quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
Ik was de OP aan het aanpassen met een fatsoenlijke header. Nu moet die TS die maar vervangen.quote:
awwwwquote:
Zie hierboven.quote:
Toch is het handig om je eraan te houden anders gaan er toch meerderen tegelijk een nieuwe openen. ook al kan het niet, je merkt het pas als je op invoeren drukt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:41 schreef TheGeneral het volgende:
Lapo maakt nieuwe geld niet meer met de reeksen. Er kan toch maar door 1 iemand een nieuw topic gemaakt worden.
Het is de header, niet de winnaars van vorig jaar.quote:
Jep, dank jequote:
Vijf minuten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jep, dank je
Hoe lang mogen ze meestal inspelen?
Speelschema in de OP zou ook errug handig zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik was de OP aan het aanpassen met een fatsoenlijke header. Nu moet die TS die maar vervangen.
http://i.fokzine.net/upload/11/05/110527_134533_rgheader.jpg
Hoe bedoel je? Alleen nog twee BP's in de vijfde game van set 3.quote:
Originele vraag....quote:
wielrennen is ook gewoon boeiender hoorquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:29 schreef franklop het volgende:
[..]
wielrennen is ook gewoon boeiender hoor
De NOS faalt nog harder dan Veic en Berrer samen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:17 schreef TheGeneral het volgende:
In plaats dat Ned 1 naar Djoko - Potro gaat zitten we te kijken naar de herhaling van die vreselijke partij tussen Nadal en Veic.
Tjah, als de OP faalt, dan krijg je dat soort vragen.quote:
laat ik het anders zeggen; ik vind wielrennen boeiender, maar kijk ook wel tennis hoorquote:
In de OP staat een link naar de website van Roland Garros waar het gewoon staat. Dat iedereen te lui is om het op te zoeken is weer wat anders, zeker als het in 2 uur tijd al 10 keer is gevraagd en het dus zelfs in de topics zo terug te vinden is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tjah, als de OP faalt, dan krijg je dat soort vragen.
Ziet er wel tof uitquote:
Het is weekend he, dan zijn ze niet gericht op een sport... bij sporza nu Ronde van België en Samson&Gert, haha.quote:
Joa heb ik op staan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/240(...)s-2011/tab/148/live/
Nee gisteren was wel genot.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:36 schreef Norrage het volgende:
Voorlopig erg saai, was dat gisteren ook?
Het stond niet in de OP, en in dit topic kwam ik het niet tegen, dan is het best een redelijke vraag lijkt mij. Daarnaast heb ik het nu wel opgezocht op de site, maar dat geeft nu niet echt een duidelijke indicatie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de OP staat een link naar de website van Roland Garros waar het gewoon staat. Dat iedereen te lui is om het op te zoeken is weer wat anders, zeker als het in 2 uur tijd al 10 keer is gevraagd en het dus zelfs in de topics zo terug te vinden is.
Ik moest kloppen want de bel heeft het nog nooit gedaan.quote:
Verstandig als je ziet wat ze uitzenden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:41 schreef borisz het volgende:
Gister hoorde ik Jacco Eltingh op BNR zeggen dat geen enkel Nederlands open net de tv rechten voor Wimbledon heeft.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:41 schreef borisz het volgende:
Gister hoorde ik Jacco Eltingh op BNR zeggen dat geen enkel Nederlands open net de tv rechten voor Wimbledon heeft.
Doe niet zo moeilijk en zet gewoon een speelschema in de OP ipv "Schedule: -"quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de OP staat een link naar de website van Roland Garros waar het gewoon staat. Dat iedereen te lui is om het op te zoeken is weer wat anders, zeker als het in 2 uur tijd al 10 keer is gevraagd en het dus zelfs in de topics zo terug te vinden is.
Zeik niet en ga naar de officiële websitequote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk en zet gewoon een speelschema in de OP ipv "Schedule: -"
Die actie is eind van de maand over.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Geldt die actie van Sport 1 nog, 3 maanden voor 5 euro?
Eurosport 2.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:41 schreef Nober het volgende:
Djokovic-Del Potro dus nergens te zien...
[..]
Ik moest kloppen want de bel heeft het nog nooit gedaan.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:41 schreef borisz het volgende:
Bron: http://www.medianieuwtjes.nl/?p=5621quote:NET 5 heeft voor drie jaar de rechten gekocht van het gerenommeerde tennistoernooi Wimbledon. Van 23 juni tot en met 6 juli zendt NET 5 tussen 14.00 en 19.00 uur de wedstrijden uit, met ’s avonds rond de klok van elf uur een uitgebreide samenvatting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |