei doorgaan), dus daarom zou ik Nadal meer als kanshebber zien dan Fed, maar Fed speelt idd erg goed nu
Ja, klopt, maar nu komt hij in de buurt van de langste winning streaks ooit. Die van Vilas is 46, van McEnroe 42, van Federer 41. Misschien wordt het dan een keer te veel voor een mens.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:18 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Dat Djoko dit niet kan volhouden zeggen we al 20 wedstrijden, voorlopig staat hij er nog
Absoluut.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:21 schreef Tim86 het volgende:
Nadal staat echt nog niet zo 1,2,3 in de finale met dit belabberde spel..Verdasco-Soderling-Murray is ook echt een kutrijtje om tegen te spelen nog..spel zal echt beter moeten als hij de finale wil halen.
Op de manier waarop hij vandaag stond te spelen in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:30 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa wint dit toernooitje easy peasy lemon squeezy!
VAMOSSS!!!![]()
Volgende week zondag lijkt Djoko een klein schoolmeisje met een rokje aan.
Ik weet nooit of ik moet lachen of huilen om jouquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:30 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOSSS!!!![]()
Slechte grap?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:30 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOSSS!!!![]()
Ik weet waar ik het speelschema kan vinden hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeik niet en ga naar de officiële website
4 titels en een stuk of 6 finales..op (outdoor) hardcourt 1 titel en 1 finale..quote:
Dat is het hem nou net.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4 titels en een stuk of 6 finales..op (outdoor) hardcourt 1 titel en 1 finale..
ik ookquote:
das een mongol jongequote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:07 schreef donroyco het volgende:
Deze foto op de RG-website
[ afbeelding ]
Ben je hier nu nog over hetzelfde aan het zeuren? Zoek het op, plaats het hier en het wordt in de OP aangepast.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik weet waar ik het speelschema kan vinden hoor. Het is alleen handiger als je dat ook in de OP plaatst ipv een "Schedule: -" want dat slaat natuurlijk nergens op.
Het staat verdomme gewoon vol op de hoofdpagina van RGquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik weet waar ik het speelschema kan vinden hoor. Het is alleen handiger als je dat ook in de OP plaatst ipv een "Schedule: -" want dat slaat natuurlijk nergens op.
2 keer zelfs.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het staat verdomme gewoon vol op de hoofdpagina van RG
Ik heb zin in Kirilenko, de echte Rus!quote:
Daarom Sport1.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:16 schreef Nober het volgende:
Nederland 1? Nee
Eurosport? Interview met Schnyder
Sporza? Giro d'Italia
France 2? Nee
[..]
Ik heb zin in Kirilenko, de echte Rus!
Zit je Djokovic-Nadal te kijken op Indian Wells geloof ik, gaan ze er uit voor Juventus-Roma ofzo.quote:
Excuus voor mijn grove reactie. Dat was ongepast, ik las "weet niet" ipv "weet".quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Komt door die kut nieuwelingen die we 500x achter elkaar alles opnieuw en opnieuw moeten uitleggen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:21 schreef Szura het volgende:
Nu al 18 topics trouwens.
Alleen in 2009 met de historische winst van Federer waren er meer.
Federer-fan is in zijn eentje al goed voor 2000+ berichten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:21 schreef Szura het volgende:
Nu al 18 topics trouwens.
Alleen in 2009 met de historische winst van Federer waren er meer.
Komt ie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:25 schreef Szura het volgende:
Wickmayer op ES en dadelijk ook zeker op Sporza.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:27 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan iedereen de Eurosportplayer aanraden..alle tv banen, goede kwaliteit en 8 euro voor een kwartaal nu als actie
NOS heeft gewoon 1 centrecourt stream ofzo volgens mij..ook prima kwaliteit, maar dan heb je dus weinig te kiezen. Wel gratis. Hebben nu ook Wickmayer, maar straks wel Rus tegen Rus.quote:
Hollandse Rus ligt er in straight sets uitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NOS heeft gewoon 1 centrecourt stream ofzo volgens mij..ook prima kwaliteit, maar dan heb je dus weinig te kiezen. Wel gratis. Hebben nu ook Wickmayer, maar straks wel Rus tegen Rus.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:32 schreef Nober het volgende:
Del Potro - Djokovic op Nederland 1, ik ben benieuwd... ik denk dat Djokovic wint.
Samen met Wozniacki de ultieme pushers in de top van het vrouwentennis ja..niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:39 schreef Szura het volgende:
Ik vind die Radwanska zo lelijk tennissen...
Dat ze maar snel wint, kunnen we eindelijk naar de samenvatting van Azarenka-Vinci gaan kijken!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:39 schreef Szura het volgende:
Ik vind die Radwanska zo lelijk tennissen...
Henin is een Waal, die moeten Vlamingers niet... dus haar prestaties tellen niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:50 schreef El_Borracho het volgende:
Lang geleden dat wij, België, het zo slecht gedaan hebben op een Grand Slam tornooi.
Toch wel. We zijn allemaal Belgen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Henin is een Waal, die moeten Vlamingers niet... dus haar prestaties tellen niet.
Je vergeet nog Gilbert>Boonenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:57 schreef VDBisgod het volgende:
[..]
Toch wel. We zijn allemaal Belgen.
Ik heb het trouwens altijd meer voor de Waalse sporters gehad.
Henin> Clijsters
Monami> Appelmans
Vandenbroucke>Museeuw
Gelukkig dus dat ze niet mee doen! Kan mij niet lang genoeg duren.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:55 schreef truedestiny het volgende:
Als Serena of Venus mee hadden gedaan waren ze fluitend naar de finale gegaan.
En *1-2quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:58 schreef Tim86 het volgende:
Wel knap van Kubot zeg..van 5-2 naar 5-7 0-2
Op gravel? Ik betwijfel het..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:55 schreef truedestiny het volgende:
Nah niet op gravel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:55 schreef truedestiny het volgende:
Hoe kom je daarbij? Is dat zo?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Federer-fan is in zijn eentje al goed voor 2000+ berichten.
Je schrijft het alsof het al gebeurd is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:32 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Hollandse Rus ligt er in straight sets uit
Dat gaat hij op cafe he. Maar nee he da's de Goden verzoeken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Overdag is hij een normale man maar s' nachts....
Ik verstaat 'm nie, als ge drank nodig hebt zedde verslaafd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:10 schreef El_Borracho het volgende:
Jambers en René Jacques met de magische woorden: "Ik ben niet verslaafd aan den drank, ik heb het wel nodig, verstaat ge mij Pol?"![]()
Hoi.quote:
Nee die maak ik niet, weet niet eens waar je die kan vinden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoi.Maak jij de managementrapportages voor FOK!?
Maar waar haal je dan die 2000 posts van mij vandaan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee die maak ik niet, weet niet eens waar je die kan vinden.
Malisse, Dolgopolov etc?quote:
Een schatting, ging over 18 topic van 300 posts per stuk dus ik zei 2000+.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar waar haal je dan die 2000 posts van mij vandaan?
Sinds ik haar gevraagd heb.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:17 schreef Norrage het volgende:
Sinds wanneer heeft Maria een verloofde???
Adam Levine heeft er als eerste op gezeten en dat was zogezegd een tegenvaller.quote:
Is al afgelopenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:18 schreef Jupilertje het volgende:
Hoe laat begint Rus-Kirilenko ?
Na sharapova ?
Na Ljubicic-Verdascoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:18 schreef Jupilertje het volgende:
Hoe laat begint Rus-Kirilenko ?
Na sharapova ?
Is die holy in shit ook onbewust?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:20 schreef Norrage het volgende:
Lol ik maakte die woordgrap niet eens bewustik meende hem echt holy shit
Dat klopte nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:19 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Adam Levine heeft er als eerste op gezeten en dat was zogezegd een tegenvaller.
Ik denk nergensquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:24 schreef Quyxz_ het volgende:
IVM met opnemen. Op welke zender zal de wedstrijd van Rus live worden uitgezonden? Zal wel niet bij de NOS zijn zo 's avonds? Eurosport anders?
Als Verdasco de 3de wint kan het zomaar een 5 setter worden en zal Rus-Kirilenko morgen pas gespeeld worden.quote:
Azarenkaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:28 schreef El_Borracho het volgende:
Wie is favoriete bij de vrouwen nu? Sharapova of Schiavone of toch iemand anders?
Zvonareva? Azarenka? Jankovic?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:28 schreef El_Borracho het volgende:
Wie is favoriete bij de vrouwen nu? Sharapova of Schiavone of toch iemand anders?
Doen ze dat? Zo verplaatsen naar het centre court?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Verdasco de 3de wint kan het zomaar een 5 setter worden en zal Rus-Kirilenko morgen pas gespeeld worden.
Edit: Verplaatsen naar Chatrier dan zijn ze zo aan de beurt..
Sharapova staat ze wel erg goed te raken hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Azarenka
Maar ja, zegt toch niks bij de vrouwen
Haha, nee maar áls ze dat zouden doen dan zijn ze na Sharapova-Chanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Doen ze dat? Zo verplaatsen naar het centre court?
Dat zou wel mooi zijn.
Kvitovaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sharapova staat ze wel erg goed te raken hoormaar idd samen met Schiavone, Aza en kvitova
Sporzaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:54 schreef BobW het volgende:
Hup Rus, ben benieuwd hoe ze vandaag speelt na zo'n wedstrijd, is altijd even aanzien.
Off-topic vraagje: Welke zender heeft eigenlijk rechten voor Wimbledon?
Ik hoorde geen een (van de Nederlandse), dus dat wordt op BBC kijken!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:54 schreef BobW het volgende:
Hup Rus, ben benieuwd hoe ze vandaag speelt na zo'n wedstrijd, is altijd even aanzien.
Off-topic vraagje: Welke zender heeft eigenlijk rechten voor Wimbledon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |