jij!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:14 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Jij ja, kijk je fipo en je lapo hunts
MODJE!!1EINZquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:13 schreef AchmedJan het volgende:
Het is niet de bedoeling dat:
Topics vol worden gepost om het volposten
LaPo Hunts plaats vinden, berhaupt niet!
Goedquote:
Wow, zo laat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goedgeen doden veroorzaakt. Begonnen met sturen en bochten, en knipperen. Knipperen ging wel goed, maar bochten blijven lastig
maandag om 8 uur 's avonds weer les
jij!quote:
WOPPP WOPPPPPP WOOOOPPPPPPquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:27 schreef Pino112 het volgende:
Yellow Claw dus op ons examenfeest![]()
.
http://www.twitvid.com/TBPHH
echt hequote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:40 schreef Joosterd het volgende:
Wat een gehaat tegenwoordig in het EXA forum.
Vertel ?! Ik heb wel een user in gedachte.quote:
Lichtelijk aangeschoten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:47 schreef Citizen_Kane het volgende:
Iemand nog dronken geweest in de nacht?
Nee, ik word niet zo snel dronken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:47 schreef Citizen_Kane het volgende:
Iemand nog dronken geweest in de nacht?
Die gebruik ik altijd als ontbijt maar heeft niet echt nut, stilt alleen de honger.quote:
Sowieso komende maanden keihard genieten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:00 schreef Keauning het volgende:
Vanavond bbq met mijn voetbalteam, pilsje, CL-finale kijken, vakantie
Wat een leven.
Ja klopt maar de vrijheid die je hebt is enorm. De eerste weken ga ik niets doen dan ga ik maar lekker werken en geld verdienen zodat ik de studenten jaren zonder geld problemen door kan komen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:03 schreef Etsu het volgende:
Dit is de 3de x dat ik 3 maanden zomervakantie heb. Na een week of 3/4 raak je uitgekeken en wil je weer iets te doen hebben.
Hoe dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:03 schreef Etsu het volgende:
Dit is de 3de x dat ik 3 maanden zomervakantie heb.
Dus jij bent 20?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst vmbo, toen havo en nu vwo h. Niet denken dat ik al 2x ben gezakt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:09 schreef Dastan het volgende:
Ik heb alles in grote logboeken opgeschreven met een vulpen.
Iedereen heeft zich open en bloot gegeven de laatste weken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:09 schreef Etsu het volgende:
Waarom weet je alles van mijIk voel me gestalkt.
Ja, baas.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:10 schreef Maraca het volgende:
Zijn jullie weer een beetje lief voor elkaar?
Zolang een iemand wegblijft met zijn racistische opmerkingen, dan wel ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:10 schreef Maraca het volgende:
Eindelijk weer een keer een MOD. ComputerProbleem al verbannen van het EXA forum.?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:10 schreef Maraca het volgende:
O oke, goed gedaan dan als je nu meteen slaagt!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst vmbo, toen havo en nu vwo h. Niet denken dat ik al 2x ben gezakt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:40 schreef Joosterd het volgende:
Wat een gehaat tegenwoordig in het EXA forum.
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Ah bezems
Ik moet over 10 minuten alweer weg moet om 2 uur werken
Deze man is baasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:40 schreef Citizen_Kane het volgende:
Kijk a.u.b. en vertel jullie mening over deze korte film. Is net twee dagen geleden online gezet en deze jongen heeft talent, hij is 17 en heeft ook die ene andere video van mijn zus geregisseerd.
Hoevaak blijf je shit hier spammenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:40 schreef Citizen_Kane het volgende:
Kijk a.u.b. en vertel jullie mening over deze korte film. Is net twee dagen geleden online gezet en deze jongen heeft talent, hij is 17 en heeft ook die ene andere video van mijn zus geregisseerd.
Waar ga je kamperen? Toch niet camping de Berekuil?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:43 schreef Snuf. het volgende:
Morgen kamperen met de klas we gaan om 10 uur wegWTF man
Nee in Zeist ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:45 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Waar ga je kamperen? Toch niet camping de Berekuil?
Blijf het een rot datum vinden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:48 schreef Dastan het volgende:
Nog zes dagen tot de meet.
Twijfelaars, geef nog even aan of je komt: [Centraal] het EXA-Meeting topic 4
Altijd leuke momenten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:59 schreef TMartina het volgende:
Ben je aan het pinnen bij de supermarkt,
Staat er na de transactie:
"Geslaagd"
Wehehe
Volgens mij heeft dat niets te maken met je gemaakte examens hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:59 schreef TMartina het volgende:
"Geslaagd"
Wehehe
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat niets te maken met je gemaakte examens hoor.
Mijn avond was gisteren in ieder geval wel geslaagd, nu ik nogquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:59 schreef TMartina het volgende:
"Geslaagd"
Wehehe
De mijne ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Mijn avond was gisteren in ieder geval wel geslaagd, nu ik nog!
Ga huilen, examens zijn voorbij.quote:
Dat is hij zeker!quote:
Je krijgt wel snel aandacht van de chicks met zo'n smoking en donders genieten door de stad lopen of bij de Febo staan eten als een baasquote:
Mooi! Wat heb je gedaanquote:
Woensdag Hedon + stad onveilig makenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Je krijgt wel snel aandacht van de chicks met zo'n smoking en donders genieten door de stad lopen of bij de Febo staan eten als een baas.
Op 't schip werd vooral dance/house etc. gedraaid dus daar danste niet iedereen evenveel, maar op die afterparty BOHHHiedereen los en kats bezopen
. En d'r waren nog wat dames die niet van 't gala af kwamen dus daar beetje mee staan dansen enzo. Sommige chicks zagen er goed uit zeg
!
Ik ga maar eens uit bed denk ik.
Zwollywoodquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:17 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik zag in Utrecht ook allemaal jongeren in gala kleding, waar was jouw gala dan?
Ah okeequote:
Loesoe dit dat, sigaar was overigens heerlijk ook al kon ik de smaken niet goed onderscheiden vanwege mijn toestand.quote:
Hedon, nice! Ons partyschip lag daar vlakbijquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Woensdag Hedon + stad onveilig maken![]()
![]()
![]()
Moeten om 9u boeken inleveren kuttijd![]()
, daarna hele dag chillen bij Wythemerplas oid als het weer meezit, gr gr.
Goedquote:
Klinkt goed inderdaadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
2 klasgenoten gaven samen verjaardagsfeest. En er was bier
Ewa ja mattie jwz, het eerste half uur was ik nog niet aangeschoten dussszzzquote:
Dat slaat echt nergens op. Koop je zo'n duur patsding, omdat je het zogenoemd 'lekker' vindt, rook je 'm terwijl de smaak van het bier en andere alcohol de sigaar helemaal verpest.quote:
Bah, vind je dat lekker?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:22 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Loesoe dit dat, sigaar was overigens heerlijk ook al kon ik de smaken niet goed onderscheiden vanwege mijn toestand.
Lees edit, overigens vind ik sigaren niet duur.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Koop je zo'n duur patsding, omdat je het zogenoemd 'lekker' vindt, rook je 'm terwijl de smaak van het bier en andere alcohol de sigaar helemaal verpest.
Sukkeltje.
Wat voor sigaren waren het dan? Van die dunne dingen? Hadden ze een filter? Ja, dan vond je het misschien niks inderdaad + waarschijnlijk waren jullie lamquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Bah, vind je dat lekker?Ik heb dat een keer na een schoolfeest ergens geprobeerd, wat mensen hadden dat gekocht. Te smerig. Maar goed, misschien was dat omdat dat hele pak maar 2 euro kostte of zo... maar roken is sowieso echt niet mijn ding.
Ja, manquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:26 schreef Etsu het volgende:
Sigaren
Eckte bazen roken Lucky Strike sigaretten.
Ahh vet! Het is de eerste keer lastig om in te schatten hoe links/rechts je op de weg rijdt in verband met tegenliggers, h? Rotondes lijken me ook wel lastig ja. Maar goed, je leert het sowieso wel snel... iedereen kan het na een tijdje.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed
Geen diertje of een persoon aangeredenMocht sturen, bochten maken en aan de knipperlichtenknopjes zitten. Was echt gaaf
Maar rotondes zijn wel moeilijk
Maar ga wel de goeie kant op.
Maandag om 20.00 les 2
Eckte bazen roken niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:26 schreef Etsu het volgende:
Sigaren
Eckte bazen roken Lucky Strike sigaretten.
Rechts moet je heel snel doen, maar links moet je pas helemaal aan het eind ofzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ahh vet! Het is de eerste keer lastig om in te schatten hoe links/rechts je op de weg rijdt in verband met tegenliggers, h? Rotondes lijken me ook wel lastig ja. Maar goed, je leert het sowieso wel snel... iedereen kan het na een tijdje.
Hm, ik heb het niet zo op die sigaarrokende jongeren. Bij mij op school was er ook een aantal dat een sigaar opstak bij het eindfeest. Zo'n groot, goedkoop omhooggevallen ding waarvan ze de as aftikten (quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Lees edit, overigens vind ik sigaren niet duur.
Geen idee, vond ze niet echt dun of zo, maar ik weet het niet, het is niet alsof ik vaak sigaren zie. Ik weet ook niet of ze een filter haddenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:26 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Wat voor sigaren waren het dan? Van die dunne dingen? Hadden ze een filter? Ja, dan vond je het misschien niks inderdaad + waarschijnlijk waren jullie lam
Eensch.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:28 schreef Pino112 het volgende:
Eckte bazen slagen met twee 5'en en gemiddeld een 6.00.
Dat leer je heeeel snelquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:28 schreef Etsu het volgende:
Overigens vond ik ook lastig om in het midden van de weg te blijven.Ik ging elke keer iets te links, of iets te rechts.
Ja, inderdaad. Om stoer te doen dit dat. Tikten ze de as de hele tijd eraf alsof het een sigaret was?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hm, ik heb het niet zo op die sigaarrokende jongeren. Bij mij op school was er ook een aantal dat een sigaar opstak bij het eindfeest. Zo'n groot, goedkoop omhooggevallen ding waarvan ze de as aftikten () en oprookten tot het eind ongeveer. Sneu wel. Verheven types.
Ja, ze deden alsof het een sigaret was inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:30 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Om stoer te doen dit dat. Tikten ze de as de hele tijd eraf alsof het een sigaret was?Die types willen gewoon heel graag op Tony Monta etc... lijken. Zogenaamde bazen dit dat
Na een tijdje merk je dat gewoon, als je meer op de weg gaat letten en zo. Krijg je meer inzicht, gaat een beetje vanzelf.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:30 schreef Etsu het volgende:
Maar hoe kan je zien dat je in het midden rijdt?________!
Midden van de weg? Als tegemoetkomende auto's aan de kant gaan en toeterenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:30 schreef Etsu het volgende:
Maar hoe kan je zien dat je in het midden rijdt?________!
Ik zal erop letten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Midden van de weg? Als tegemoetkomende auto's aan de kant gaan en toeteren.
Denk dat hij het midden van zijn eigen rijbaan bedoelt?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:32 schreef Dastan het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat je rechts moet houden.
Oooh, op je weghelft? Zeg dat dan!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:33 schreef Etsu het volgende:
Op een rijstrookding zeg maar? Nee, in het midden.
Tja dat is jammer, maar waarschijnlijk konden ze er toch niet echt van genieten gezien de kwaliteit van dat dingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, ze deden alsof het een sigaret was inderdaad.
Nee?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:35 schreef Dastan het volgende:
Ik word hier een beetje in de maling genomen volgens mij.
Je moet in Engeland rijles volgen en dan je eerste rit met je eigen auto in de Randstad(of gewoon ergens waar het druk is) makenquote:
Zou ik niet durven.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:35 schreef Dastan het volgende:
Ik word hier een beetje in de maling genomen volgens mij.
Dat moet gewoon, deal with it.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom moet je ineens in het midden rijden?
Moet van de wet? Geen idee, ik ben nog geen 18.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom moet je ineens in het midden rijden?
ziequote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
Maar ja, ik kan als 17-jarige toch wel genieten van een sigaar? Ik kan ook gewoon genieten van goede kwaliteit drank maar daar doet men nooit moeilijk over. Ook veel sigarettenrokers (van mijn leeftijd) zeggen vaak tegen mij: 'waarom rook je een sigaar man, ga sigaretten roken' dat is toch veel triester dan dat ik geniet van kwaliteit?
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
nejJ wnt iiCk fInd d@$t@n lieV 3n S0uw dT h3m N00it @2nD0ewn :$:$
O dat is niet leuk man.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
"Jij bent eng" zeggen alle chickies op school altijd tegen mij![]()
Mijn moeder ging nog met mijn vader overleggen... wil wel dat ze even snel beslissen. Maar mijn vader vindt dergelijke dingen eerder goed dan mijn moeder. Dus eigenlijk is het enige probleem nog dat mijn moeder op nieuwe bezwaren zou kunnen stuiten.quote:
Ik begrijp niet waar je dat vandaan haalt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
O dat is niet leuk man.
En oke, mooi.
Mooi, mooi. Dan moet jij wel Etsu overhalen, want mij lukt dat niet zo goed.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mijn moeder ging nog met mijn vader overleggen... wil wel dat ze even snel beslissen. Maar mijn vader vindt dergelijke dingen eerder goed dan mijn moeder. Dus eigenlijk is het enige probleem nog dat mijn moeder op nieuwe bezwaren zou kunnen stuiten.
Omdat ik nog nooit eerder thuisgebleven ben als zij naar Frankrijk gingen.quote:
Ooit moet je volwassen worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit eerder thuisgebleven ben als zij naar Frankrijk gingen.
Toch niet een Esplendidos he? Zo ja, wowquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:39 schreef Sandos het volgende:
Ik had gisteren een cohiba gekregen van de barman van onze vaste kroeg om met een vriend op te roken omdat we klaar warenmaar we hadden hem na een trekje of twee maar aan de barman zelf gegeven omdat we inderdaad alleen alcohol proefden.
ps$$s$t $trAt3gi30frl3g 0p dMquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mooi, mooi. Dan moet jij wel Etsu overhalen, want mij lukt dat niet zo goed.
Ik hou nu wel op, ik ben een beetje druk aangezien ik nu steeds meer besef dat ik vakantie heb.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:40 schreef Dastan het volgende:
Ismael is echt een mongool, hij moet dood gaan![]()
Bio verkankerdtd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
HOE GINGEN JOUW EXAMENS GISTEREN EIGENLIJK?
Jawelquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:41 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Toch niet een Esplendidos he? Zo ja, wow![]()
Maar ja als je lichtelijk aangeschoten bent kun je gewoon nog wel goed de smaak proeven maar als je echt op het randje van sterk aangeschoten/dronken zit is het wat moeilijker, dat heb ik dus ook gehad toen ik over de helft wasIk had in drie weken niets gedronken dus dat is de verklaring
Maar ja met gala maandag ga ik het wel anders aanpakken.
Ik heb de vertaling van Latijn gewoon uitgekleed en vernederd. Volledig. Heb maar een fout.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
HOE GINGEN JOUW EXAMENS GISTEREN EIGENLIJK?
Ik krijg allemaal DM-schermpjes van DM's van de dagen hiervoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:42 schreef Dastan het volgende:
Hoewel mijn webverkenner nogal traag wordt door die dm-schermpjes.
Volgens mij heb jij een virus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:42 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik hou nu wel op, ik ben een beetje druk aangezien ik nu steeds meer besef dat ik vakantie heb.
Die knop is er wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal DM-schermpjes van DM's van de dagen hiervoorHeel irritant. Sowieso is er ook geen knop van 'verwijder alle DM', tenzij mijn pc gewoon hard faalt met de weergave. Wat goed zou kunnen, want de layout van die DM-pagina is helemaal wit en lelijk en dat is in het echt vast niet zo.
Er is toch gewoon een 'Alles sluiten en verwijderen'-knop bij die DM's?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal DM-schermpjes van DM's van de dagen hiervoorHeel irritant. Sowieso is er ook geen knop van 'verwijder alle DM', tenzij mijn pc gewoon hard faalt met de weergave. Wat goed zou kunnen, want de layout van die DM-pagina is helemaal wit en lelijk en dat is in het echt vast niet zo.
Was het serieus een Esplendidos? Gewoon gratis gekregen? Allebei eentje? Dan heb je geluk gehad maar jammer genoeg was je dronkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:44 schreef Sandos het volgende:
[..]
Jawelhij zei dat hij ervoor had moeten sparen
Dank.quote:
Sorry mattie vakantiegevoel dit datquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:44 schreef Etsu het volgende:
Ismael, ik accepteer niet dat je Dastan zo zwart zit te maken.
Mvg,
Etsu
Chill! Sowieso wel een 7.3 gehaald dan. Ik zei toch dat die zielsverhuizingstekst kwam?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb de vertaling van Latijn gewoon uitgekleed en vernederd. Volledig. Heb maar een fout.
De eerste tekst ging lekker, bijna alle punten.
Tweede tekst ging klote, bijna geen punten.
Bij jou dan?
O ja, biologie was een ramp.
Helloquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:45 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Er is toch gewoon een 'Alles sluiten en verwijderen'-knop bij die DM's?
Tevens: hallon VR![]()
Ja, die 8 gemiddeld zit er wel in. Veel punten heb je. Mooi. Het stomme van die Lucretiusvraag is dat ik die hele tekst wel heb gelezen, maar ik niet wist dat die van Lucretius kwam.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Chill! Sowieso wel een 7.3 gehaald dan. Ik zei toch dat die zielsverhuizingstekst kwam?![]()
Die vertaling ging wel redelijk, alsnog wel (als ik streng reken) 9 punten gemorstEerste tekst ging goed, bijna alles goed. Tweede tekst ging wel redelijk, wist alleen die Lucretiusvraag helemaal niet omdat ik dat stuk niet gelezen had. Ik heb iets van 53 tot 59 punten of zo...
En jammer van bio, maar een 4.2 heb je vast wel.
Hoe was je examenfeest?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:48 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hello
Dan faalt mijn pc dus. Even de iMac proberen, kijken of hij het daar wel normaal weergeeft.
Beetje saai. Maar wel bijgepraat met wat mensen, dat was wel erg gezellig, dus ben blij dat ik wel gegaan ben.quote:
Hij had er eentje voor ons samen. Hij is zelf een sigarenliefhebber dus vond het wel leuk om ons een goede te geven. Maar daarom hadden we hem ook weer terug gegeven, omdat we het zonde vonden om er weinig van te proevenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:46 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Was het serieus een Esplendidos? Gewoon gratis gekregen? Allebei eentje? Dan heb je geluk gehad maar jammer genoeg was je dronken
[..]
Dank.
[..]
Sorry mattie vakantiegevoel dit dat
Oh bwehquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, die 8 gemiddeld zit er wel in. Veel punten heb je. Mooi. Het stomme van die Lucretiusvraag is dat ik die hele tekst wel heb gelezen, maar ik niet wist dat die van Lucretius kwam.
Was een mooie avond, vrij druk ook. En ik kreeg behoorlijk wat drank aangeboden als verjaardagscadeau.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Beetje saai. Maar wel bijgepraat met wat mensen, dat was wel erg gezellig, dus ben blij dat ik wel gegaan ben.
En jouw feest?
Geen verkeerd cadeauquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:58 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Was een mooie avond, vrij druk ook. En ik kreeg behoorlijk wat drank aangeboden als verjaardagscadeau.![]()
Wel nog een compleet laveloze dronken klasgenoot naar huis gebracht op de fiets, dat was wat minder.
Ik ben altijd wel geneigd mensen te helpen die niet zelf meer thuis kunnen komen, maar daar denken veel mensen vaak anders over ja, die lopen er schouderophalend langs.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Geen verkeerd cadeauEn leuk dat het chill was
Wel sociaal dat jullie hem naar huis brengen toch? Ik vind dat ook altijd wel zo redelijk, maar niet iedereen denkt daar altijd zo over...
Herkenbaar jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:07 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel geneigd mensen te helpen die niet zelf meer thuis kunnen komen, maar daar denken veel mensen vaak anders over ja, die lopen er schouderophalend langs.
Diegene die ik afgelopen nacht thuisbracht is al eens eerder helemaal de weg kwijt geweest. Toen is hij zelfs naar het ziekenhuis geweest en moest hij zo'n alcoholcursus volgen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Herkenbaar jaHoewel ik soms ook wel minder geduld heb, bij mensen die ieder weekend lam worden en dat ook gewoon weten.
Wutquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:10 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Diegene die ik afgelopen nacht thuisbracht is al eens eerder helemaal de weg kwijt geweest. Toen is hij zelfs naar het ziekenhuis geweest en moest hij zo'n alcoholcursus volgen.En dat terwijl hij normaal helemaal niet zo overdreven veel drinkt.
Tjaaa, gewoon genieten van het leven toch!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
WutDan ben je er wel serieus slecht aan toe, als je naar zo'n ziekenhuis moet.
Zeker zo'n type dat normaal nooit veel drinkt en dan heel af en toe alle remmen losgooit, veeeeel te ver gaat en dan ook al van tevoren weet dat hij lam gaat worden. Vind ik een beetje triest altijd, maar goed, ieder z'n keus.
Sowieso. Maar als je in het ziekenhuis terecht komt vanwege alcohol, ben je het stadium van 'gewoon genieten' wel voorbij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Tjaaa, gewoon genieten van het leven toch!
Het had er ook mee te maken dat het toen op een nogal afgelegen plek was. Toen moesten zijn ouders gebeld worden en werd hij met een taxi opgehaald (en die gingen uit voorzorg dus maar langs het ziekenhuis, het was niet dat hij in coma lag ofzo, maar ze vonden zo'n cursus daar blijkbaar wel nodig).quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
WutDan ben je er wel serieus slecht aan toe, als je naar zo'n ziekenhuis moet.
Zeker zo'n type dat normaal nooit veel drinkt en dan heel af en toe alle remmen losgooit, veeeeel te ver gaat en dan ook al van tevoren weet dat hij lam gaat worden. Vind ik een beetje triest altijd, maar goed, ieder z'n keus.
Daarom heb ik hem dit keer ook maar thuisgebracht. Als hij daar dit keer was blijven liggen, dan hadden de ouders van het huis waar het feest was zijn ouders waarschijnlijk ingeseind en die zouden niet zo blij zijn, denk ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Oooh oke. Nou ja, je kunt het doen, kan een keer gebeuren. Het is alleen gewoon niet zo slimMaar goed, iedereen doet wel eens wat doms.
Tja, hij zal het wel niet hebben gepland van tevorenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
Maar is wel een naai actie als je van tevoren weet dat je mattieszz je naar huis moeten brengen en dan toch heel dronken gaat worden.
Als je matties vlakbij wonen, kan het wel, maar dan is het ook netjes om hen naar huis te brengen als zij er een keer wat minder aan toe zijn. Dat is het eigenlijk sowieso.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
Maar is wel een naai actie als je van tevoren weet dat je mattieszz je naar huis moeten brengen en dan toch heel dronken gaat worden.
Ik heb het gevoel dat ik me binnenkort ga vervelen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:21 schreef Corkscrew het volgende:
Vallen jullie trouwens ook in een soort zwart gat nu de examens voorbij zijn? Het is niet dat ik wil leren, maar het voelt wel vreemd dat ik helemaal niks hoef nu.
Ja, ik zelf breng graag mensen naar huis. Vind ik altijd grappig om te doen, maar ook wel eerlijk aangezien het andersom ook zo is dat men mij wel eens naar huis heeft gebracht. Maar sommige mensen stressen te veel als ze iemand naar huis moeten brengen dat vind ik weer jammer.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Als je matties vlakbij wonen, kan het wel, maar dan is het ook netjes om hen naar huis te brengen als zij er een keer wat minder aan toe zijn. Dat is het eigenlijk sowieso.
Ik heb tijdens mijn examenperiode echt alles ziekelijk uitgesteldquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:21 schreef Corkscrew het volgende:
Vallen jullie trouwens ook in een soort zwart gat nu de examens voorbij zijn? Het is niet dat ik wil leren, maar het voelt wel vreemd dat ik helemaal niks hoef nu.
Precies. Ik woon op het platteland, en ben ook nooit te beroerd om daarvoor naar een ander dorp te fietsen of zo. Dat is gewoon aardig en netjes, en bovendien is het altijd gezellig om met een lam iemand te fietsenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ja, ik zelf breng graag mensen naar huis. Vind ik altijd grappig om te doen, maar ook wel eerlijk aangezien het andersom ook zo is dat men mij wel eens naar huis heeft gebracht. Maar sommige mensen stressen te veel als ze iemand naar huis moeten brengen dat vind ik weer jammer.
Altijd die oortjes he, altijdquote:
Mijn ouders snappen niet dat mijn oortjes vaak kapot gaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Altijd die oortjes he, altijd![]()
Niemand gunt ons, de jeugd, eens oortjes die niet binnen een week kapot gaan
Ah dan moet je best ver fietsen neem ik aan. Maar ja is wel gezellig inderdaad, met een groep is het nog leuker.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Precies. Ik woon op het platteland, en ben ook nooit te beroerd om daarvoor naar een ander dorp te fietsen of zo. Dat is gewoon aardig en netjes, en bovendien is het altijd gezellig om met een lam iemand te fietsen
Ja. Ik rekende er van tevoren op dat ik na mijn laatste examen met al mijn vrienden naar het strand zou kunnen gaan. Dit is echt heel jammer...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:27 schreef Ezell het volgende:
Balen jullie trouwens ook van dit weer? Ik had eigenlijk zijn om in de vakantie juist veel naar buiten te gaan, omdat ik tijdens de examens bijna dag en nacht binnen ben gebleven..
Ik vind het ook aardig, maar ik ben het sindskort wel een beetje zat. Laatst begon een klasgenoot en vriend die 10 km naar huis moest rijden na een feest, sms'jes vol wartaal te versturen. Vervolgens ben ik hem achterna gereden, de polder in, geen idee waar ik precies was, tot ik weer een sms'je kreeg: "Ik ben veilig, truste". Kon ik dat hele pokke-eind weer naar huis rijden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Precies. Ik woon op het platteland, en ben ook nooit te beroerd om daarvoor naar een ander dorp te fietsen of zo. Dat is gewoon aardig en netjes, en bovendien is het altijd gezellig om met een lam iemand te fietsen
Ik zou morgen naar het strand gaan, maar ik denk niet dat het doorgaat als het weer zo blijft. Helaas.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja. Ik rekende er van tevoren op dat ik na mijn laatste examen met al mijn vrienden naar het strand zou kunnen gaan. Dit is echt heel jammer...
Je moet wel snel zijn met een baantje, want na de eindexamens zijn de meeste baantjes al weg.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:28 schreef Joosterd het volgende:
Vrij/Za/Zo Helemaal volgepland de komende maand maar doordeweeks moet ik toch eens een baantje gaan zoeken anders ligt er verveling op de loer.
Dat is wel vies manquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:28 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik vind het ook aardig, maar ik ben het sindskort wel een beetje zat. Laatst begon een klasgenoot en vriend die 10 km naar huis moest rijden na een feest, sms'jes vol wartaal te versturen. Vervolgens ben ik hem achterna gereden, de polder in, geen idee waar ik precies was, tot ik weer een sms'je kreeg: "Ik ben veilig, truste". Kon ik dat hele pokke-eind weer naar huis rijden.
Mijn kamer was altijd al een rotzooi, maar nu is het helemaal een grote chaos. Ik weet niet of je de foto's die ik in het SC-topic had gepost gezien hebt, maar overal liggen wel boeken, papiertjes en weet ik allemaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn examenperiode echt alles ziekelijk uitgesteldIk weet precies wat ik moet doen: de zwijnenstal die mijn kamer is opruimen. Voor de examens was het keurig opgeruimd. Nu liggen er overal oude examens, samenvattingen, kapotte pennen, kleding, markeerstiften, briefjes en kapotte mp3-speleroortjes
!
Ik dacht vooral: "KUTGVD#$%^@&, me voor niks zorgen gemaakt", vooral omdat het een aardige, maar soms ook best labiele gozer is. Na die eerste sms'jes dacht ik dus dat er serieus wat was, hij zei later zelf dat het "een dronken grapje" was.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:30 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dat is wel vies man![]()
Moest je lachen toen je dat sms'je kreeg?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:28 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik vind het ook aardig, maar ik ben het sindskort wel een beetje zat. Laatst begon een klasgenoot en vriend die 10 km naar huis moest rijden na een feest, sms'jes vol wartaal te versturen. Vervolgens ben ik hem achterna gereden, de polder in, geen idee waar ik precies was, tot ik weer een sms'je kreeg: "Ik ben veilig, truste". Kon ik dat hele pokke-eind weer naar huis rijden.
Ja, best ver ja. Maar vind ik wel leuk dusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:28 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ah dan moet je best ver fietsen neem ik aan. Maar ja is wel gezellig inderdaad, met een groep is het nog leuker.
Toen vrienden van mij me een keer dronken naar huis brachten stond ik blijkbaar voor de Mac te pissen en toen ze mijn tuindeur open deden hoorden ze blijkbaar mijn moeder mijn naam roepen en toen waren ze gevlucht. De middag erna stond ik helemaal fris op en was ik alles vergeten wat er was gebeurd en zag ik allemaal teleurgestelde blikken aan de eettafel![]()
Mijn moeder zei niet echt veel, maar liet wel een filmpje gezien die ze van mij had gemaakt in mijn toestand en blijkbaar hadden ze de huisarts gebeld
Ik zoek toch iets in de ICT aangezien ik daar ook nog een diploma voor heb. Ga nog regelmatig naar mijn oude stage bedrijf daar gingen er misschien wat personen weg maar er zijn ook reorganisaties bezig dus ik moest nog even wachten of ik daar terecht kon.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zou morgen naar het strand gaan, maar ik denk niet dat het doorgaat als het weer zo blijft. Helaas.
[..]
Je moet wel snel zijn met een baantje, want na de eindexamens zijn de meeste baantjes al weg.
Haha tja, leuke herinneringen voor later.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:32 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik dacht vooral: "KUTGVD#$%^@&, me voor niks zorgen gemaakt", vooral omdat het een aardige, maar soms ook best labiele gozer is. Na die eerste sms'jes dacht ik dus dat er serieus wat was, hij zei later zelf dat het "een dronken grapje" was.
Bij mij heeft het confrontatie middel niet geholpen hoor maar ik kan wel geloven dat het bij mensen kan werken. En mijn ouders zijn nu wel gewend dat ik laat thuiskom met drank op dus ze doen ook niet moeilijk gelukkig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Echt gemeen dat ze een filmpje gemaakt hebbenMaar werkt wel goed ter confrontatie denk ik... Maar goed, dat soort dingen gebeuren nu eenmaal wel eens. Daar moeten ouders ook weer niet al te moeilijk over doen, al snap ik dat ze niet blij waren.
Gelukkig vallen mijn ouders wel mee met dat soort dingen.
Dit herken ik wel. In Rome deed zo'n vriendin van me ineens superraar, amper bewegen, helemaal slap zijn, niets meer zeggen... Ik schrok me rot natuurlijk, probeerde haar beetje te helpen en zo. Zei ze dat het een grapje wasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:32 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik dacht vooral: "KUTGVD#$%^@&, me voor niks zorgen gemaakt", vooral omdat het een aardige, maar soms ook best labiele gozer is. Na die eerste sms'jes dacht ik dus dat er serieus wat was, hij zei later zelf dat het "een dronken grapje" was.
Nutella, en je moest niet kotsen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kwam na zessen thuis. Toen maar wat broodjes nutella gegeten en een halve liter later gedronken. Hielp niet tegen de kater.
andersomquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nutella, en je moest niet kotsen?
Je bent zeker misselijk nu, maar je hebt geen hoofdpijn?
Die ga ik gebruikenquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:40 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Die ga ik gebruiken
Het valt me trouwens op dat het in de SC veeeel drukker was tijdens de examens en nu is er bijna niemand![]()
watquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:42 schreef Etsu het volgende:
Huh.
Waarom zat ik net dat Samuel hier wat postte, en zie ik het bericht niet
Dat weten de meeste zakkers toch nog niet.quote:
sterk punt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat weten de meeste zakkers toch nog niet.
Beantwoord.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:46 schreef Etsu het volgende:
VR2, check je DM eens (weet niet of je een melding krijgt nu)
Maar ik ben geslaagd, gelukkig. Jij?quote:
Waarom hoorde je dat gisteren?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:47 schreef TMartina het volgende:
misschien wel.
Ligt heel erg aan de norm van Nederlands hoorde ik gisteren.
Heeft de docent dat al gezegd dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:47 schreef TMartina het volgende:
misschien wel.
Welke norm heb je nodig? Hoe sta je er voor de rest voor dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:47 schreef TMartina het volgende:
misschien wel.
Mijn leraar eco heeft al gezegd dat eco heel slecht is gemaakt, maar blijkbaar dus wel. Ergens. Maar precieze puntenaantallen mag niet, nee.quote:
Waarschijnlijk lam in zijn bed.quote:
hey VR2!quote:
Ze mogen er in principe helemaal niets over zeggen. Ook niet hoe het gemaakt is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn leraar eco heeft al gezegd dat eco heel slecht is gemaakt, maar blijkbaar dus wel. Ergens. Maar precieze puntenaantallen mag niet, nee.
Hmm.. Zondequote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:49 schreef TMartina het volgende:
Yup! Gisteren eind examen bbq, daarom was ik ook niet hier hea
Waren ook docenten bij, NL docent zei dat ik een norm van 1.1 of 1.2 moet hebben.
Das minder.
een 4
twee 7'ens
dus heel miss een 5 voor NL erbij, en even zoeken naar een nieuwe 7 dan
Leraren in overtreding, wat kinky.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ze mogen er in principe helemaal niets over zeggen. Ook niet hoe het gemaakt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |