Sowieso komende maanden keihard genieten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:00 schreef Keauning het volgende:
Vanavond bbq met mijn voetbalteam, pilsje, CL-finale kijken, vakantie
Wat een leven.
Ja klopt maar de vrijheid die je hebt is enorm. De eerste weken ga ik niets doen dan ga ik maar lekker werken en geld verdienen zodat ik de studenten jaren zonder geld problemen door kan komen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:03 schreef Etsu het volgende:
Dit is de 3de x dat ik 3 maanden zomervakantie heb. Na een week of 3/4 raak je uitgekeken en wil je weer iets te doen hebben.
Hoe dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:03 schreef Etsu het volgende:
Dit is de 3de x dat ik 3 maanden zomervakantie heb.
Dus jij bent 20?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst vmbo, toen havo en nu vwo hè. Niet denken dat ik al 2x ben gezakt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:09 schreef Dastan het volgende:
Ik heb alles in grote logboeken opgeschreven met een vulpen.
Iedereen heeft zich open en bloot gegeven de laatste weken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:09 schreef Etsu het volgende:
Waarom weet je alles van mijIk voel me gestalkt.
Ja, baas.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:10 schreef Maraca het volgende:
Zijn jullie weer een beetje lief voor elkaar?
Zolang een iemand wegblijft met zijn racistische opmerkingen, dan wel ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:10 schreef Maraca het volgende:
Eindelijk weer een keer een MOD. ComputerProbleem al verbannen van het EXA forum.?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:10 schreef Maraca het volgende:
O oke, goed gedaan dan als je nu meteen slaagt!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst vmbo, toen havo en nu vwo hè. Niet denken dat ik al 2x ben gezakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |